voitko antaa mesen nii jos voit nii voitko paljastaa muutaman taikatempun. mitä teit esim siin sun videos mis oli yli 50 temppuu?? ois kiva jos voisit :D
Magician000
OsQu
8
1020
Vastaukset
- magician000
Tehdäänkä niinpäin että lisään sun?
Ei kyllä täydy aloittaa uutta ketjua tän takia. Alla ois ollu hyvä valmis topic.- OsQu
msnmessenger kirjoitti:
joo mun mese on sit [email protected]
nonih eli nyt tää on se kunnon viesti eli se on se [email protected]
- zhoop
Terve Magician000!
Lisäisitkö minutkin messengeriisi. Osaan jonkin verran temppuja ja olen "harrastanut" niitä enemmän ja vähemmän aktiivisesti reilut 5 vuotta.
Osoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3825671Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151662- 106971
- 78851
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95844- 50842
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44832- 41823
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817- 39799