VPK mitä mieltä

opo2

Olisi mukava kuulla mitä mieltä te olette yleensä VPK:n (vapaa ehtoinen palokunta)toiminnasta ja onko teillä tietoa siitä mitä VPK yleensä on, ja mitä se tekee !
Kysynkin teiltä pidättekö tällaista toimintaa tarpeellisena (olisi kiva kuulla asiallisia kannanottoja) Eli miettikää ensin omaa näkemystä ja sitten vasta tutustukaa meidän VKP:hon linkkisivumme kautta joka on www.vuosaarenvpk.fi ja nyt kysynkin uudestaan onko mielipide yhtään muuttunut myönteiseksi tai..

5

2012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VPK-jääkäri

      No ehkä en ole sopivin henkilö vastaamaan kysymykseen kun itsekin olen VPK:lainen mutta vastaan kuitenkin. Itse olin noin 25v vuotias nuori miehen alku kun liityin toimintaan kaverin painostuksen kautta. Ja päivääkään en ole katunut silloista päätöstäni. Olen nyt ollut toiminnassa mukana yli 10 vuotta ja saanut harrastukseni kautta sellaista tieto-taitoa että siitä on varmasti korvaamatonta apua "siviilielämässä". Ja tuohon tarpeellisuuteen sanoisin että ainakin täällä maaseudulla VPK on ihan korvaamaton. Kaikki onnettomuustilanteet hoitaa VPK sopimuspalokuntana.(1-2 vakkaria mukana). Eikä ole tarkoituksena laittaa mitään vastakkainasettelua vakinaiset vastaan VPK. Kaikki saman tärkeän asian äärellä yhdessä elikkäs palo/onnettomuus paikalla. Näin meillä maalla. Ja Vuosaareen: Lippu korkealla!!!!!

      • tähän

        Mäkään en ole varmaan oikea tyyppi vastaamaan tähän, mut mä olen itse myös VPK:lainen. Ollut jo n. 20 vuotta mukana. Ja koen edelleen tarpeelliseksi koko palokunnan. Niin harjoittelijana kuin ohjaajana ja ehkä joskus jopa avun tarvitijana. Siispä: Kaikille VPK:laisille terkkuja ja jatkakaa hyvää harrastusta


    • pettynyt
      • tulimies

        vpk on nasta harastus siinä näkee kaiken elämästä saa olla oikea palomies kun hälyytys tulee mikä parasta saa pelastaa ihmisiä. jossain vpk koissa maksettaan palkaa kun käy hälyytyksissä


    • Anonyymi

      Ihan OK kunhan se kuppikuntaisuus saataisiin tästä toiminnasta pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe