Sellastan vaan että voiko muokattuja kuvia viedä kehitettäväksi, siis jos on säädelly kuvasta kontrastia/silottanu ihoa/laittanu reunukset tai sen sellaista..? että voiko niistä teettää ihan tavallisesti paperikuvat? en oo koskaa digikuvia vielä vieny kehitettäväksi ja tuli nyt mieleen. Jos vie liikkeesee niin voiko viedä cd:lle poltettuna? Ja onko kuvatiedoston koolla väliä?
Vastaukset 3
- -Ridge-
Tottakai voi, poltat vaan cd:lle, siirrät muistitikulle tai mikä nyt sopii sinulle...
Reunuksista sen verran et älä kovin pieniä reunoja tee, kuville täytyy jättää pieni työvara...
Kuvatiedoston koolla ei ole väliä, mitä isompi sen parempi, eli älä pakkaa tai pienennä kuvia.. Itse olen tehnyt niin.
Muokatuissa voi tulla ehkä enempi yllätyksiä, sävyt ei sitten aina olekaan ihan sitä mitä odotti tai tietokoneruudulla näytti, aloittelija voi muokata helposti "yli", "överiksi".- Köpelö
Voi tehdä kuville mitä vaan.
ja jos lähetät ne resoluutiolla 200-300, tulos on aina hyvä. (Käytännössä katso että lähettämäsi kuva on vähintään 2Mb kokoinen).
Kuvien äärilaidoille en tekisi tärkeitä muokkauksia itse, sillä liikkeiden ilmoittamat millimetrimitat valokuvan lopullisessa koossa ei aina pidä ihan absoluuttisesti kutiansa.
Eli jos teet vaikka marginaaleja/reunustuksia voi lopullinen symmetria vähän kärsiä.
Valkoiset postikorttilaidat kannattaa jättää liikkeen tehtäväksi. Muuten on taivas rajana.
köpelö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm881368- 561141
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s471084Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k75982Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää73933Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.360888Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21774Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi12763- 40747
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani183689