http://s134.photobucket.com/albums/q99/Gizzmet/?action=view¤t=24012007068.jpg
Tai sitten eppuli muuttuu yöllä täydenkuun aikaan koirasudeksi ;)
Aave vai mikä??
6
386
Vastaukset 6
- Reissureeta
Selvä älyn väläys:D
- TUULIPUKU
Muistuu mieleeni yksi kummitusjuttu, kun olin
erään naisen kanssa hänen perintötilallaan:
Meitsi oli vielä saunassa, tyttö lähti keittämään kahvia tai jotain, mutta juoksee yht`äkkiä takaisin ihan hysteerisenä ja huutaa mulle et tuu kattomaan, pirtissä keinutuoli kiikkuu itsekseen.
Tultiin pirttiin, ei keinunut, mutta yöllä keinui.
Olen miettinyt joskus, että oliko se unensekoitusta-muutama nautittu olut, mutta keinui se. Ei olla järkevää vastausta siihen löydetty, tuo nainen on edelleenkin hyvä ystäväni,
vaikka hänellä on jo kaksi lasta ja oma perhe.- Reissureeta
mamman mökillä keinui pihakeinu ilman pienintäkään tuulenvirettä ja natisi keinuessaan siten kun siinä istuttiin se natisi. Hui kummituksia on sittenkin;))
- TUULIPUKU
Reissureeta kirjoitti:
mamman mökillä keinui pihakeinu ilman pienintäkään tuulenvirettä ja natisi keinuessaan siten kun siinä istuttiin se natisi. Hui kummituksia on sittenkin;))
Mähän vielä aamuyöstä kerroi sille naiselle olevani jo viisi vuotta sitten Kakolan sellissä
itsemurhan tehnyt mies...:) arvaa säikkykö?
"ajovalot" koiralla :)
- mannapuuro12
Pieni oli kuvassa ihan hurjana. "Minä syön sinut!" :DD
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071346
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1311002Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella33907- 66713
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.96708- 32665
- 19606
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23600Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43543- 11508