Olisi mukava kuulla mitä mieltä te olette yleensä VPK:n (vapaa ehtoinen palokunta)toiminnasta ja onko teillä tietoa siitä mitä VPK yleensä on, ja mitä se tekee !
Kysynkin teiltä pidättekö tällaista toimintaa tarpeellisena (olisi kiva kuulla asiallisia kannanottoja) Eli miettikää ensin omaa näkemystä ja sitten vasta tutustukaa meidän VKP:hon linkkisivumme kautta joka on www.vuosaarenvpk.fi ja nyt kysynkin uudestaan onko mielipide yhtään muuttunut myönteiseksi tai..
VPK mitä mieltä
5
2091
Vastaukset
- VPK-jääkäri
No ehkä en ole sopivin henkilö vastaamaan kysymykseen kun itsekin olen VPK:lainen mutta vastaan kuitenkin. Itse olin noin 25v vuotias nuori miehen alku kun liityin toimintaan kaverin painostuksen kautta. Ja päivääkään en ole katunut silloista päätöstäni. Olen nyt ollut toiminnassa mukana yli 10 vuotta ja saanut harrastukseni kautta sellaista tieto-taitoa että siitä on varmasti korvaamatonta apua "siviilielämässä". Ja tuohon tarpeellisuuteen sanoisin että ainakin täällä maaseudulla VPK on ihan korvaamaton. Kaikki onnettomuustilanteet hoitaa VPK sopimuspalokuntana.(1-2 vakkaria mukana). Eikä ole tarkoituksena laittaa mitään vastakkainasettelua vakinaiset vastaan VPK. Kaikki saman tärkeän asian äärellä yhdessä elikkäs palo/onnettomuus paikalla. Näin meillä maalla. Ja Vuosaareen: Lippu korkealla!!!!!
- tähän
Mäkään en ole varmaan oikea tyyppi vastaamaan tähän, mut mä olen itse myös VPK:lainen. Ollut jo n. 20 vuotta mukana. Ja koen edelleen tarpeelliseksi koko palokunnan. Niin harjoittelijana kuin ohjaajana ja ehkä joskus jopa avun tarvitijana. Siispä: Kaikille VPK:laisille terkkuja ja jatkakaa hyvää harrastusta
- pettynyt
Ehkä opo2:n kannattaisi ensin lukea Wikipediaa, niin huomaisi, että kyseessä on vapaapalokunta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vapaapalokunta- tulimies
vpk on nasta harastus siinä näkee kaiken elämästä saa olla oikea palomies kun hälyytys tulee mikä parasta saa pelastaa ihmisiä. jossain vpk koissa maksettaan palkaa kun käy hälyytyksissä
- Anonyymi
Ihan OK kunhan se kuppikuntaisuus saataisiin tästä toiminnasta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä164801Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1754146Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk163523Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211506Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk451300- 891167
- 1151127
- 651097
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111092- 1631029