Vaimolla oli ripulitauti. Se meni vessaan ja minä perässä. Pöntöllä se päristeli ja ripuli tursusi pönttöön. Minä kiimaisena vieressä haistelin mahtavia ripuliaromeja. Sitten se pyllisti ripuliperseen eteeni ja minä nuolin ripulia kunnolla. Suu oli ihan ripulissa.
Sitten se taas istui pöntölle ja siltä tuli lisää sitä ripulia. Koko pönttö oli ihan ripulissa. Ripulin haju täytti koko vessan. Jälleen hän pyllisti ja minä nuolin ripulia. Olin aivan ripulikiimassa. Peenikseni oli kivikova ja sillekin oli roiskunut ripulia. Vaimoni kysyi: onko ihanaa ripulia? Vastasin: Ripulisi on ihanaa, pervoa ripulia. Jatkoimme ripulileikkejä kahden päivän ajan kun ripulitauti kesti. Ne oli mahtavia ripulipäiviä. Sain sitten saman ripulitaudin itsekin ja siitä tuli uudet ripulileikit. Haluatteko kuulla jatkoa ripulijuhlistamme??
Ripulia kiimassa.
10
4789
Vastaukset
- hiehelv..
Uuh..kunnon kipeä poika olet. Hyi helvetti, porsas.
- Woodoo-Erkki
Ammeeseen leikkimään ja anna sen roiskia ripulipaskaa päälles ja hiero sitä ittees samalla kun runkkaat ja sitten nussi sitä ripulipaskapersereikään.Sitten kun kummallakin on sama ripulipaskatauti,niin pidätelkää päivän verran,että pääsette kunnolla sikailemaan ja roiskimaan.Asiallista menoa!
- Rippuli
Huamenna syyään hernerokkaa nam nam...
- Woodoo-Erkki
Rippuli kirjoitti:
Huamenna syyään hernerokkaa nam nam...
ennenku leikit aletaa.Sitten se on totista rutinaa.
- Anonyymi
Totean vain näin vasemmistolaisena, että arvostan!
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://3205555.com/H/l9CyN 👈
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://9999936.com/H/3Oopr 👈
- Anonyymi
Mentiin mökille poikaystävän kanssa. Sen pari kaveria tuli mukaan. Oli puhetta että annan sitten kaikille. Poikaystävä tykkää sellaisesta. Make on halunnut jakaa mua ihan alusta alkaen. Mä epäilen et sen mielestä mun kanssa on kiva seurustella muttei se koskaan muuta kimppaan mun kanssa.
Lämmitettiin sauna ja mentiin sitten porukalla. Istuin Maken sylissä ja pojat meitä vastapäätä.
Sisällä rupes vatsaa kiertämään. Juoksi ulos oksentamaan. Mitään ei tullut mutta alapäästä kylläkin. Olisin mennyt sisälle vessaan mutten ollut varma ehdinkö. En haluaisi siivota lattiaa.
Juoksin nurmikkoa pitkin pensaalta toiselle. Ainakun kyykistyin joku pojista nosti lanteista ja työntyi takaa päin peppuun.
Sain ripulipanoja. Ehkä vaihtelua poikien peppujuttuihin. Vakkari kaverit vaan innostuivat siitä lisää. Varsinaista kirnuamista. - Anonyymi
ihanan pervoa
- Anonyymi
Itsekin vassari.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984