Kyseessä oleva auto on GS 2.0 vm.-05. Olen jo muutaman viikon ihmetellyt alustasta tulevia rutisevia ääniä kun autolla ajaa jonkun laakean epätasaisuuden yli. Esim. maantiellä olevat syvemmät notkokohdat tai missä tahansa olevat tien "notkahdukset" saavat alustan rutisemaan. Terävämmissä kuopissa ääntä joko ei ole tai sitä ei huomaa.
Ääni tuntuisi tulevan etupäästä eli voiko olla nivelet, iskarit vai mikä kumma? Autolla on ajettu vasta 20 tkm eikä varmasti ole ajettu mihinkään monttuun missä se olisi voinut rikkoutua.
Onko tämä kenellekään tuttu juttu?
Alustan rutinat
3
1491
Vastaukset 3
- olla kyse
pakkasvaivoista. Lieneekö koiranluut tms. joka narisee alle -20:n lämmöissä.
- GS 2005
Siis keskiviikkoaamuna mittari näytti parhaimmillaan -38 pakkasta, mitään ei-normaaleja ääniä ei kuulunut alustasta, eikä muutenkaan ollut mitään ongelmia, sillä ajoin noin 1000 km, kun pakkasta oli keskimäärin -30C.
Mittarissa on nyt 60.000 km, ilmeisesti joissakin Sceniceissä raidetangonpäät ovat olleet vaihtokuntoisia näissä lukemissa?
- Viimeinen rellu
Sama täällä. Kauhiaa meteliä, kun ajaa (hiljaa)esim. hidastetöyssyjen yli. Veikkaan, että pakkasella osuutta asiaan. GS alla mittarissa ja 73tkm ja auto täyttäisi vappuna kaksi vuotta. Olen lopen kyllästynyt koko helevetin liikkuvaan ja nitisevään pakastimeen, jota ei osata korjata ja vikalista on melkoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551