bemarin ja sen kuski oli nainen
Tänään oon nähnyt
6
925
Vastaukset
Se ole mikään ihmenäky.Meidänkin emäntä ajaa melkein joka päivä BMW:llä
- jatka
samaan malliin, huomenna saatat bongata bemarin ja mieskuskin. Ne on tosin monesti puppeleita, kysy illalla äidiltä, mitä se tarkoittaa.
- bemaristi-nainen
niin? Mitä siinä niin ihmetyttää? Luuletko että vaan miehet tykkää bemareista? Tai ettei nainen pysty ajaa talvella takavetoisella?
- bemueukko
Voi, poika parkaa, et ole ennen nähnyt naista bemarin ratissa. Niin ja naisethan ei tiedä autoista mitään? Olen itse ajanut bemareilla yli 10 vuotta ja tällä hetkellä pyrstön alla on 540 bemu, eikä parempaa autoa ole ajaa liukkailla ja muutenkin talvikelillä.
- Tasa-arvoa miehille
Minunkin vaimoni ajaa mielummin bemarilla ja jättää Audin minun käyttööni.(jos en ehdi aamulla ensin ;)
- nainen oooon :)
bemut on kivoja. Alussa tuntui että takaveto olisi talvisin hankala kun oon ajanut ennen vain etuvetoisia, mutta siihen tottuu äkkiä ja kyllä sitä on kiva ajaa. En vaihtaisi muuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514