vaihdetaan runescape ukko 80 lvl jonka nimi on mikkeri111 kato hisgorest vaihdetaan vain ´runescape milleiin sähkäri [email protected] tai membu ukkoihin
myydään 80 lvl runescape ukko
56
3200
Vastaukset
- LoL.....
Miks ostaa, kun voi tehä itte ilmaseks??
- nuuuuuuub
lol.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
- 138lvl ukko 10k
kuka haluaa 138lvl ukko vain 10k
- rune hullu99
138lvl ukko 10k kirjoitti:
haluun ostaa 10k 138k ukon!
- rune hullu99
täs on mun mese jos kiinnostaa 10k meinaa ostan sen 138lvl 10k täs on mun mese:[email protected]
- 0510998
mä ostan 15eurolla
- jona.k
mikä sen nimi on?
- ostaa sen
50 egee enempää ei ole
- rune myyjä
eli myisin 86 levusen rune ukon rune rahaan ja meseni on [email protected] lisää mut mesee jos kiinnostaa
- hek
rune myyjä kirjoitti:
eli myisin 86 levusen rune ukon rune rahaan ja meseni on [email protected] lisää mut mesee jos kiinnostaa
voisin tarjota siitä 7k kelpaako
- m3lee pure93
sanokaa teiän mese osotteet niin voin ostaa kaikkien uko 200e jos kiinnostaa kertokaa mese osotteet.
- niin hei moi ja bum
hek kirjoitti:
voisin tarjota siitä 7k kelpaako
no mun rune ukol on jotai 1 miljoona vaanja se on 62 levunen ja mul on myös 92 levune hyvä mut en myy
- 2345tyh
niin hei moi ja bum kirjoitti:
no mun rune ukol on jotai 1 miljoona vaanja se on 62 levunen ja mul on myös 92 levune hyvä mut en myy
mä oon kyl facebookis
- jona.k
rune myyjä kirjoitti:
MUA KIINOSTAA MUUTKÖ SEN UKON 600K??? JA RUNE KAMAT???
- jona.k
jona.k kirjoitti:
MUA KIINOSTAA MUUTKÖ SEN UKON 600K??? JA RUNE KAMAT???
ja sit mikä sen nimi on???
- juu...
anna salasana ni annan sul sit rahat
- kalifi 4
voin vaihtaa 79lvl membu ukkoon membuu on jäljellä 15 päivää. kato hiscoreista nimel kalifi 4
- tyhg5tg
mikä nimi mikä salis kerro
- @@@
haluun 30 lvl ukon mil on black kamat
- mabba9
joo eli ois 31 lvl black platebody (G) ja muuten norm blk fullit ja sit sil on 120k rahaa et kiinostaaks ketää sit vaik ilmaseks antaisin?
- >Rune<
mabba9 kirjoitti:
joo eli ois 31 lvl black platebody (G) ja muuten norm blk fullit ja sit sil on 120k rahaa et kiinostaaks ketää sit vaik ilmaseks antaisin?
Mulle kyl kelpais ilmasiks =D
- helloy!!!!!
mabba9 kirjoitti:
laita www.freewebs.com/masterilli sieltä saa 10m ja dragon fullit mää sain jos se ei vastaa sen msn on [email protected] ota yhteyttä
sun pitää vaan kertoa salasana ja ukon nimi se ei scammää - tel
mabba9 kirjoitti:
niin mulle kelpais sun rune ukko.mulla on vaan 47 levananen mut ei oo membuu mulla on se toinen niin voiko sillä hakata rune kiviä?
- asasdasd
mabba9 kirjoitti:
tänne voitte antaa ilmasiii ukkoi mese on [email protected]
- helloy!
www.freewebs.com/masterilli menkää tuohon osoiteen sielt saatte kamaa määkin sain 2m ja dragon fullit sun pitää kertoa vaan salasana ja ukon nimi ei se pölli
- vastaaaaaaaaaaaaaaaa
mihin kirjoitan nimi ja salis toho sivun www.freewebs.com/masterilli etin mut en löydä mihin kirjoitan vasta ny perkele
- rune222
käykö 23 lvl ukko nimi on lottis2001
- baby boy132
moi minä voisin vaihtaa sen nimisen ukon kun willea9 nii se on membu viela kaksi kuukautta niin vastaile sillon kun kerkeet
- 89ukko83-.-
myyn lvl 89 lvl jost tulee 90 lvl koht koska str koht 86 vastaa ku ehit.. ps toi et saat 10m ja dragon fullit niiku toi yks nub oli kirjottanu on kusetusta äälkää menkö tollasil sivuil!
- uugabuuga7
joo mulle kelpaa!!!!!
täs on mun mese:[email protected]
lähetä viesti mun meseen
jos en vastaa niin soita tähän numeroon:0403663060
muista.
- oythgf
mikä sen salis
- 0510 1998
vaihdan mun ukko joka oon niminen sjadtame sen maxhit 285 vaihan se rangerin jolla pitäis olla vähintä range 70 kuka kiinosta mun mese [email protected]
- 0510 1995
hups tarkotan 79
- 1995
mun ukon lvl 79
- sjadtampere
mä vaihan sun ukko mun ukkon cb 80 sen maxit 285 se oon memb viä 19 päivä sen total 767 sun ukko mun sähkäri [email protected] jos haluat lisää tieto adda mut mese mun ukon nimi tavataanko
noin iha sama mulle ku jos et vaiha vaihan kamunka xd - jona.k
HALUAISIN VAIHTAA SEN 65 LVL TYYPPI NIMI ON JONAK2000 FIREMAKING 74 JA WOODCUTTING 75 JOS HALUAT =) T:JONA.K
- please
mä vaiha 98 levusen jolla wc 99 sopiiks
- nulllllll
please kirjoitti:
sopii khyl
- jonak2000
MUUTIN NIMEN JONAK2000 MIKÄ ON SUN TYYPIN NIMI?
- jonak2000
please kirjoitti:
kelpaako 74 wc ja firemaking 75?
- jonak2000
sitä ei oo olemas
- jdelacroix
joo en jaksa ennaa pelata runea joten annan ilmatteeks tan mun ukon. sen nimi on Jdelacroix ja en jaksa kertoo pajlo ne on joten kaykaa kattoo sielta hiscoressista :D ainaki 99 wc ja firemaking
- runen pelaaja
saanko ton sun äijän tarvisin ku ei oo ku ittel 12 lv
anna pliis vastaa mahdollisimman äkkii kiitti - OSTAKAA!
Mulla olisi 105lvl, ja voisin vaihtaa sen rune rahaan, toiselle tyypilleni! se on norm rich, voin näyttää sen runessa nimi on mltchhh, ja myisin sen about 8m-10m... tai enemmänkin jos tarjoatte =D
- osgu
moi! elikkäs mä myisin 106 7 lvlin! jol ainaski 99 str ja 99 magic! myyn sen 15m rune rahaan tai 1 member pinin.. lisää mun mese [email protected] jos olet halukas ostamaan.
ps: on paljon muitakin ukkoja myynis! - sdflkfd
hei myykää mulle 200k joku mil on mage ja def hyviä (yli 80 molemmat)
- Dicepulu
myynnissä Dicepulu niminen rune ukko cb on 61 , mage 78 , pray 48 , def 32 , attack 31 tästä piti tulla mage pure pk hon mutta tulin toisiin ajatuksiin ja ajattelin lopettaa pistäkää viestiä [email protected] jos halutte ostaa vaan 10m
- Dicepulu
ja muute membua sillä on vielä jäljellä 1,5viikkoa OSTAKAA! muitakin ukkoja myynnissä esim 95 levunen ukko millä on 80 str , attack 72 , def 70 , range , 75 , mage 72 ja pray 52 ja hp 78
- mina ostan mikä mese
mä ostan
- yhel tyypil onnistu
olen keksinny tavan miten voi scammata ukkoja kätevästi ja helposti olen löytänyt sähköposti mihin kirjoitetan ukkon nimi ja salis että hakee ekaks sil 50m ja luotta sit vaikka kirjoitta minkä ukon nimi ja yhen salis mikä halua nii saan mut ei voi scammata zezima eikä tezz email oon [email protected] mut varo voit saada bannit mese oon [email protected] muistaka aika helppo tava scammata pitää laitta ukon nimi ja salis et ekaks saa 50m sit kirjoita ekaks sinne PASWORD CHECK JA UUSIKS PASWORD CHECK SIT VIEL CHECK nii ukko itelläni onnistu 2 kerta sain ukko nimel meetu13 138 lvl ja toine spot arrow 91 range sähkäri [email protected] sinun ukon nimi salis saat 2 d claws tai 50m sit teet sit nii saat minkä ukon vaa mut ei pysty zezima en oo varm en koklannu zeziman mut ei kai onnistu mul onnistu kaks kerta
- rune ukkon
ja muuten voin anta rune koodit rune ukkohin osaan kakki koodit rahaa ja skill
- koodit kaikke löytyy
ja muuten mese [email protected]
- egtjk
toi tezz ukko on mun kaverin ukko
- voi looool
joo ja toi zezima on mun kaveri lol
- vaihto
joo elikkä vaihtaisin minun 75 levusen ukon. 5m rune rahaa... lähetä sähköpostia jos kiinnostaa.. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745