Tallinna Kalev Spa

Anni

Viikonloppuna Tallinnan Kalev Spa:ssa yövyttyä tuli tarve laittaa muille varoitus.

Asiakaspalvelusta moitteita: varattuja hoitoaikoja ei löytynyt, laskutus meni väärän huoneen piikkiin, puhelimessa kerrottu ei pätenytkään enää paikanpäällä, esimies simputti vastaanoton henkilökuntaa asiakkaitten kuullen.

Uusi rakennus, mutta aulassa katto vuoti kahdesta paikasta, käytävillä ja huoneissa maalit rapisi seinistä vesivahinkojen merkkinä, uima-altaassa vesi oli kylmää, kylmäaltaassa taas lämmintä, kylpylän suihkusta tuli vain joko kuumaa tai kylmää vettä. Allasosasto on 'julkinen' uimahalli, joten altaassa oli kymmeniä urheiluseuran nuoria harjoittelemassa.

7

5091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie kans

      Samat kokemukset

      Vesivahingot olivat kyllä sitä luokkaa kosteus koko paikassa että jännityksellä jään odottamaan milloin mesta alkaa kasvaa sammalta.

      Aamupala oli myös ihmeellisin, mitä olen ikunas hotellissa nähnyt - mutta se tietty vielä enemmän makuasia.

      Ja joka kerran kun asioin respassa, minua ja muita asiakkaita odotutettiin siinä mielestäni ihan turhaan - puhuttiin puhelimeen jne. vaikka itse ainakin priorisoisin paikanpäällä olevan asiakkaan.

      Ainoa positiivinen asia oli varmaan sijainti :)
      Ja melkein vieressä oli tosi hyvä italialainen rafla Leonardo.

      • Käytöstavat.

        "Aamupala oli myös ihmeellisin, mitä olen ikunas hotellissa nähnyt - mutta se tietty vielä enemmän makuasia."

        Millainen aamiainen on tuolla ihan käytännössä? Itse ole Kalev Spassa koskaan käynyt.


        "Ja joka kerran kun asioin respassa, minua ja muita asiakkaita odotutettiin siinä mielestäni ihan turhaan - puhuttiin puhelimeen jne. vaikka itse ainakin priorisoisin paikanpäällä olevan asiakkaan."

        Tämä on kovin tuttua kaupoissa, ravintoloissa yms. oman kokemukseni mukaan. Ei aina noin, mutta kovin usein. Virossa siis (varsinkin Tallinnassa).


    • poropeura

      Suomalainen mummo valittaa jos hoito ei mee niin ku olla pitää, eli
      1 suomea pitää puhua, ja päätä pitää paijata.
      2 huoneeseen pitää saada muussia ja makkaraa.
      3 huoneeseen(lämmitettyyn) plus 30 astetta.vielä expeitto.
      4 tossut ja lämmitetty persalusta
      5 Papiljotit ja niiden laittajat.
      6 ilmaiseksi vettä, saippuaa, hedelmiä, makkaraa, viiniä, kahvia, teetä ja kaikki tämä huokealla.

    • Böbi

      Viikonloppuna (vko 9/2009)Tallinnan Kalev Spa:ssa yövyttyä tuli tarve yhtyä tähän aikaisempaan annettuun tekstiin; muille varoitus.

      Asiakaspalvelusta moitteita: Surkeeta, Huoneita sai odottaa tuntitolkulla, Huoneissa ei pyyhkeitä, kylpytakkeja eikä niitä meinannut pyydettäessäkään löytyä. Ei tossuja vaikka esitteessä luvattiin. Uimalan puoli "kelvollinen" muttei hyvä.

      Ruoka surkeeta, lähes aina eilisiä "jätteitä" sekä aamupalalla että päivällisellä!! Päivällisellä ei edes VETTÄ maksuttomast ruoan kanssa.

      Kannattaa miettiä toinenkin kerta ennekuin menee kyseiseen paikkaan.

