Hei!
Mikä olisi hyvä alkeistason oppikirja itsenäiseen opiskeluun? Onko kokemuksia Saljut ja Mozhno-kirjoista?
Hyvä kirja venäjän opiskeluun?
9
4958
Vastaukset
- varteenotettava
opus.
Riittävän helppo alkuun pääsemiseksi.
Äänitteet on mukana.- ArthurDent
Saljut on muuten aika hyvä, mutta kielioppi on siinä pilkottu niin pieniin osin että yleiskuvan saaminen on tuskaisaa.
- Mene Venäjälle
ArthurDent kirjoitti:
Saljut on muuten aika hyvä, mutta kielioppi on siinä pilkottu niin pieniin osin että yleiskuvan saaminen on tuskaisaa.
Jos haluat oppia puhua Venäjää. Ainut tapa on mennä Venäjälle. Olen täällä Suomessa näitä Venäjää opiskelevia nähnyt niin yliopistossa kuin muuaallakin ollut. Nää osaa lukea kirjaa ja päntätä ulkoa. Mutta sitten kun pitää puhua ovat hoo moilasena vaikka lukeneet VEnäjää 10 vuotta.
Venäjää opit Venäjällä vain. Kirjoista voit opiskella sanoja&kielioppia.
Tutustu Venäläisiin ja pölötä sitä niin paljon kuin voit.
NÄin on totuus vaan ollut 25 vuotta - ne, jotka
Mene Venäjälle kirjoitti:
Jos haluat oppia puhua Venäjää. Ainut tapa on mennä Venäjälle. Olen täällä Suomessa näitä Venäjää opiskelevia nähnyt niin yliopistossa kuin muuaallakin ollut. Nää osaa lukea kirjaa ja päntätä ulkoa. Mutta sitten kun pitää puhua ovat hoo moilasena vaikka lukeneet VEnäjää 10 vuotta.
Venäjää opit Venäjällä vain. Kirjoista voit opiskella sanoja&kielioppia.
Tutustu Venäläisiin ja pölötä sitä niin paljon kuin voit.
NÄin on totuus vaan ollut 25 vuottahaluavatkin osatalukea ja kirjoittaa venäjäksi, eivätkä välttämättä edes käy Venäjällä??!
Nih...
Ei minulla ainakaan ole tarvetta hölöttää turhia vaan pärjätä lukemalla! - juueii
ne, jotka kirjoitti:
haluavatkin osatalukea ja kirjoittaa venäjäksi, eivätkä välttämättä edes käy Venäjällä??!
Nih...
Ei minulla ainakaan ole tarvetta hölöttää turhia vaan pärjätä lukemalla!Meijän koulus käytetää semmosta ku Taipuisa Venäjä, ja siel on iha hyvii perusharjotuksii ja kielioppia on myös, joten katso sinä sen päätät, mikä kirja on sinulla parempi, jotta oppisit kielen, mutta kyl on suomalaiset iha hyvin sen kautta oppineet.
- Muha
ne, jotka kirjoitti:
haluavatkin osatalukea ja kirjoittaa venäjäksi, eivätkä välttämättä edes käy Venäjällä??!
Nih...
Ei minulla ainakaan ole tarvetta hölöttää turhia vaan pärjätä lukemalla!Et opi ikinä venäjän kieltä itseopiskelussa. Se ei ole sama kuin lukea koulussa ruotsia, englantia tai saksaa. Jotain perusteita saa. Mutta, paras tapa on mennä alkeineen venäjälle ja puhua venäjää. Toinen tapa on mennä "intensiivikurssille", jossa on venäläinen opettaja ja puhutaan vain venäjää. Tämä oli minun alku ja polku jatkuu.
- minä vain
Muha kirjoitti:
Et opi ikinä venäjän kieltä itseopiskelussa. Se ei ole sama kuin lukea koulussa ruotsia, englantia tai saksaa. Jotain perusteita saa. Mutta, paras tapa on mennä alkeineen venäjälle ja puhua venäjää. Toinen tapa on mennä "intensiivikurssille", jossa on venäläinen opettaja ja puhutaan vain venäjää. Tämä oli minun alku ja polku jatkuu.
voi jutella esim. internetin kautta venäläisten kanssa. Se on hyvä kielenoppimiskeino ja nimenomaan puheen ja lausumisen kannalta. Kannattaa ladata tietokoneella esim. Skype ja tutustua johonkin venäläiseen.
- Muha
On olemassa levyjä omaan tietsikkaasi. Sieltä kuulet ääntämykset ja kirjoituskielen. Ihan hyvä systeemi aloitukseen. Ja on huumorilla opetus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33911836IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597986Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933173Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982268Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562229Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81666- 1101271
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551113Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60803