Hotelli Vila Lux

anis

Hei
Onko kokemuksia Vila Lux hotellista?
Toimiiko ilmastointi kunnolla?
Millaiset huoneet?
Etukäteen kiittänen
T. anis

5

2936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suvizu

      Olin kamun kans Vila Luxissa viikon syyskuussa 2005. Pikkuinen hotelli, josta hiukan käveltävää rantaan, tosin lähes suora kävelytie hotellilta. Huoneet oli pienet, mut ihan siistit, lämmintä vettä riitti, parveke oli pienin koskaan näkemäni! Aamiainen alakerran baarissa oli ihan ok, riittävä. Henkilökunta ei juurikaan puhunut enkkua, mutta pärjättiin.

      Itse pidän enemmän tommosista pienistä hotelleista, joten musta se oli ihan hintansa väärti. Semmonen perussiisti.

      Suht iso marketti on aika lähellä, samoin torimyyjiä, joilta voi ostaa tuoreita hedelmiä. Rantaan käveli alle 10min ja vanhaan kaupunkiin ehkä reilut 15min. Mielestäni kuitenkin Vila Lux oli paremmalla sijainnilla kuin Becicin alueen hotellit.

      Rantakadulta löytyi oikeastaan kaikki mitä tarvitset; ruokapaikkoja ja vähän ostettavaa sekä hiukan iltamenoakin. Näitä tosin myös vanhassa kaupungissa.

      Jos haluat lisätietoja Budva/Vila Lux, ni kysele ihmeessä tarkemmin.

      • Suvizu

        Ai niin, ilmastointi toimi tosi hyvin. Huoneen sai jopa kylmäksi, jos halus.


      • Anis
        Suvizu kirjoitti:

        Ai niin, ilmastointi toimi tosi hyvin. Huoneen sai jopa kylmäksi, jos halus.

        Hei!
        Kiitos tiedoisasi.
        Nyt uskallann varata kyseisen hotellin.
        Jos tulee mieleesi jotain vielä paikasta, oletko kilti ja kerrot?


      • Suvizu
        Anis kirjoitti:

        Hei!
        Kiitos tiedoisasi.
        Nyt uskallann varata kyseisen hotellin.
        Jos tulee mieleesi jotain vielä paikasta, oletko kilti ja kerrot?

        Kiva, että infostani oli apua.

        Mikään bilestäjän mekka tuo Budva ei ole, mutta sopii hyvin viikon laiskotteluun ja akkujen latailuun. Ruoka on hyvää ja paikka siisti. Mielestäni sopivan rauhallinen ja idyllinen.

        Mukavaa matkaa Montenegroon:)


      • EliasA

        Nämä ovat makuasioita. Itse valitsen mieluummin Beciccin isommat ja tasokkaammat hotellit.

        Maantiejuna menee jatkuvasti näiden kahden paikan välillä, joten kauppojen vähäisyys Becicin puolella ei ole ongelma.

        Montenegrossa ei muistaakseni ollut oikein mitään erikoisia retkikohteita. Seikkailet vaan missä milloinkin haluat. Koska maa melko pikkuinen, niin älä unohda että sieltä pääsee melko lyhyellä matkalla myös naapurien puolelle Kroatiaan ja varsinkin mielenkiintoiseen Albaniaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe