Mulla on fujitsun pakettikone,siinä GeForge 7300se näyttis. Sillon tällön pelatessa BF2 jää jumiin ns.levy päälle,voisko tuota näyttistä virittää?vai järkevintä ostaa uusi.Mikä kävis kone amd athlon 64 X2 4200 1g muisti 250gt levy poveri on 350w (ei riittäne x1950pro:lle)
hinta maks.200e
näyttis uusiksi?
7
608
Vastaukset
Jos tuo on hattiwattupoweri, niin ei riitä X1950 PRO:lle. Itsellä Fortron 350w poweri (ei kaikkein laadukkain) pyöritti enemmän virtaa kuluttavaa settiä.
Geforce 7300SE:n virittäminen on aika toivotonta puuhaa. Kuitenkin tuo on kaikkein hitain Geforce7-kortti, jopa hitaampi kuin Geforce 7100GS, kiitos 7300SE:n umpisurkeiden shader-tehojen) ja tarkoitettu tyyliin toimistokoneeseen.Verrattuna gf7300LE(lienee SE:n kanssa samoissa) korttiin:
gf7600gs 8W
gf7600gt 12W
gf7900gs 21W
Noita kahta ylimpää ainakin voisi yrittää vaikka tuolla powerilla.
Esim. Club 3D:n sivuilta:
gf7600gs ja gf7600gt virtalähde 350W .
gf7900gs 400WVerrattuna tuohon gf7300le 44W.
Club 3d 450W,27A 12v:n linjassa.
Tuohon ei taida nykyinen virtalähde riittää.
http://www.club-3d.com/productshow_vga.php?ordercode=CGAX-P1956&show=&filter=&selection=gaming&p=2&l=en- Nimetön
kyl on taas kummaa touhuu ÄLÄ PUHU P**** KU SULLA EI OO EDES KOKEMUSTA pelkkii arvailuja vaan...
itelläni on amd athlon x2 4200 2g ddr2 ja Golden Sample GeForce7900Gs ja 300w poweri pyöritän koko masiinaa ja on nyt ainaski jo 4kk ilman ongelmii toiminut kaikki uusimmat ja suosituimmat pelit.
eli kyl toimii 350w jos 12v linjas on vähintään 18 amppeeria - Nimetön
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Verrattuna tuohon gf7300le 44W.
Club 3d 450W,27A 12v:n linjassa.
Tuohon ei taida nykyinen virtalähde riittää.
http://www.club-3d.com/productshow_vga.php?ordercode=CGAX-P1956&show=&filter=&selection=gaming&p=2&l=enturha ostella mitään pilipali näyttiksii joissa dx9 tuki kun nurkan takan on jo dx10 kortit...
- Nimetön
varmaan ostaa geforcen 7600gt tai atin 1650xt ei liian suolainen hinta
- bf2
joo tuota 7600gt ite kattelin mikä ois paras,PNY PALIT MSI ym.mulla on media center tässä aiheuttaako se jotain? digikortti on tuleeko ahtautta kotelossa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511