Mihin on hautautunut Suomun lentomäkihanke?
Nyt puhutaan jo katetusta mäestä, joka on typerää, sillä Suomulla on tarjolla Suomen ylivoimaisesti paras ja tuulettomin paikka lentomäelle.
Myös Suomun rinteet ovat laskettelijoiden kerman mielestä Suomen parhaat ja suojaisimmat.
Lentomäkien sääntöjä olisi muutettava että sillä pystyisi hyppäämään läpi talven, eikä kuten nyt.
Lentomäki Suomulle
Kysynvaan.
2
187
Vastaukset
- mäkisuomulle
toishan se lapin alueelle joksikin aikaa useamman työpaikan ku alettas rakentaan.
taitaa olla se homma rahoituksesta kiinni niinku yleensäkki kaikki hankkeet..
Siitähän oli jossain puhetta että säännöt muutettaisiin et voitais harjoitella kesällä ja talvella eikä niinku nyt että vain kisojen aikoihin saa hypätä.- helekutissa
Ei missään tappauksessa suomulle. siellä tuulee aina ja ovat rakentamassa sinne tuulivoimaloita. Aavasaksalle katettu lentomäki ja silläsiisti. Turvallisin vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808