Hotelli Vila Lux

anis

Hei
Onko kokemuksia Vila Lux hotellista?
Toimiiko ilmastointi kunnolla?
Millaiset huoneet?
Etukäteen kiittänen
T. anis

5

2971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suvizu

Olin kamun kans Vila Luxissa viikon syyskuussa 2005. Pikkuinen hotelli, josta hiukan käveltävää rantaan, tosin lähes suora kävelytie hotellilta. Huoneet oli pienet, mut ihan siistit, lämmintä vettä riitti, parveke oli pienin koskaan näkemäni! Aamiainen alakerran baarissa oli ihan ok, riittävä. Henkilökunta ei juurikaan puhunut enkkua, mutta pärjättiin.

Itse pidän enemmän tommosista pienistä hotelleista, joten musta se oli ihan hintansa väärti. Semmonen perussiisti.

Suht iso marketti on aika lähellä, samoin torimyyjiä, joilta voi ostaa tuoreita hedelmiä. Rantaan käveli alle 10min ja vanhaan kaupunkiin ehkä reilut 15min. Mielestäni kuitenkin Vila Lux oli paremmalla sijainnilla kuin Becicin alueen hotellit.

Rantakadulta löytyi oikeastaan kaikki mitä tarvitset; ruokapaikkoja ja vähän ostettavaa sekä hiukan iltamenoakin. Näitä tosin myös vanhassa kaupungissa.

Jos haluat lisätietoja Budva/Vila Lux, ni kysele ihmeessä tarkemmin.

• Suvizu

Ai niin, ilmastointi toimi tosi hyvin. Huoneen sai jopa kylmäksi, jos halus.

• Anis
        Suvizu kirjoitti:

Ai niin, ilmastointi toimi tosi hyvin. Huoneen sai jopa kylmäksi, jos halus.

Hei!
        Kiitos tiedoisasi.
        Nyt uskallann varata kyseisen hotellin.
        Jos tulee mieleesi jotain vielä paikasta, oletko kilti ja kerrot?

• Suvizu
        Anis kirjoitti:

Hei!
        Kiitos tiedoisasi.
        Nyt uskallann varata kyseisen hotellin.
        Jos tulee mieleesi jotain vielä paikasta, oletko kilti ja kerrot?

Kiva, että infostani oli apua.

Mikään bilestäjän mekka tuo Budva ei ole, mutta sopii hyvin viikon laiskotteluun ja akkujen latailuun. Ruoka on hyvää ja paikka siisti. Mielestäni sopivan rauhallinen ja idyllinen.

Mukavaa matkaa Montenegroon:)

• EliasA

Nämä ovat makuasioita. Itse valitsen mieluummin Beciccin isommat ja tasokkaammat hotellit.

Maantiejuna menee jatkuvasti näiden kahden paikan välillä, joten kauppojen vähäisyys Becicin puolella ei ole ongelma.

Montenegrossa ei muistaakseni ollut oikein mitään erikoisia retkikohteita. Seikkailet vaan missä milloinkin haluat. Koska maa melko pikkuinen, niin älä unohda että sieltä pääsee melko lyhyellä matkalla myös naapurien puolelle Kroatiaan ja varsinkin mielenkiintoiseen Albaniaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      105
      4690
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      395
      1418
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      187
      1081
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      990
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      912
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      897
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe