http://s134.photobucket.com/albums/q99/Gizzmet/?action=view¤t=24012007068.jpg
Tai sitten eppuli muuttuu yöllä täydenkuun aikaan koirasudeksi ;)
Aave vai mikä??
6
386
Vastaukset
- Reissureeta
Selvä älyn väläys:D
- TUULIPUKU
Muistuu mieleeni yksi kummitusjuttu, kun olin
erään naisen kanssa hänen perintötilallaan:
Meitsi oli vielä saunassa, tyttö lähti keittämään kahvia tai jotain, mutta juoksee yht`äkkiä takaisin ihan hysteerisenä ja huutaa mulle et tuu kattomaan, pirtissä keinutuoli kiikkuu itsekseen.
Tultiin pirttiin, ei keinunut, mutta yöllä keinui.
Olen miettinyt joskus, että oliko se unensekoitusta-muutama nautittu olut, mutta keinui se. Ei olla järkevää vastausta siihen löydetty, tuo nainen on edelleenkin hyvä ystäväni,
vaikka hänellä on jo kaksi lasta ja oma perhe.- Reissureeta
mamman mökillä keinui pihakeinu ilman pienintäkään tuulenvirettä ja natisi keinuessaan siten kun siinä istuttiin se natisi. Hui kummituksia on sittenkin;))
- TUULIPUKU
Reissureeta kirjoitti:
mamman mökillä keinui pihakeinu ilman pienintäkään tuulenvirettä ja natisi keinuessaan siten kun siinä istuttiin se natisi. Hui kummituksia on sittenkin;))
Mähän vielä aamuyöstä kerroi sille naiselle olevani jo viisi vuotta sitten Kakolan sellissä
itsemurhan tehnyt mies...:) arvaa säikkykö?
"ajovalot" koiralla :)
- mannapuuro12
Pieni oli kuvassa ihan hurjana. "Minä syön sinut!" :DD
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542