Aamun päivää vaan kaikille.
Täällä on jo toista viikkoa väännetty kättä siitä kuka tänne saa kirjoittaa ja mitä, ja kuka niihin kirjoituksiin saa vastata.
Ensinnäkin Suomessahan on tutkitusti sananvapaus maailman huippuluokkaa, uskomatonta eikö totta...
Toisekseen tämähän on otsikon mukaan Miehen logiikka palsta, eli täällä luulisi parveilevan paljon naisia ihmettelemässä miesten aivoituksia, niinkuin täällä mielestäni onkin. Mutta sen lisäksi tälläkin sivulla mainitaan sana keskustelu moneen otteeseen mikä mielestäni viittaa ajatusten vaihtoon eri ihmisten välillä sukupuoleen, väriin tai muihin toisistaan erottaviin tekijöihin lainkaan viittaamatta.
Eli jos vaikka nainen aloittaa keskustelun koskien jotain seikkaa jota hän esim poikaystävässään ihmettelee, niin kai on luonnollista, että siihen joku toinen nainen vastaa oman mielipiteensä ja näin osallistuu keskusteluun.
Jos sitä vastoin nainen haluaa osallistua keskusteluun jossa kysytään miesten mietteitä niin, ehkä hänen tarkoitusperänään on lisätä näkemyksiä kyseiseen aiheeseen. Hänhän vain osoittaa omaavansa mielipiteitä asioista, mitä pahaa siinä on.
Ja mitä tulee näihin keskustelujen aiheisiin, niin jos ne nyt kaikki ei vallan suoraan liitykään siihen käsitteeseen "miehen logiikka" niin eikö avaramielisesti voisi ajatella että jos joku mies vastaa niin se kertoo hänen versionsa siitä, jolloin sitä voisi löyhästi kutsua miehen logiikaksi.
Lopuksi vielä nimimerkkien käytöstä. Rekisteröityneet palstalaiset eivät juurikaan eroa niistä jotka omaavat nimimerkin jota säännöllisesti käyttävät vaikka eivät ole sitä rekisteröineetkään, vai mitä.
Keskustelun aloitukset vaihtelevat laidasta laitaan, asiallisten ja mauttomien välillä ja jos selaat tätä palstaa taaksepäin huomaat että molempia löytyy tasaisesti ja ne kaikkein mauttomimmat ovat tunnistamattomien kirjoittamia.
Eli eikö anneta kaikkien kukkien kukkia vaan.
Suvaitsevuutta kehiin, kiitos.
Kaikki saa vastata!
35
1409
Vastaukset
- maukas kaveri
"Keskustelun aloitukset vaihtelevat laidasta laitaan, asiallisten ja mauttomien välillä ja jos selaat tätä palstaa taaksepäin huomaat että molempia löytyy tasaisesti ja ne kaikkein mauttomimmat ovat tunnistamattomien kirjoittamia."
Eikä kun ne mauttomimmat jutut ovat juuri niiden rekattujen keskinäisen kehumisen kerhoilua :)- Naikkonen_sanoo
Mauttomuuskin on käsite josta meillä kahdella saattaa olla eri mielikuva.
- maukas kaveri
Naikkonen_sanoo kirjoitti:
Mauttomuuskin on käsite josta meillä kahdella saattaa olla eri mielikuva.
Mutta minun on se oikea.
- Emmanuele
se Einsten on niin ihana!... ;)
- maukas kaveri
Emmanuele kirjoitti:
???
- Emmanuele
maukas kaveri kirjoitti:
???
rekattujen keskinäisen kehumisen kerhoon..
- maukas kaveri
Emmanuele kirjoitti:
rekattujen keskinäisen kehumisen kerhoon..
Ahaa...ok. Sinäkin olet huomannut saman kuin minä ;)
- Emmanuele
maukas kaveri kirjoitti:
että Einsten on ihq...joo..oon ihan lovena.
- Naikkonen_sanoo
maukas kaveri kirjoitti:
jos joku edes joskus juttelee mukavia täällä ja pitää kivaa niin eikös se kaiken tämän p***an keskellä tällä Telluksella ja tällä palstalla ole ihan kiva poikkeus. Meillä on kymmenen vuotta aikaa pelastaa tää maapallo ja koska me siinä tuskin onnistutaan niin tehdään näistä viimesistä hetkistä mukavia ;)
Miksi aina pitäisi olla negatiivinen, ilkeä, ikävää ja tylsää. Haukkua kaikkea ja kaikkia ja inhota vielä senkin lisäksi.
Ihan turhan harvoin kehutaan ja kiitetään. - Emmanuele
jos joku edes joskus juttelee mukavia täällä ja pitää kivaa niin eikös se kaiken tämän p***an keskellä tällä Telluksella ja tällä palstalla ole ihan kiva poikkeus. Meillä on kymmenen vuotta aikaa pelastaa tää maapallo ja koska me siinä tuskin onnistutaan niin tehdään näistä viimesistä hetkistä mukavia ;)
Miksi aina pitäisi olla negatiivinen, ilkeä, ikävää ja tylsää. Haukkua kaikkea ja kaikkia ja inhota vielä senkin lisäksi.
Ihan turhan harvoin kehutaan ja kiitetään.Säkin olet aivan mahtava!.. :) läpsläps
- Naikkonen_sanoo
Emmanuele kirjoitti:
Säkin olet aivan mahtava!.. :) läpsläps
aivan ihana olet =D
- blondi.mimi
olenkin rekattu ! ;)
Emmanuele kirjoitti:
ihastunut muhun! Tääl vaa niinku mainostaa jengille...Huh Huh. Ihan kreisi meininki. Täytyy mennä kertoo tolle kassalle...
herneet nenään oikein kunnolla. Huomaatko, kuin muuten itse jatkat tätä kahtiajakoa? Ihan niin kuin edellinen vastaaja huomautti?
Aluksi ilmoitat, että arvostat eriarvoisuutta siinä missä muutkin, mutta lopussa BAMM, tuleekin lause, joka kumoaa kaiken!
Täst tulee kunnon flaidis. Mä oon Rekattujen puolella, mä tunnen vastuuni!- Naikkonen_sanoo
Joo, syyllistyn myös rekisteröityneiden puolustamiseen, olenhan sitä itsekin. Sanansa saa myös täällä sanoa muutkin, niin vastaan kuin puolesta.
- Naikkonen_sanoo
puolustin myös oikeuttani vastailla täällä vaikka olenkin nainen.
Mä otin hernemaissipaprikat nenään sen tympääntyneen kommenteista mutta tämä keskustelu aiheesta velloo täällä edelleen kuten edeltä ehkä huomaat, ja siksi halusin osallistua omalta kantiltani tähän. - Jompe
Mä otin hernemaissipaprikat nenään sen tympääntyneen kommenteista mutta tämä keskustelu aiheesta velloo täällä edelleen kuten edeltä ehkä huomaat, ja siksi halusin osallistua omalta kantiltani tähän.Tuolla palstan otsikon alla lukee
"Keskustele miehen logiikasta. Miten miehet toimivat eri tilanteissa?"
joten ei kai tätä ole tarkoituskaan karsinoida vain miesten keskustelukerhoksi.
Toki kysymyksen esittävää naista saattaa kismittää, jos miehisiä kommentteja ei tipu ja ainoat vastaukset selviävät naisten kirjoittamaksi, mutta ehkä kysymys siinä tapauksessa oli liikaa miehen logiikalle.
Naikkonen sanoo mielestäni usein teräviä, eli sen kun jatkaa samaan malliin vaan. :) Naikkonen_sanoo kirjoitti:
Mä otin hernemaissipaprikat nenään sen tympääntyneen kommenteista mutta tämä keskustelu aiheesta velloo täällä edelleen kuten edeltä ehkä huomaat, ja siksi halusin osallistua omalta kantiltani tähän.mä haluun siihen messiin? Tää on musta parasta täällä! Jihaa!
Rekatut vs. Nickyttömät
..en löytänyt kysymystä ;)
Jatkan edelleen näitä mauttomia ja mitään sanomattomia postauksiani. Näin tänään, ajantappomeininki päällä. :)- Naikkonen_sanoo
en kysy mitään, sen kun totean, mutta sekin herättää keskustelua ja hyvä niin =)
- scale
Niin sitten vastaan, että hyvää viikonloppua.
Pitää vielä pistää tähän pienet ärsytykset perään. :) :D :)) Compris?- Naikkonen_sanoo
Ci vediamo più tardi!
- blondi.mimi
kaikki saaneetkaan vastata ?!?
Mitä tämä kertoo ?
Mitä ootte mieltä ?Kielsit sä niitä?
Psp. tota sun pitäis vissii olla kyl meiän puolella noit nickyttömiä vastaan? Tai siis, nehän tääl häiriköi?- blondi.mimi
Einsten1 kirjoitti:
Kielsit sä niitä?
Psp. tota sun pitäis vissii olla kyl meiän puolella noit nickyttömiä vastaan? Tai siis, nehän tääl häiriköi?Olen neutraali, solidaarinen ja harvoin nykyään edes kirjoitan tänne. Enpä ole kenenkään puolella. Joku kuitenkin poisti tietyt vastaukset. Ilmiselväähän tässäkin keskusteluketjussa on se, että tietyt eivät kestä kritiikkiä, oli sitten rekattu tai ei.
Hauskaahan tämä on - seurailla näitä juttuja. :) blondi.mimi kirjoitti:
Olen neutraali, solidaarinen ja harvoin nykyään edes kirjoitan tänne. Enpä ole kenenkään puolella. Joku kuitenkin poisti tietyt vastaukset. Ilmiselväähän tässäkin keskusteluketjussa on se, että tietyt eivät kestä kritiikkiä, oli sitten rekattu tai ei.
Hauskaahan tämä on - seurailla näitä juttuja. :)mä en nähnyt sitä. Mitä siin keskustelus sit oli? Oot sä tosissas et sä et oo rekattujen puolella? Siis noi Nickyttömät on sellasii huomionkipeet, lapsellisii, puskista huutelevia trollipeikkoja.
Jos sä et oo meiän puolella, sä olet meitä vastaan.
- yrmion kamu.
Sä näytät ihan mieheltä. Ei kovin edustava kuva muutenkaan. no joo, kaikille ei ole annettu ulkonäköä.
- Emmanuele
Tähän vedetään yrmio mukaan kun ei omalla nimimerkillä uskalleta kirjottaa ja sitten haukutaan Naikkosen (ihanaa)ulkonäköä.
Mikä tässä nyt maksaa että pitää vittuilla. - tosi säälittävää
Emmanuele kirjoitti:
Tähän vedetään yrmio mukaan kun ei omalla nimimerkillä uskalleta kirjottaa ja sitten haukutaan Naikkosen (ihanaa)ulkonäköä.
Mikä tässä nyt maksaa että pitää vittuilla.Haukkua toisen ulkonäköä. Naikkonen on muuten aika silmää miellyttävän näköinen :)
- Emmanuele
tosi säälittävää kirjoitti:
Haukkua toisen ulkonäköä. Naikkonen on muuten aika silmää miellyttävän näköinen :)
kuinka moni uskaltaa laittaa noin tunnistettavan kuvan sivulleen ja kirjottaa silti niin henkilökohtaisista asioista ja täyttä asiaa!
Pointsit Naikkoselle! - Jokeritar ?
Emmanuele kirjoitti:
Mikä tässä nyt maksaa että pitää vittuilla.se vaan jaksaa tunkea joka palstalle, aina vaan, aina vaan, ja taas, ja taas...ja vielä kyselet Mikä maksaa kun vittuillaan.
Menisit nyt hetkeks iteesi. - Emmanuele
Jokeritar ? kirjoitti:
se vaan jaksaa tunkea joka palstalle, aina vaan, aina vaan, ja taas, ja taas...ja vielä kyselet Mikä maksaa kun vittuillaan.
Menisit nyt hetkeks iteesi.käyttää aina omaa nimimerkkiäni, palstasta riippumatta. Veikkaampa että teikäläisillä se kovasti vaihtelee.. Eipähän vittuilla..
ja tuo -tar pääte sun nimimerkissä taitaa olla märkää unta.
- Naikkonen_sanoo
Mä olin pari tuntia pois ja täältä on hävinny sen "muhun ihastuneen ja vihastuneen" tyypin kommentti ja mun vastakommentti siihen. Joku ei vissiin tykänny :( höh, mulla olis vielä ollu asiaa sille häiskälle, mutta seuraavaan kertaan.
- sua seurannut
yrittää peitellä omaa toimintaa.
- Naikkonen_sanoo
sua seurannut kirjoitti:
yrittää peitellä omaa toimintaa.
miks mä olisin halunnut sen poistaa?
Jos se haluaa viljellä asiattomuuksia täällä niin viljelkööt, ei sitäpaitsi ole edes pahimmasta päästä.
Ja korjaa jos olen väärässä, niin eikö hierarkiassa ylin viesti ole se joka poistetaan ja siihen vastatut menevät mukana, eli silloinhan se "tympääntyneen" viesti on se joka poistettiin ja mun vastaus meni siinä sivussa. Jos mä olen jo vaivautunut vastaamaan sille niin miksi mä yhtäkkiä haluasin sen poistaa. Sitä paitsi mä en menny mukaan sen vihanpitoon vaan kirjoitin ihan eri tyylisen viestin sille, tiedoksi vaan sullekin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483299
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592638Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831514- 771498
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651445- 911150
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086