Eilen illalla seitsemän pientä nahka collie
poikaa syntyi tähän maailmaan. Ensimmäinen syntyi 21 aikaan ja viimeinen putkahti puolilta öin.
Kaikki meni hienosti ja äitikkä ja pojat voivat hyvin :)
Kuvia vastasyntyneistä löytyy täältä.
http://www.kenneljudysmagician.kotisivukone.com/albumi/kukanjatuukanpennut/
Poikia kuin otavassa :))
12
599
Vastaukset
roppakaupalla =)))))
kaikki siis poikia..huh,siinähän on sitten kohta oikein komeitten kerho ;)- paivansadeko
seittemän veljestä :)) Kyllä tyttöjä kovasti odoteltiin mutta niitä ei nyt suotu.
paivansadeko kirjoitti:
seittemän veljestä :)) Kyllä tyttöjä kovasti odoteltiin mutta niitä ei nyt suotu.
sitten =)
onkin komea veljessarja :)
Paljon onnea vaan,
Paljon onnea vaan....kaikki meni sitten hyvin. Olisi sentään yksi kauniimman sukupuolen edustaja voinut tulla joukkoon. Toisaalta sait melkein jalkapallo joukkueen kerralla.
- jyllää
Taitaa tulla aikamoisia UROKSIA
Upea on veljesjoukko:)
- paivansadeko
ihan kaikille onnittelijoille. Mä taidan taas häipyä tuonne yläkertaan. Pentuhuone on kivasti ihan olohuoneen vieressä. samalla kun katsoo telkkua voi ihailla pentuja :))
- Reissureeta
pikku taaperoista, kohta on menoa ja melskettä:D
- lepakkoleino
Kovin on söpöjä jokainen.
...löytyyköhän niille "oma hahmonsa" romaanista, kunhan vähän kasvavat ja alkavat näyttää luontonsa. :D
Oikein paljon onnea hyvinmenneen synnytyksen ja hauvanaperoiden johdosta!! Ja kiitos kuvista.Ja mamma-Kukalle ja tietty mummulle ja ihan koko poppoolle,ihanan suloisia *naminami*
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681