aloe vera

juomasta

Mikä aloe vera juoma on parasta ja saako luontaistuoteliikkeestä vai pitääkö tilata jostain ja paljon maksaa kuukauden annos ja minkä verran pitää ottaa päivässäa?

29

9719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkanen 2

      Otappa meilillä yhteyttä, niin kerron enemmän.
      Muuten joku voi pahastu ja katsoa mainostamiseksi...

      T:Taru

      [email protected]

    • Toimivaa laatua!

      Ainoat kliinisesti tutkitut Aloe Vera tuotteet ovat LR Healt&Beauty Systemsin jonka komnttori on Suomen Turussa. ne on myös hypoallergisesti ja dermatologisesti testatut.

      • vältellä___

        Näyttäis äl ärrällä tulevan lukihäiriö.....


      • Nimetön
        vältellä___ kirjoitti:

        Näyttäis äl ärrällä tulevan lukihäiriö.....

        Perheemme käytti aikaisemmin flp:n aloe vera tuotteita mutta toista vuotta sitten tuttavamme järjesti meille osto-oikeuden LR Healh&Beauty Systemsin Aloe Vera tuottesiin jotka ovat aivan eri laatua kuin aikaisemmin käyttämämme Aloe tuotteet. Sieltä sa vaan 3.10 euron kuluilla tuotteita noin 40 % halvemmalla ja kun ne muutenkin ovat parempii hinta/laatu suhde kuin aikaismemin käyttämämme. Eikä ole osto pakkoja eikä siellä painosteta myymään.


      • gliff
        Nimetön kirjoitti:

        Perheemme käytti aikaisemmin flp:n aloe vera tuotteita mutta toista vuotta sitten tuttavamme järjesti meille osto-oikeuden LR Healh&Beauty Systemsin Aloe Vera tuottesiin jotka ovat aivan eri laatua kuin aikaisemmin käyttämämme Aloe tuotteet. Sieltä sa vaan 3.10 euron kuluilla tuotteita noin 40 % halvemmalla ja kun ne muutenkin ovat parempii hinta/laatu suhde kuin aikaismemin käyttämämme. Eikä ole osto pakkoja eikä siellä painosteta myymään.

        Minä vaihdoin puolestaan lr:n tuotteista FLP:n tuotteisiin, sain yli 30 prossan alet. Ja tuotteet on todella hyviä. Ja vointi mitä mainioin!


      • Tosi helppoa.
        gliff kirjoitti:

        Minä vaihdoin puolestaan lr:n tuotteista FLP:n tuotteisiin, sain yli 30 prossan alet. Ja tuotteet on todella hyviä. Ja vointi mitä mainioin!

        Me saadaan 40 % ale ja 3-21% bonuksia suoraan tilille, rahana, kun olemme Saksalaisessa LR Health & Beauty Systemissä mukana, netto-ostajana! Ja saamme tuotteet vain 3,10 euron kuluilla postiennakkona. Minimitilaus vain 50 euroa sis.alvin. Eikä ole mitään vuosi- eikä lisenssimaksuja kuten niissa amerikkalaisissa verkostomarkkinoiti yrityksissä. Ei pakko ostoja kuukausittain. Konttori on Turussa, josta saa tosi hyvää palvelua ja tietoa.
        Lisäksi meillä on tukku-osto oikeus yli 1500 muuhun tuotteeseen. Tosi helppoa. Suosittelen


      • Nimetön
        Tosi helppoa. kirjoitti:

        Me saadaan 40 % ale ja 3-21% bonuksia suoraan tilille, rahana, kun olemme Saksalaisessa LR Health & Beauty Systemissä mukana, netto-ostajana! Ja saamme tuotteet vain 3,10 euron kuluilla postiennakkona. Minimitilaus vain 50 euroa sis.alvin. Eikä ole mitään vuosi- eikä lisenssimaksuja kuten niissa amerikkalaisissa verkostomarkkinoiti yrityksissä. Ei pakko ostoja kuukausittain. Konttori on Turussa, josta saa tosi hyvää palvelua ja tietoa.
        Lisäksi meillä on tukku-osto oikeus yli 1500 muuhun tuotteeseen. Tosi helppoa. Suosittelen

        Onpa niillä hienot kuvastot joita voi selata netissä: www.lrworld.com sieltä tuotteet ja kuvasto. Hiirellä kääntyy sivut ja sivuja voi suurentaa. Käykää katsomassa. Siis LR Health&Beauty Systemsin sivuilla. Lehdissä muuten on ollut ainakin 5 juttua tään vuoden puolella jo näiden tuotteista.


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Onpa niillä hienot kuvastot joita voi selata netissä: www.lrworld.com sieltä tuotteet ja kuvasto. Hiirellä kääntyy sivut ja sivuja voi suurentaa. Käykää katsomassa. Siis LR Health&Beauty Systemsin sivuilla. Lehdissä muuten on ollut ainakin 5 juttua tään vuoden puolella jo näiden tuotteista.

        Siis lr.world.fi


      • tällämennään
        gliff kirjoitti:

        Minä vaihdoin puolestaan lr:n tuotteista FLP:n tuotteisiin, sain yli 30 prossan alet. Ja tuotteet on todella hyviä. Ja vointi mitä mainioin!

        Vaihdoin FLP.n kalliit litkut luontaistuotekaupan laadukkaaseen Aloe Vera tuotteeseen ja voin todella upeasti myös rahallisesti tuli 50 protskuu alee!!


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Onpa niillä hienot kuvastot joita voi selata netissä: www.lrworld.com sieltä tuotteet ja kuvasto. Hiirellä kääntyy sivut ja sivuja voi suurentaa. Käykää katsomassa. Siis LR Health&Beauty Systemsin sivuilla. Lehdissä muuten on ollut ainakin 5 juttua tään vuoden puolella jo näiden tuotteista.

        Zoomi on surkee ei saa mitään selvää teksteistä. Hiennommissa sivustoissa kun sivuja zoomaa niin teksti tarkentuu automaattisesti vaikka zoomais kuinka isoksi.


      • Laatua.
        tällämennään kirjoitti:

        Vaihdoin FLP.n kalliit litkut luontaistuotekaupan laadukkaaseen Aloe Vera tuotteeseen ja voin todella upeasti myös rahallisesti tuli 50 protskuu alee!!

        Ja onhan maussa ja värissä sekä ennekaikkea laadussa eroa. Kyllä Saksalaiset osaa. Kokeilkaa kumpaakin ja valikoikaa parempi maultaan ja laadultaan.


      • Paljon tuotteita oli.
        Anonyymi kirjoitti:

        Zoomi on surkee ei saa mitään selvää teksteistä. Hiennommissa sivustoissa kun sivuja zoomaa niin teksti tarkentuu automaattisesti vaikka zoomais kuinka isoksi.

        Katsoin netissä, onpa paljon tuotteita ja vaikuttaa tosi laadukkalta firmalta. Täytyypä tilata maanantaina kuvasto turusta.


      • omppu
        gliff kirjoitti:

        Minä vaihdoin puolestaan lr:n tuotteista FLP:n tuotteisiin, sain yli 30 prossan alet. Ja tuotteet on todella hyviä. Ja vointi mitä mainioin!

        ptentoinut tuotteen stabilointimenetelmän ja tuote 100%luomua.Lisäksi 3 kk takuu.Aloe gel 96% eli tuhtia tavaraa ja hinta laatusuhde kohdallaan.


      • kyllä tutkittu
        omppu kirjoitti:

        ptentoinut tuotteen stabilointimenetelmän ja tuote 100%luomua.Lisäksi 3 kk takuu.Aloe gel 96% eli tuhtia tavaraa ja hinta laatusuhde kohdallaan.

        eikä siitä ole löydetty mitään kovin ihmeelllistä ja mullistavaa, joten se siitä...


      • omppu
        kyllä tutkittu kirjoitti:

        eikä siitä ole löydetty mitään kovin ihmeelllistä ja mullistavaa, joten se siitä...

        muilta 96% Aloe geliä?


      • Laatua on monelaista.
        kyllä tutkittu kirjoitti:

        eikä siitä ole löydetty mitään kovin ihmeelllistä ja mullistavaa, joten se siitä...

        Yli sata Aloe Vera valmistajaa käyttää jompaa kumpaa patentoitua stabilisointimenetelmää ja kaikkilla on IASC.n laatusinetti vaikka Amerikkalaisen FLP:n verkostomarkkinointi firman myyjät väittää että vain heillä se on! Lisäksi kukaa EI pasturoi ekä pakasta Aloe Veraa, vaikkakin juuri nämä FLP:n myyjät niin väittää. Tiedän puolueetomana ammatti henkilönä että laadukkainta Suomen markkinoilla on tälläisen firman kuin LR Health & Beauty Systemsin Aloe Vera tuotteet, ne ovat kliinisesti testatut sekä germatologisesti ja hypoallergisesti, lisäksi ne olivat Helsingin lääkäripäivillä 2005 j 2006. ja maultaan aivan omaa luokkaansa. Asiakkaat päättävät mitä käyttävät turha on panetella muiden tuotteita.


      • Aloe mehua merkkiuskollisen...
        omppu kirjoitti:

        muilta 96% Aloe geliä?

        Kauhea mainostus päällä näyttää olevan, joten osallistunpa siihen minäkin. Eli omassa käytössä GMP-standardin omaava tuote (nyt jotku sanoo, ettei sil ole mitään merkitystä, mutta se on sama standardi kuin mikä lääkkeiltä vaaditaan, joten en ala enempää väitteleen) Litra maksaa 28 euroa ja annostus 25 ml 1-2 x päivässä. Tästä voi kysellä mun nettiosoitteesta, mikäli haluu tietoa. [email protected]


    • Käyttäjä...

      Käytin aikaisemmin jenkkien verkostomarkkinointi firman, se oli FLP:n hammastahnaa joka oli paljon kalliimpaa, 10 euroa tuubi ja siinä oli vähemmän Aloe Veraa. Tämä LR:n Aloe Veralla aftat häipyi jo viikossa.

      • Kaisu.

        On tosi hyvänmakuista se Lr:n Aloe Vera hunaja. Ostin myös viiime kuussa tutulta jälleenmyyjätä LR:n Aloe Vera hammastahnaan jossa on 43% Aloe Veraa. 100 ml tuubi maksoi vain 4,90 euroa ja mulla se riittää liki 3 kuukautta. Aftat häipyi jo viikon käytön jälkeen.


      • (FLP)
        Kaisu. kirjoitti:

        On tosi hyvänmakuista se Lr:n Aloe Vera hunaja. Ostin myös viiime kuussa tutulta jälleenmyyjätä LR:n Aloe Vera hammastahnaan jossa on 43% Aloe Veraa. 100 ml tuubi maksoi vain 4,90 euroa ja mulla se riittää liki 3 kuukautta. Aftat häipyi jo viikon käytön jälkeen.

        Mielenkiintoista miten LR käyttää keskusteluja markkinoinnissaan. Omasta kokemuksestani voin kertoa, että LR:ssä jos missä painostetaan jälleenmyyjäksi. Omat kokemukseni Forever -organisaatiosta ovat myönteiset. Toiminta on reilua ja eettisesti kestävää.


      • jomminkummin
        (FLP) kirjoitti:

        Mielenkiintoista miten LR käyttää keskusteluja markkinoinnissaan. Omasta kokemuksestani voin kertoa, että LR:ssä jos missä painostetaan jälleenmyyjäksi. Omat kokemukseni Forever -organisaatiosta ovat myönteiset. Toiminta on reilua ja eettisesti kestävää.

        Forever Living Prooductshan on saanut oikein palkinnon tuosta tavastaan myydä ja markkinoida! Mutta miten lienee tuon anuliinin vai mikä se nyt olikaan määrä tuossa FLP:n geelijuomassa? Sitä ei meinaa mainita paketissa. Pitäisi kuulema mainita kaikissa sisäisesti nautittavissa.
        Onkos LR:n hammastahnassa sitä ominaisuutta että se tuhoaa bakteereita ja pitää hammaskiven loitolla? FLP:n hammastahna maistuu hyvälle ja lisäksi se on antibakteerinen eli pitäisi plakki, hammaskivi ja hammaspeikot pysyä kurissa. Näitä on niin paljon eri tuotteita ja myyjuä ettei oikein tiedä kenen puoleen taipua. Itse olen saanut FLP:n tuotteita ostettua tutun kautta ja harkitsen jälleenmyyntiä, mutta kun aina tuntuu löytyvän parempi ja parempi vaihtoehto... LR:llä on kyllä minulle ehkä liikaa eri tuotteita ja kuvasto näyttää juuri siltä, että tuotteita pukkaa markkinoille koko ajan lisää ja lisää ja vanhoja katoaa sitä mukaan. Sehän se on myyntivaltti monissa näissä, että tuotteita on paljon ja aina tulee uutta ja joka kuukausi ilmestyy uusi kuvasto. jos tuotteita ei tule uusia ja uutta kuvastoa, ei muka ihmiset osta. Jos minä myyn turvetta, tarvitseeko minun tehdä siitä 10 eri tuoteversiota pystyäkseni myymään sitä? Ei, vaan minusta yksi hyvä tuote on parempi kun kymmenen saman tuotteen eri muotoa. Jossain on eri maku, toisessa väri, kolmannessa rakenne, neljännessä haju... Loppupeleissa hyvä tuote pilataa liialla kikkailulla, kun kaikkia asiakkaita pitäisi päästä miellyttämään ja halutaan vedota ihmisen siihen puoleen, joka haluaa kokeilla ja maistella uusia juttuja, jatkuvasti ja koko ajan eikä ostaa vain sitä yhtä, tuttua turvallista ja tunnettua. Lisäksi se pakottaa myyjiä markkinoimaan ja markkinoimaan, kun uudet tuotteet on saatava markkinoille ja myytyä ennen kun taas tulee uusia. Joka kuukausi on tehtävä töitä kovasti sen eteen että saa paljon tavaraa myytyä varsinkin kun ensi kuussa ilmestyy taas uusi kuvasto, jossa on taas uusia tuotteita, alennuksia jne... Loputon oravanpyörä. Itse haluan ainakin että se tuote, mistä pidän, säilyy sellaisena eikä muutu, paitsi jos tietämys tuo siihen jotain uutta valmistusmenetelmää tms.

        Mutta nää verkostointimarkkinointijutut on juuri sellaisia, kun IHMISET niistä tekevät. Jos koet jonkun painostavan, tämä ihminen on silloin väärä myyjä näille tuotteille, koska ketään ei saisi pakottaa, painostaa vaan nimenomaan vain houkutella. Toiset sanoo: ilman tätä juttua et selviä! Mutta tosiasia on, että monia asioita ilman ihminen pystyy elämään, ei siis jokaisen tarvi alkaa jälleenmyyjäksi, riittää että käyttää sitä mikä itsestä tuntuu hyvälle markkinoi sitä muille tai ei. Varmasti joku on hyvillään siitäkin, että sinä kerrot jonkun myyvän näitä tuotteita ja että itse ostat ja tykkäät. Ei jokaisen tarvi alkaa kauppiaaksi. jos joka nurkalla olis kauppa niin kohta asiakkaina kaupassa olisi vain se myyjä itse, koska kaikilla potentiaalisilla asiakkaillakin olisi kauppa itsellään. EI semmoinen onnistu. Loppuu markkinat. Kaikille ihmisille ei siis kannata edes suositella jälleenmyyntiä. Ihan positiivista jos joku semmoiseen haluaa ryhtyä, mutta jos kaikki alkavat jälleenmyyjiksi, niin mistä ne ostajat? Loppuu jälleenmyyjiltä raha jos kukaan ei osta tuotteita vaikka itsesi alla olisi useampi jälleenmyyjä, koska jos hekään eivät myy mitään, koko juttu on kannattamaton ja päätyy paperikoriin tai muistoarkistoon.


      • parastuote
        jomminkummin kirjoitti:

        Forever Living Prooductshan on saanut oikein palkinnon tuosta tavastaan myydä ja markkinoida! Mutta miten lienee tuon anuliinin vai mikä se nyt olikaan määrä tuossa FLP:n geelijuomassa? Sitä ei meinaa mainita paketissa. Pitäisi kuulema mainita kaikissa sisäisesti nautittavissa.
        Onkos LR:n hammastahnassa sitä ominaisuutta että se tuhoaa bakteereita ja pitää hammaskiven loitolla? FLP:n hammastahna maistuu hyvälle ja lisäksi se on antibakteerinen eli pitäisi plakki, hammaskivi ja hammaspeikot pysyä kurissa. Näitä on niin paljon eri tuotteita ja myyjuä ettei oikein tiedä kenen puoleen taipua. Itse olen saanut FLP:n tuotteita ostettua tutun kautta ja harkitsen jälleenmyyntiä, mutta kun aina tuntuu löytyvän parempi ja parempi vaihtoehto... LR:llä on kyllä minulle ehkä liikaa eri tuotteita ja kuvasto näyttää juuri siltä, että tuotteita pukkaa markkinoille koko ajan lisää ja lisää ja vanhoja katoaa sitä mukaan. Sehän se on myyntivaltti monissa näissä, että tuotteita on paljon ja aina tulee uutta ja joka kuukausi ilmestyy uusi kuvasto. jos tuotteita ei tule uusia ja uutta kuvastoa, ei muka ihmiset osta. Jos minä myyn turvetta, tarvitseeko minun tehdä siitä 10 eri tuoteversiota pystyäkseni myymään sitä? Ei, vaan minusta yksi hyvä tuote on parempi kun kymmenen saman tuotteen eri muotoa. Jossain on eri maku, toisessa väri, kolmannessa rakenne, neljännessä haju... Loppupeleissa hyvä tuote pilataa liialla kikkailulla, kun kaikkia asiakkaita pitäisi päästä miellyttämään ja halutaan vedota ihmisen siihen puoleen, joka haluaa kokeilla ja maistella uusia juttuja, jatkuvasti ja koko ajan eikä ostaa vain sitä yhtä, tuttua turvallista ja tunnettua. Lisäksi se pakottaa myyjiä markkinoimaan ja markkinoimaan, kun uudet tuotteet on saatava markkinoille ja myytyä ennen kun taas tulee uusia. Joka kuukausi on tehtävä töitä kovasti sen eteen että saa paljon tavaraa myytyä varsinkin kun ensi kuussa ilmestyy taas uusi kuvasto, jossa on taas uusia tuotteita, alennuksia jne... Loputon oravanpyörä. Itse haluan ainakin että se tuote, mistä pidän, säilyy sellaisena eikä muutu, paitsi jos tietämys tuo siihen jotain uutta valmistusmenetelmää tms.

        Mutta nää verkostointimarkkinointijutut on juuri sellaisia, kun IHMISET niistä tekevät. Jos koet jonkun painostavan, tämä ihminen on silloin väärä myyjä näille tuotteille, koska ketään ei saisi pakottaa, painostaa vaan nimenomaan vain houkutella. Toiset sanoo: ilman tätä juttua et selviä! Mutta tosiasia on, että monia asioita ilman ihminen pystyy elämään, ei siis jokaisen tarvi alkaa jälleenmyyjäksi, riittää että käyttää sitä mikä itsestä tuntuu hyvälle markkinoi sitä muille tai ei. Varmasti joku on hyvillään siitäkin, että sinä kerrot jonkun myyvän näitä tuotteita ja että itse ostat ja tykkäät. Ei jokaisen tarvi alkaa kauppiaaksi. jos joka nurkalla olis kauppa niin kohta asiakkaina kaupassa olisi vain se myyjä itse, koska kaikilla potentiaalisilla asiakkaillakin olisi kauppa itsellään. EI semmoinen onnistu. Loppuu markkinat. Kaikille ihmisille ei siis kannata edes suositella jälleenmyyntiä. Ihan positiivista jos joku semmoiseen haluaa ryhtyä, mutta jos kaikki alkavat jälleenmyyjiksi, niin mistä ne ostajat? Loppuu jälleenmyyjiltä raha jos kukaan ei osta tuotteita vaikka itsesi alla olisi useampi jälleenmyyjä, koska jos hekään eivät myy mitään, koko juttu on kannattamaton ja päätyy paperikoriin tai muistoarkistoon.

        paras tuotehan on sellainen joka myy itse itseään olemalla vain kertakaikkiaan niin pirun hyvä!


      • jälleenmyyjä
        jomminkummin kirjoitti:

        Forever Living Prooductshan on saanut oikein palkinnon tuosta tavastaan myydä ja markkinoida! Mutta miten lienee tuon anuliinin vai mikä se nyt olikaan määrä tuossa FLP:n geelijuomassa? Sitä ei meinaa mainita paketissa. Pitäisi kuulema mainita kaikissa sisäisesti nautittavissa.
        Onkos LR:n hammastahnassa sitä ominaisuutta että se tuhoaa bakteereita ja pitää hammaskiven loitolla? FLP:n hammastahna maistuu hyvälle ja lisäksi se on antibakteerinen eli pitäisi plakki, hammaskivi ja hammaspeikot pysyä kurissa. Näitä on niin paljon eri tuotteita ja myyjuä ettei oikein tiedä kenen puoleen taipua. Itse olen saanut FLP:n tuotteita ostettua tutun kautta ja harkitsen jälleenmyyntiä, mutta kun aina tuntuu löytyvän parempi ja parempi vaihtoehto... LR:llä on kyllä minulle ehkä liikaa eri tuotteita ja kuvasto näyttää juuri siltä, että tuotteita pukkaa markkinoille koko ajan lisää ja lisää ja vanhoja katoaa sitä mukaan. Sehän se on myyntivaltti monissa näissä, että tuotteita on paljon ja aina tulee uutta ja joka kuukausi ilmestyy uusi kuvasto. jos tuotteita ei tule uusia ja uutta kuvastoa, ei muka ihmiset osta. Jos minä myyn turvetta, tarvitseeko minun tehdä siitä 10 eri tuoteversiota pystyäkseni myymään sitä? Ei, vaan minusta yksi hyvä tuote on parempi kun kymmenen saman tuotteen eri muotoa. Jossain on eri maku, toisessa väri, kolmannessa rakenne, neljännessä haju... Loppupeleissa hyvä tuote pilataa liialla kikkailulla, kun kaikkia asiakkaita pitäisi päästä miellyttämään ja halutaan vedota ihmisen siihen puoleen, joka haluaa kokeilla ja maistella uusia juttuja, jatkuvasti ja koko ajan eikä ostaa vain sitä yhtä, tuttua turvallista ja tunnettua. Lisäksi se pakottaa myyjiä markkinoimaan ja markkinoimaan, kun uudet tuotteet on saatava markkinoille ja myytyä ennen kun taas tulee uusia. Joka kuukausi on tehtävä töitä kovasti sen eteen että saa paljon tavaraa myytyä varsinkin kun ensi kuussa ilmestyy taas uusi kuvasto, jossa on taas uusia tuotteita, alennuksia jne... Loputon oravanpyörä. Itse haluan ainakin että se tuote, mistä pidän, säilyy sellaisena eikä muutu, paitsi jos tietämys tuo siihen jotain uutta valmistusmenetelmää tms.

        Mutta nää verkostointimarkkinointijutut on juuri sellaisia, kun IHMISET niistä tekevät. Jos koet jonkun painostavan, tämä ihminen on silloin väärä myyjä näille tuotteille, koska ketään ei saisi pakottaa, painostaa vaan nimenomaan vain houkutella. Toiset sanoo: ilman tätä juttua et selviä! Mutta tosiasia on, että monia asioita ilman ihminen pystyy elämään, ei siis jokaisen tarvi alkaa jälleenmyyjäksi, riittää että käyttää sitä mikä itsestä tuntuu hyvälle markkinoi sitä muille tai ei. Varmasti joku on hyvillään siitäkin, että sinä kerrot jonkun myyvän näitä tuotteita ja että itse ostat ja tykkäät. Ei jokaisen tarvi alkaa kauppiaaksi. jos joka nurkalla olis kauppa niin kohta asiakkaina kaupassa olisi vain se myyjä itse, koska kaikilla potentiaalisilla asiakkaillakin olisi kauppa itsellään. EI semmoinen onnistu. Loppuu markkinat. Kaikille ihmisille ei siis kannata edes suositella jälleenmyyntiä. Ihan positiivista jos joku semmoiseen haluaa ryhtyä, mutta jos kaikki alkavat jälleenmyyjiksi, niin mistä ne ostajat? Loppuu jälleenmyyjiltä raha jos kukaan ei osta tuotteita vaikka itsesi alla olisi useampi jälleenmyyjä, koska jos hekään eivät myy mitään, koko juttu on kannattamaton ja päätyy paperikoriin tai muistoarkistoon.

        Aivan niinhän se on, jokainen itse päättää mitä tekee.. Olen itse ollut jälleenmyyjänä flp:ssä jo usean vuoden ajan vain siksi että voi itse ostaa hyviä tuotteita halvemmalla, "toisella kädellä" teen myyntiä (kerran / pari vuodessa kun tilaan) mutta en tavoittele voittoa.. siis en stressaa asialla, että olisi pakko saada suuri verkosto alle ja paljon rahaa.. Enkä ole mainostanut tuotteita ja silti kyselijöitä tulee aina silloin tällöin vastaan..


      • lessi

        Aloevera hunaja LR ja poskiontelo vaivat häipy. Apua moniin muihinki vaivoihin .Parasta mitä koskaan kokeillu, en vaihtais mistään hinnasta.


    • Petetty12

      Myynti.

      Ton LR edustajat ovat Suomessa aika huijareita! Edustaja tuli auliisti kyllä kertomaan tuotteista mulle. Tilauksen jätettyäni lupasi ostaa aloituskansion multa, kun tulee. Nyt kun olis luoauksen lunastuksen aika, ei saa mitenkään yhteyttä. Ei edes Turun toimisto saa häneen yhteyttä. Edustaja on aika korkeassa asemassa oleva myyjä.
      Tunnen itseni aika petetyksi!
      Tuotteet hyviä, mutta asiakkuus jäi tähän!

      • Voi,voi

        Ihan mielenkiintoista. Ja missähän päin Suomea tämä kaveri vaikuttaa? Ajattelin vaan, oliko samasta kaverista kyse??? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.


    • AnnaK67

      Käytin LR:n hammastahnaa reilun vuoden ja hammaslääkäri käynnin jälkeen lopetin kokonaan kun oli tullut 4 reikää! Enää en tilaa mitään aloe Vera tahnoja vaan kunnon hampaiden puhdistus aineita. Järkyttävä yllätys vaikka tuotteita niin kovaa kehuttu!

      • Anonyymi

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe