henkseleistä

vanhapoika85

Olen nyt huvittuneena seurannut muutamia tyttöjä joilla roikkuu henkselit, tai jotkut tuosta vyötäröltä.
Toivottavasti joku tajusi mitä tarkoitan.

Kysymys kuuluu, että onko järkee vai ei?
Ensinnäkin siintä saa sellaisen vaikutelman, että kyseinen henkilö on tullut juuri riulta ja unohtanut henkselit alas, niin ja toisekseen nehän tarttuu jokapaikkaan.

No joo olen tyhmä juntti, mutta ihmettelempä vaan tätä nyky maailman menoa.

9

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sei7

      Minusta ne on ihan hienot (jos ymmärrän mitä tarkoitat, mutta luulen tajuavani). Tarttuvatko ne joka paikkaan? Oletko itse kokeillut?

      • vanhapoika85

        Siis vois ainakin kuvitella, että ne tarttuu, tai ei niistä ainakaan mitään hyötyä ole!?!

        Idolsissakin tais olla yhellä tytöllä kanssa sellaset henkselit (nimeä en muista, kun vilaukselta vaan katoin).

        :D Ehkä tyhmin muoti-ilmiö ikinä.
        No joo, mutta pitäkää vaan. Ei se minua haittaa, hymyilyttää vaan.


      • Henkseleitä

        "Minusta ne on ihan hienot (jos ymmärrän mitä tarkoitat, mutta luulen tajuavani). Tarttuvatko ne joka paikkaan? Oletko itse kokeillut?"

        No aivan varmasti tarttuvat, jos itsekin jään ihan tavallisen takin taskuistakin joskus kii milloin mihinki kahvaan ja ruuvinkantaan :-D


    • riesa

      Samaa olen minäkin miettinyt. En tosin ole vielä mitään järkevää selitystä keksinyt...

      Toinen asia mitä ihmettelen syvästi on, että miksi pitää olla yhtäaikaa päällä keffiyeh-huivia, kettinkiä, henkseliä ja jos jonkin moista hattua!?! keffiyehin kanssa epäilen, että porukka tuskin on tätä "Tuen Palestiinaa"-jengiä... Ja siihen huivin lisäksi vielä 10 kiloa rautaa lanteille roikkumaan ja henkselit sinne sekaan? Mikä tässä on niinkuin pointtina?

    • kodinkone

      Henkselit ovat miesten asuste. Naisilla ne näyttävät typeriltä.

    • pampulah

      Itse olen nuori jolta sattumoisin roikkuu henkselit vyötäröltä. En minä ainakaan ole onnistunut tarttumaan niiden kanssa minnekkään, siinähän ne menee housujen kaverina. Nainen on joutunut ennen miellyttämään miestä kaikin puolin,nykyään naiset ovat itseäisempiä,ja haluavat korostaa miehistä puoltaan,poikamainen look on ollutkin tämän syksyn juttu. Olen sitä mieltä, että kyseiset kapistukset näyttävät hyvältä, ja että onhan niitä hullumpiakin muoti-ilmiöitä ollut. Onko kukaan kuullut korseteista?

      • Rääpäle:3

        minäkin satun omistamaan henkselit.. käytän niitä välillä en kovin usein. En ole itse onnistunut tarttumaan minnekään kiinni niistä (vaikka kun laittaa kenkiä kannattaa varoa astumasta niitten päälle >D) Korseteista? Itse asiassa omistan sellaisenkin, koska pidän siitä >D


    • Nefresis

      Se on sitä kuulemma muotia ;DD Porukka tunkee ihme kuteita niskaansa katsomatta peiliin ollenkaan. Epäkäytännöllistä ja suht koomisen näköistä. ^^

      Järki kaukana mielestäni. Tuskin kovin mukavaa aina johonkin jäädä niistä kiinni :Ppp

      Nefru

    • Harri30v

      Nehän on just makeen näköiset, kun kimmalla on kireet mustat keinonahkahousut ja niiden kanssa leveät mustat henkselit. Se tuo vähän Lauren Bachallin tyyppistä "kovan kimman tuntua" nuorelle naiselle ja kiihottaa monia miehiä.

      Alunperin naisilla oli vain pitkä jalkoihin asti ulottuva hame. Keskiajalla sukkajousut olivat miesten asuste samoin avokkaatkin. Turun linnan seinämaalauksissa näkyy miten yhäisellä miehellä oli 1500-luvulla purppuranpunaiset sukkahousut, mustat avokkaat, röyhelöpaita, sulilla koristeltu lierihattu ja pistomiekka vyötäröllä.

      Samoin farmarihousut eli farkut olivat alunperin miesten työvaatteet, mutta nykyisin kireet farkut ovat pikemminkin naisen seksikkyyden tuntomerkki. Moni muukin vaatekappale on ensin ollut vain miesten asuste, mutta on nykyisin hieman muuntuneena pikemminkin naisen seksikkyyden tunnusmerkki. Henkseleillekin on käymässä sama, kun niille on kehitetty hieman muuntuneita naisten mallieja kuten pinkki ja glitter.

      Henkselit tosiaan voi tuoda teini-ikäisille mimmeille vähän "kovan kimman tuntua"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe