Niinpä se Vista sitten ilmestyi kauppojen hyllyihin ja harkinnassa se kyllä olisikin OSTAA. Mutta ennen sitä se kannattaa ladata jostain esimerkiksi torrentina ja katsoa että kannattaako siitä oikeasti vielä maksaa! Parempi tutkia kuin hutkia. Kuinka moni täällä on jo ladannut tai lataa parhaillaan Vistaa itselleen?
Windows Vista
9
1261
Vastaukset
- Ei kiitos Vistaa!!.
En harrasta piratismia -eli kelpaa vain AITO,ei piraatti!!.
- Ei kiitos Vistaa!!.
En harrasta piratismia -eli kelpaa vain AITO,ei piraatti!!.
- Peering
Oot vissiin joku pyhimys
- Hmmm.
Lataisin kyllä torrenttina jos vaan jostakin löytäisin Suomenkielisen vistan.Tietääkö kukaan mistä
löytyy?- läl,läl,lää!.
Käy sellaisessa osoitteessa,kuin ...:
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/AFA746453FD78DDFC2256B87004B7109?OpenDocument
Minkä ikäinen oikein olet???. - Hmmm.
läl,läl,lää!. kirjoitti:
Käy sellaisessa osoitteessa,kuin ...:
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/AFA746453FD78DDFC2256B87004B7109?OpenDocument
Minkä ikäinen oikein olet???.Antamastasi osoitteesta ei löytynyt Vistaa!
Iältäni olen 32-vuotias.
Niin ilmestyi se vista tai pikemmin visva, mutta sitä ei kannata vielä ostaa. Mikkisofta on aina tuonut kaikki keskeneräisinä. Jos haluat olla mikkiksen beta testaaja niin siitä vaan. Muistatteko kuinka mikkis väitti xp olevan niin valmis, että mitään päivityksiä ei aukkojen paikkaaamiseen tarvita. Vaan toisin oli. Niitä tarvittiin melkein heti.
Misrosoft tekee beta testauksen asiakkaillaan ja ottaa siitä heiltä kovan hinnan.- marttismartin
Ei kannata hankkia vielä, en menisi ainakaan käyttöjärjestelmää warena hankkimaan ja asnetelemaan. Sitä ei tiedä miten käyttistä on viilattu ja takaportteja asennettu, tietoturvariski on turhansuuri. Eikä tiedä koskaan ja milloin ja minkä päivityksen johdosta tarvitsee esim. uuden crackin. Pysyisin XPssä vielä about 6-20 kk. Sitten laillinen.
- siirryin Winkusta-Linuxiin.
marttismartin kirjoitti:
Ei kannata hankkia vielä, en menisi ainakaan käyttöjärjestelmää warena hankkimaan ja asnetelemaan. Sitä ei tiedä miten käyttistä on viilattu ja takaportteja asennettu, tietoturvariski on turhansuuri. Eikä tiedä koskaan ja milloin ja minkä päivityksen johdosta tarvitsee esim. uuden crackin. Pysyisin XPssä vielä about 6-20 kk. Sitten laillinen.
on niitä ilmaisiakin tarjolla,mm.Ubuntu on hyvä vaihtoehto!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625