Servisole oy

...

Onko kellään kokemusta siivousfirma servisole oy:sta? Paljon palkka jne? Hain iltatöitä kyseisestä firmasta.

13

1727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työläinen..

      palkka on 7,07 e/h. Eli ei mikään päätä huimaava...

    • slash30

      siis olin,tykkäsin,ainaki päivätyövastaavat oli kivoja,jan homma toimi kyllä ihan hyvin siinä firmassa,en voi moittia!

    • kokemuksia ssole

      Hei!, ajattelin varoittaa teitä servisolesta, kuinka siellä kohdellaan työnhakijoita varsinkin sellaisia jotka ovat vastavalmistuineita. Vaimoni on valmistunut juuri Laitoshuoltajan osatutkinnosta, ja hän kävi työhaastattelussa Servisolella, he tekivät työsopimuksen, jonka piti olla toistaiseksi voimassa, mutta vaimoni ei ehtinyt olla päivääkään työssä, kun hänen piti aloittaa KE 28.03.07 työ servisolella , hänelleppä soitettiin eilen To 22.03.07 juuri kun hän oli tulossa päättötodistus kädessä koulusta, ja innokkaana siitä että on työsopimuskin jo allekirjoitettu, hänelle soitetaan, että eipä tarvitsekkaan tulla töihin, koska firmaan oli tulossa joku takaisin pitkältä sairaslomalta, ja paikka annettiin hänelle, vaikka vaimoni kanssa olivat tehneet työsopimuksen. Onhan toki niin että työhön palaavat ovat yleensä kaiketi etusijalla, mutta tässä tapauksessa, koska kyseinen henkilö joka oli ollut lomalla, oli ilmoittanut vasta sen jälkeen paluustaan (todennäköisimmin), kun vaimolleni oli tehty työsopimus, työsopimushan on yhtä kuin lupaus järjestää työtä, ja jos ei ole ehtinyt päivääkään olla työssä, niin se ei ole edes irtisanominen koeaikana, koska ei ollut mitään perusteita irtisanomiseen.

      Emme suosittele servisolea yrityksenä ainakaan omilta kokemuksiltamme kellekkään, firman sivuilla luvataan hyville tekijöille aina työtä, ja vaimoni on sellainen mutta enpä suosittelisi aina niihin nettisivuihin uskomaan!.

    • vaisu

      olen kuullut pelkkä huonoa servi solesta

    • 00000

      Älkää menkö, siivoojia/kerroshoitajia ym. pitäisi arvostaa sen verran, että kaikesta työstä maksetaan palkka. Heillä käytössä urakkapalkka esim. hotelleissa sinulle maksetaan vain se aika mikä saa kulua huoneiden siivoukseen, ylimenevä aika on omaa aikaa. Niin no ja jos satut olemaan nopea, silloin vaan äkkiä kotiin ja saat täyden palkna. Voin sanoa, että olen monessa ollut mukana ja servisesoleen jättäisin menemättä. Kerroshoitajat tekevät hotelleissa näkyvimmän ja tärkeimmän työn, silti heitä juoksutetaan, lasketaan tiukat lista-ajat eikä makseta esim. jos listaan on annettu 4h aikaa ja sinulla menee koko 4h huoneisiin, jonka jälkeen pitäisi täyttää kärryt ja minibaarit.. Toki on näitä, jotka eivät uskalla esimiehille sanoa vastaan ja sitten taas huoneaikoja tiukennetaan. Servisesole ei ole kaiken vaivan arvoinen. Valitkaa mielummin sellainen missä on tuntipalkka!! :) Ja muistakaa ottaa rohkeasti yhteyttä luottamusmiehiin, mikäli koette työpaikalla vääryyttä, ongelmia palkanmaksun kanssa. Tsemiä alalla oleville!

    • hepskukkuu1

      Kuulostaa tosi karmeelta. Aina vaan kiristetään ja kiristetään työtahtia epäinhimillisemmäksi. Toivottavasti kukaan ei mene heille töihin.

    • tsedau

      turussa esimiehet eivät sovi esimiehiksi.niin se vaan on.pompotellan paikasta toisen.esimies pitä olla reilu ja rehellinen,,eikä puhua pask...joutuvat vielä oppimaan paljon

    • kokemustaon

      Olen ollut servisolella kerroshoitajana,ja mun mielestä homma toimi ihan hyvin eikä tarvinnut juosta pää kolmantena jalkana.. palkaakin sain reilun 10/tunti eli ihan hyvin siivoojan työstä... kai se riippuu myös siivouskohteesta miten homma toimii mutta itselläni ei mitään valitettavaa...

    • töihin plau ??

      Hei!! Onko kenelläkään kokemusta siitä,kun on pitanyt palata töihin äitiyslomalta ja työnantaja vähentääkin työtunteja? olen servisolella ollut töissä pitkään ja nyt olen ollut äitiyslomalla ja pitäisi palata töihin kahden(2) viikon päästä muttä työnantaja onkin iloittanut että ei ole riitävästi tarjottava mulle työtunteja kun mitä mulla on ollut.Mitä pitäisi tehdä onko kenelläkään samallaista kokemusta?? Kiitos!!

      • Servisole läpimätä

        En suosittele hakeutumaan Servisolelle töihin. Työtahti alka olemaan liian tiukkaa, esimiehet eivät ehdi käydä asiakkaita tapaamassa, eikä edes työntekijöitään. Johto ei välitä tästä, työmäärää lisätään koko ajan. Tänä vuonna ollut useita YT Neuvotteluota siivoojien, kuin koko organisaation kesken. Tämä tarkoittaisi työnmäärän vähenemistä, ei. Siellä tehostetaan, revitään ihmisestä kaikki mahdollinen irti. Kukaan ei uskalla sanoa mitään. Palvelujohtajana työsuojelupäällikkö joka ei puutu työpaikkakiusaamisen, vaan puolustaa kiusaajia. Palkkaa jopa päällikkö asemaan tämmöisiä henkilöitä. Epärehellistä toimintaa koko yritys täynnä. Sukulaiset saavat hyvää palkkaa tekemättä edes työtä! Siivooja ei arvosteta, puutaheinää puhutaan edessäpäin mutta takanapäin mietitään kuka saa seuraavaksi lähteä, mikäli ei tapa miellytä. On liiketoimintajohtajaa, palvelujohtajaa, myyntijohtajaa, päällikköä jotka eivät edes minkään tason ammattilaisia sekä esimiestä ja ohjaajaa mutta siivooja ei enään ole missään arvossa. Tästä yrityksestä kuullaan takuulla vielä. Niin monta henkilöä on saanut lähteä, että joku virlä avaa suunsa jolloin koko paska uppoaa..


      • on se niin väärin
        Servisole läpimätä kirjoitti:

        En suosittele hakeutumaan Servisolelle töihin. Työtahti alka olemaan liian tiukkaa, esimiehet eivät ehdi käydä asiakkaita tapaamassa, eikä edes työntekijöitään. Johto ei välitä tästä, työmäärää lisätään koko ajan. Tänä vuonna ollut useita YT Neuvotteluota siivoojien, kuin koko organisaation kesken. Tämä tarkoittaisi työnmäärän vähenemistä, ei. Siellä tehostetaan, revitään ihmisestä kaikki mahdollinen irti. Kukaan ei uskalla sanoa mitään. Palvelujohtajana työsuojelupäällikkö joka ei puutu työpaikkakiusaamisen, vaan puolustaa kiusaajia. Palkkaa jopa päällikkö asemaan tämmöisiä henkilöitä. Epärehellistä toimintaa koko yritys täynnä. Sukulaiset saavat hyvää palkkaa tekemättä edes työtä! Siivooja ei arvosteta, puutaheinää puhutaan edessäpäin mutta takanapäin mietitään kuka saa seuraavaksi lähteä, mikäli ei tapa miellytä. On liiketoimintajohtajaa, palvelujohtajaa, myyntijohtajaa, päällikköä jotka eivät edes minkään tason ammattilaisia sekä esimiestä ja ohjaajaa mutta siivooja ei enään ole missään arvossa. Tästä yrityksestä kuullaan takuulla vielä. Niin monta henkilöä on saanut lähteä, että joku virlä avaa suunsa jolloin koko paska uppoaa..

        Pitää täysin paikkaansa, että firma on täynnä johtajan johtajaa vaikka millä mitalla. Tulee mieleen mitä ne kaikki siellä tekee. Siivoojista otetaan kaikki irti, että jodet saa turhan palkkansa.


    • kskskskskskskks

      Tuo joka kysyi vähennetyista tunneista.. Eiköhön se lue sun sopimuksessa se tuntimäärä!!!!

    • hupo

      Turun Servisolella todella epäammattimaista esimiestyöskentelyä, työntekijöille valehdellaan ja heitä ohjeistetaan myös valehtelemaan toisilleen. Rehellisyys ei todellakaan kuulu siellä periaatteisiin. Jo työsopimusta kirjoitettaessa aletaan puhua muista työntekijöistä pahaa. Sovittuja tapaamisaikoja siirrellään aikaisemmaksi viime hetkellä. Ei ole selkeitä käytäntöjä, vaan mennään improvisoiden, tilanteet elävät niin että niihin ei esim. perheellinen työntekijä pysty millään sopeutumaan.

      Palkka on Servisolella PAMin TESin mukainen, taulukosta selviää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe