Sellastan vaan että voiko muokattuja kuvia viedä kehitettäväksi, siis jos on säädelly kuvasta kontrastia/silottanu ihoa/laittanu reunukset tai sen sellaista..? että voiko niistä teettää ihan tavallisesti paperikuvat? en oo koskaa digikuvia vielä vieny kehitettäväksi ja tuli nyt mieleen. Jos vie liikkeesee niin voiko viedä cd:lle poltettuna? Ja onko kuvatiedoston koolla väliä?
muokatut
3
482
Vastaukset
- -Ridge-
Tottakai voi, poltat vaan cd:lle, siirrät muistitikulle tai mikä nyt sopii sinulle...
Reunuksista sen verran et älä kovin pieniä reunoja tee, kuville täytyy jättää pieni työvara...
Kuvatiedoston koolla ei ole väliä, mitä isompi sen parempi, eli älä pakkaa tai pienennä kuvia.. Itse olen tehnyt niin.
Muokatuissa voi tulla ehkä enempi yllätyksiä, sävyt ei sitten aina olekaan ihan sitä mitä odotti tai tietokoneruudulla näytti, aloittelija voi muokata helposti "yli", "överiksi".- Köpelö
Voi tehdä kuville mitä vaan.
ja jos lähetät ne resoluutiolla 200-300, tulos on aina hyvä. (Käytännössä katso että lähettämäsi kuva on vähintään 2Mb kokoinen).
Kuvien äärilaidoille en tekisi tärkeitä muokkauksia itse, sillä liikkeiden ilmoittamat millimetrimitat valokuvan lopullisessa koossa ei aina pidä ihan absoluuttisesti kutiansa.
Eli jos teet vaikka marginaaleja/reunustuksia voi lopullinen symmetria vähän kärsiä.
Valkoiset postikorttilaidat kannattaa jättää liikkeen tehtäväksi. Muuten on taivas rajana.
köpelö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522544417Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään903353Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242536Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582265Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962159TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain871419Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281309- 401290
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli681195Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10798