Pyöräni on 750hf ja kiinnostais tietää,et
saako jostain päin suomea sellaisen (alakatteen?)
(Belly pan) tai mistä vois kysellä?
Hintatieto ja saatavuus kiinnostais..
Ducati 750
6
1857
Vastaukset
- FF:ää
eli täyskatettua FF:ää belly pan-versiona, niin...
Myös ylempi katteen osa on puolikatetussa hieman erilainen, joten alakatetta ei siihen pysty ruuvaamaan paikalleen.
Pitää siis löytyä sekä ala- että keskikatteet. Soittaisin sinuna maahantuojalle, josko olisi hyllyssä kaadetuista pyöristä riisuttuja osia. Niistä sitten kunnostamaan!- Roger
Siis tarkoitin kyllä puolikatettua
eli HF:ää. - FF:n alakate
Roger kirjoitti:
Siis tarkoitin kyllä puolikatettua
eli HF:ää.Eli FF:n ja HF:n katteen keskiosakin on erilainen.
- Roger
FF:n alakate kirjoitti:
Eli FF:n ja HF:n katteen keskiosakin on erilainen.
Tiedän et HF ja FF eivät sovi keskenään
,mut tarkoitin HF:ään sopivaa alakatetta
jossa jäävät sivut paljaiksi.. Olen
kuullut et niitä olis olemassa.. - vaan luulen
Roger kirjoitti:
Tiedän et HF ja FF eivät sovi keskenään
,mut tarkoitin HF:ään sopivaa alakatetta
jossa jäävät sivut paljaiksi.. Olen
kuullut et niitä olis olemassa..Ei ainakaan sattunut silmään kämnan tai desmoworldin sivuilla, mutta varmaan sellaisia on. Kysys A-moottorista Tattikselta?
- Roger
vaan luulen kirjoitti:
Ei ainakaan sattunut silmään kämnan tai desmoworldin sivuilla, mutta varmaan sellaisia on. Kysys A-moottorista Tattikselta?
OK,pitää kysäistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3237075Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714258- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242937- 741952
- 1491781
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1651560Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438