Koirani tuossa tänään pisteli poskeen lapsen kakat potasta. Onko kellään kokemuksia/tietoa saako koira siitä yleensä minkään näköisiä oireita? En nyt sano että se vaarallista on mutta haluan vain varmistua ettei siitä ole mitään haittavaikutuksia. :)
Koira syö lapsen kakkaa..
7
3343
Vastaukset
- yäääääh
saattaa laatata tai sitten ei. Anna sille maitohappobakteereita varalta.
- meitin koirille
ole koskaan mitään oireita tullut. Vaipparoskiksella ja potalla koirat ovat muutamaankin otteeseen pistäytyneet. yrittävät mennä väkisinkin ovien läpi kun haistavat vessassa lapsen kakka vaippoja. yök... muutaman kerran päässeet yksin ollessaan vessan ovesta sisään, jonka jälkeen on saannu koko talon puunata ku vaipat on levitetty pitkin kämppää. Lukko vessan oven ulkopuolella pitää nykyjään koirat poissa vaipoilta:)
- Koirakko
myös kissan paska. Ei ole tullut oireita paitsi, että emäntä riekkuu vähän aikaa kiukusta.
- Sisu-haukku
Täällä käydään kaivamassa yöllä roskista ja kakkavaipat lähtee =( Ei koira siitä uskoakseni mitään oireita saa.
- koirahullu
Tuota minusta siitä ei ole mitään haittaa.Minun koirani syö hevosen kakkaa eikä sille ole tullut siitä mitään oireita.Minu ystävä sanoi ,että siitä koira saa jotain vitamiineja ,mutta siitä en ole varma ,että onko se totta.
- erimieli
mtn vitamiineja paskasta. Kaikki ravintoaineet on imeytyneet sen paskan omistajaan.
Hevosen paskoja varokaa jos omistatte colliesukuisen koiran....
- mummu2
monet koirathan syövät pentuna/nuorena omia kakkojaan,tarkoituksenaan harhauttaa "vihollista" (sutta, naapurilaumaa ym.)tai saada puuttuvia vitamiineja(k-vitam.) todennäköisesti koira joko suojelee alitajuisesti lasta "vihollisista" etteivät haistaisi avutonta luontokappaletta, tai sitten ravinnosta puuttuu jotain..veikkaisin ensimmäistä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203