Miten olette tehneet ikkunan pielet saunan sisäpuolella? Siis tarkoitan saunasadun asennusta ja panelointia.
Kuinka iso aukko on ikkunaan verrattuna että kaikki materiaalit mahtuu.
Kivitalon saunanikkunan ympärystä?
5
1125
Vastaukset
- raksaaja--sh
enpä tainnut tuota huomioida mitenkään...
Saunasatuhan vaatii 30mm mahdollinen tuuletusrako paneeli....
Mun pitänee laittaa jotenkin muuten...
Esim.
1cm villa folio paneeli.
Tai parin sentin sipo"slaissi" maali.
Toisaalta jos vaan vetää siihen höyrynsulun/vesieristeen laatan niin ei se "kylmäsilta" kamala ole koska runko on lämmin.- PIELET
Itse tein kivitalon saunaikkunan pielet
seuraavasti:
-vesieristemassa saunasatua vasten
-alapaneelit vesieristeen päälle liimaamalla
-sivut etureunoistaan kiinni johdepuihin naulaamalla. toinen pää seinän ja ikkunakarmin
väliin
Taisin vielä hieman tasoitella pieliä ennen vesieristystä.
Hyvin on pysynyt - niin että
PIELET kirjoitti:
Itse tein kivitalon saunaikkunan pielet
seuraavasti:
-vesieristemassa saunasatua vasten
-alapaneelit vesieristeen päälle liimaamalla
-sivut etureunoistaan kiinni johdepuihin naulaamalla. toinen pää seinän ja ikkunakarmin
väliin
Taisin vielä hieman tasoitella pieliä ennen vesieristystä.
Hyvin on pysynytjätin satut kauppaan ja pistin kivivillaa 50mm. Foliot teippasin ikkunan karmiin ja paneelit 20mm tuuletusraolla päälle.
- niin ja vesieristeitä
niin että kirjoitti:
jätin satut kauppaan ja pistin kivivillaa 50mm. Foliot teippasin ikkunan karmiin ja paneelit 20mm tuuletusraolla päälle.
ei saa saunassa käyttää kuin lattialla ja max 100 mm siitä ylös.
- raksaaja
niin ja vesieristeitä kirjoitti:
ei saa saunassa käyttää kuin lattialla ja max 100 mm siitä ylös.
Eli jos seinä on betoniharkkoa niin olen 99% varma että se ei akkunanpielessä pysty lämpenemään niin paljoa että se kärsisis saunan kuumuudesta. Se johtaa sen verran hyvin lämpöä pois siitä akkunanpielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282823Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652633Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151704Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281428- 1021417
- 1051399
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241197Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141093Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591005