VPK mitä mieltä

opo2

Olisi mukava kuulla mitä mieltä te olette yleensä VPK:n (vapaa ehtoinen palokunta)toiminnasta ja onko teillä tietoa siitä mitä VPK yleensä on, ja mitä se tekee !
Kysynkin teiltä pidättekö tällaista toimintaa tarpeellisena (olisi kiva kuulla asiallisia kannanottoja) Eli miettikää ensin omaa näkemystä ja sitten vasta tutustukaa meidän VKP:hon linkkisivumme kautta joka on www.vuosaarenvpk.fi ja nyt kysynkin uudestaan onko mielipide yhtään muuttunut myönteiseksi tai..

5

2173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VPK-jääkäri

No ehkä en ole sopivin henkilö vastaamaan kysymykseen kun itsekin olen VPK:lainen mutta vastaan kuitenkin. Itse olin noin 25v vuotias nuori miehen alku kun liityin toimintaan kaverin painostuksen kautta. Ja päivääkään en ole katunut silloista päätöstäni. Olen nyt ollut toiminnassa mukana yli 10 vuotta ja saanut harrastukseni kautta sellaista tieto-taitoa että siitä on varmasti korvaamatonta apua "siviilielämässä". Ja tuohon tarpeellisuuteen sanoisin että ainakin täällä maaseudulla VPK on ihan korvaamaton. Kaikki onnettomuustilanteet hoitaa VPK sopimuspalokuntana.(1-2 vakkaria mukana). Eikä ole tarkoituksena laittaa mitään vastakkainasettelua vakinaiset vastaan VPK. Kaikki saman tärkeän asian äärellä yhdessä elikkäs palo/onnettomuus paikalla. Näin meillä maalla. Ja Vuosaareen: Lippu korkealla!!!!!

• tähän

Mäkään en ole varmaan oikea tyyppi vastaamaan tähän, mut mä olen itse myös VPK:lainen. Ollut jo n. 20 vuotta mukana. Ja koen edelleen tarpeelliseksi koko palokunnan. Niin harjoittelijana kuin ohjaajana ja ehkä joskus jopa avun tarvitijana. Siispä: Kaikille VPK:laisille terkkuja ja jatkakaa hyvää harrastusta

• pettynyt
      • tulimies

vpk on nasta harastus siinä näkee kaiken elämästä saa olla oikea palomies kun hälyytys tulee mikä parasta saa pelastaa ihmisiä. jossain vpk koissa maksettaan palkaa kun käy hälyytyksissä

• Anonyymi

Ihan OK kunhan se kuppikuntaisuus saataisiin tästä toiminnasta pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      97
      8624
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4249
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1488
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1170
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe