Vaimolla oli ripulitauti. Se meni vessaan ja minä perässä. Pöntöllä se päristeli ja ripuli tursusi pönttöön. Minä kiimaisena vieressä haistelin mahtavia ripuliaromeja. Sitten se pyllisti ripuliperseen eteeni ja minä nuolin ripulia kunnolla. Suu oli ihan ripulissa.
Sitten se taas istui pöntölle ja siltä tuli lisää sitä ripulia. Koko pönttö oli ihan ripulissa. Ripulin haju täytti koko vessan. Jälleen hän pyllisti ja minä nuolin ripulia. Olin aivan ripulikiimassa. Peenikseni oli kivikova ja sillekin oli roiskunut ripulia. Vaimoni kysyi: onko ihanaa ripulia? Vastasin: Ripulisi on ihanaa, pervoa ripulia. Jatkoimme ripulileikkejä kahden päivän ajan kun ripulitauti kesti. Ne oli mahtavia ripulipäiviä. Sain sitten saman ripulitaudin itsekin ja siitä tuli uudet ripulileikit. Haluatteko kuulla jatkoa ripulijuhlistamme??
Ripulia kiimassa.
10
4850
Vastaukset
- hiehelv..
Uuh..kunnon kipeä poika olet. Hyi helvetti, porsas.
- Woodoo-Erkki
Ammeeseen leikkimään ja anna sen roiskia ripulipaskaa päälles ja hiero sitä ittees samalla kun runkkaat ja sitten nussi sitä ripulipaskapersereikään.Sitten kun kummallakin on sama ripulipaskatauti,niin pidätelkää päivän verran,että pääsette kunnolla sikailemaan ja roiskimaan.Asiallista menoa!
- Rippuli
Huamenna syyään hernerokkaa nam nam...
- Woodoo-Erkki
Rippuli kirjoitti:
Huamenna syyään hernerokkaa nam nam...
ennenku leikit aletaa.Sitten se on totista rutinaa.
- Anonyymi
Totean vain näin vasemmistolaisena, että arvostan!
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://3205555.com/H/l9CyN 👈
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://9999936.com/H/3Oopr 👈
- Anonyymi
Mentiin mökille poikaystävän kanssa. Sen pari kaveria tuli mukaan. Oli puhetta että annan sitten kaikille. Poikaystävä tykkää sellaisesta. Make on halunnut jakaa mua ihan alusta alkaen. Mä epäilen et sen mielestä mun kanssa on kiva seurustella muttei se koskaan muuta kimppaan mun kanssa.
Lämmitettiin sauna ja mentiin sitten porukalla. Istuin Maken sylissä ja pojat meitä vastapäätä.
Sisällä rupes vatsaa kiertämään. Juoksi ulos oksentamaan. Mitään ei tullut mutta alapäästä kylläkin. Olisin mennyt sisälle vessaan mutten ollut varma ehdinkö. En haluaisi siivota lattiaa.
Juoksin nurmikkoa pitkin pensaalta toiselle. Ainakun kyykistyin joku pojista nosti lanteista ja työntyi takaa päin peppuun.
Sain ripulipanoja. Ehkä vaihtelua poikien peppujuttuihin. Vakkari kaverit vaan innostuivat siitä lisää. Varsinaista kirnuamista. - Anonyymi
ihanan pervoa
- Anonyymi
Itsekin vassari.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057