voitko antaa mesen nii jos voit nii voitko paljastaa muutaman taikatempun. mitä teit esim siin sun videos mis oli yli 50 temppuu?? ois kiva jos voisit :D
Vastaukset 8
- magician000
Tehdäänkä niinpäin että lisään sun?
Ei kyllä täydy aloittaa uutta ketjua tän takia. Alla ois ollu hyvä valmis topic.- OsQu
msnmessenger kirjoitti:
joo mun mese on sit [email protected]
nonih eli nyt tää on se kunnon viesti eli se on se [email protected]
- zhoop
Terve Magician000!
Lisäisitkö minutkin messengeriisi. Osaan jonkin verran temppuja ja olen "harrastanut" niitä enemmän ja vähemmän aktiivisesti reilut 5 vuotta.
Osoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520