      • Kaijsaa

        Mulla täysin eri mielipide kuin muilla. Vietimme juuri kolme yötä kyseisessä hotellissa. Ja oli aivan loistava paikka ja sijainti aivan mahtava. Palvelu oli loistavaa/nopeaa ja osasivat puhua suomeakin hyvin. Huoneiden luovutus oli hotellin esitteen mukaan vasta klo. 14 ja laiva oli perillä jo klo. 12. Menimme hotelliin siinä toivossa että saisimme huoneen heti, ja kuinka ollakkaan saimme sen heti kun saavuimme hotellille. Meillä oli mukana 2-vuotias poikamme, joka myöskin huomioitiin hyvin. Aamupala oli todella runsas ja hyvä. Ja kylpylä puoli oli oli myös todella viihtyisä. Suosittelen! =)


      • stinalisa
        Kaijsaa kirjoitti:

        Mulla täysin eri mielipide kuin muilla. Vietimme juuri kolme yötä kyseisessä hotellissa. Ja oli aivan loistava paikka ja sijainti aivan mahtava. Palvelu oli loistavaa/nopeaa ja osasivat puhua suomeakin hyvin. Huoneiden luovutus oli hotellin esitteen mukaan vasta klo. 14 ja laiva oli perillä jo klo. 12. Menimme hotelliin siinä toivossa että saisimme huoneen heti, ja kuinka ollakkaan saimme sen heti kun saavuimme hotellille. Meillä oli mukana 2-vuotias poikamme, joka myöskin huomioitiin hyvin. Aamupala oli todella runsas ja hyvä. Ja kylpylä puoli oli oli myös todella viihtyisä. Suosittelen! =)

        Vietimme viikonloppua Kalev Spassa ja palautteemme on pelkästään positiivista! Palvelu oli todella asiakaspalveluhenkistä (olematta silti nöyristelevää) ja muutenkin kaikki toimi hienosti. Huoneen hintaan kuuluu kuntosalin ja vesipuiston käyttö, ja niitä myös käytimme molempina päivinä.
        Ja hotellin sijaintihan on mainio: satamaan muutaman minuutin kävelymatka, Raatihuoneentorille alle 5 minsaa.
        Eikä matkan hintakaan päätä huimannut: Viking XPRS:llä laivamatkat ja yö hotellissa aamiaisbuffet oli 75 eur; respassa kysäistiin, mihin hintaan saisi sviitin ja kun se teki vain 22,50 eur/nuppi extraa, otimme sitten sen..
        Suosittelemme!


    • Satunnainen matkailija

      sillä meillä on aivan toisenlainen kokemus Kalev Spasta. Emme joutuneet odottamaan huonetta, saimme huoneen samantien kun saavuimme Viking XPRS:tä. Kaikki varatut hoidot (4 kpl) olivat oikein varatut enkä joutunut edes niitä odottelemaan. Kauneushoitola oli viihtyisä ja hoidot hyviä. Respassa oli nuoria ja iloisia ihmisiä, mutta en kyllä muista puhuttiinko suomea vai englantia. Joka tapauksessa palvelu oli ihan asiallista. Tossuja siellä ei todellakaan ole, mutta meillä on kyllä aina omat rantasandaalit mukana.

      Kylpylän puoli on mielestäni asiallinen, harvassa on 50 metriä pitkät altaat. Toki se on myös uimahalli, itse sain ihailla armeijan poikien uimakoulun käymistä porealtaassa köllötellessäni. Ihan kivaa ohjelmaa... Aamiaishuone ei ole kovin viihtyisä, mutta aamiainen oli normisettiä mannermaiseksi aamiaiseksi. Olen nähnyt hotellihuoneita 4 tähden sviiteistä suurinpiirtein siivouskomeroon ja kyllä Kalev Spa sijoittuu asteikolla ihan keskivertoon, mutta sen sijainti vanhan kaupungin kupeessa mahdollistaa kylpyläloman yhdistämisen Tallinnan vanhan kaupungin syvempään tustustumiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe