Uiminen

valmeNtaja.

Tämä on miehille suunnattu, mutta miksipä naisetkin eivät voisi vastata =)

Itse pyörin työn puolesta hallilla melko paljon ja muutenkin käyn vapaa-aikana uimassa.

Siellä on paljon miehiä yksin uimassa sekä myös naisia yksin. Usein naiset harrastavat vesijuoksua ennemmin kuin uivat radalla, joten syy siihen etteivät ole miehen kanssa on varmaan se, että miehet eivät niinkään harrasta tuota =)

Monilla on sormus ja näin, mutta ihmettelen mikseivät parit harrasta yhdestä sitä. Eli miehet miksi ette ota naistanne mukaan uimaan? Jääkö nainen silloin vaan kotiin. Lähinnä tarkoitan tällaista viikoittaista uimassa käyntiä. Naisetkin voivat vastata mikseivät ota miestään mukaan.

22

991

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naikkonen_sanoo

ja mieleeni tuli että jos vaikka jomman kumman pitää jäädä kotiin hoitamaan lapsia.

• valmeNtaja.

mietin myös tuota, mutta toisaalta moni siellä käy puolikin vuotta viikoittain eikä vaimo ole koskaan mukana. voihan lapsetkin laittaa jonnekin siksi aikaa =) ja sitten on taas miehiä ilman sormuksiakin, joilla ei naisia siellä näy, vaikka varmasti osalla on tyttöystävä.

vkonloppuisinkaan ei ole paljon perheitä uimassa. onko suurin syy siis se, että toisen pitää vahtia lapsia. miksi ei voisi tehdä niin, että ensin toinen on lasten kanssa altaassa ja toinen saa uida, sitten toisinpäin.

• valMentaja.

Jos toinen ei osaa uida?

• valmeNtaja.

miten se voi olla este =) voisihan mies opettaa naista ;)

• Padamppa

hallilla pitäisi käydä yhdessä? Ja miksi se toinen pitäisi "ottaa mukaan"?

Ensinnäkään uiminen ei ole järin sosiaalinen harrastus, Varsinkaan hallilla missä radoilla uidaan peräkkäin ja eri sukupuolet käyvät eri saunoissa yms. Musta kuulostais todella mieleipuoliselta lähteä miehen kanssa uimaan, kun käytännössä nähtäis sisään tullessa ja seuraavan kerran pois lähtiessä.

Toisekseen, miksi kaikkien harrastusten pitäisi olla yhteisiä? Entäpä jos uiminen ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta toista osapuolta?

Ootkos tullut ajatelleeksi että ne juoksevat naiset ja uivat miehet voi ihan hyvin olla pariskuntia?

• K G B

Voi altaassa tavata mies naisen ja nainen miehen. Miehen ja naisen ei ole hyvä olla liian tiiviisti yhdessä.

• valmeNtaja.

sekin yhdistäisi pareja enemmän ja saisi molemmat liikkumaan. mitä sitten, vaikka näkee toisen vaan radalla ja ovella. uimisesta tulee hyvä mieli ja sellainen olisi sitten molemmilla.

edelliseen vastasi ilmeisesti nainen juuri tuolla logiikalla, jota kuvittelinkin.

• valmeNtaja.

en nyt sanonut, että juoksijat ja uimassa kävijät eivät voisi olla pareja. parina olo ei liittynyt niinkään tähän vaan yhdessä harrastaminen. sitten ihmetellään ettei ole yhteisiä asioita tai usein ne eivät sitten liity liikuntaan, josta itse puhuin.

• käyn kaikkien
        valmeNtaja. kirjoitti:

sekin yhdistäisi pareja enemmän ja saisi molemmat liikkumaan. mitä sitten, vaikka näkee toisen vaan radalla ja ovella. uimisesta tulee hyvä mieli ja sellainen olisi sitten molemmilla.

edelliseen vastasi ilmeisesti nainen juuri tuolla logiikalla, jota kuvittelinkin.

mieluiten itse uimassa, saa keskittyä vaan siihen radan tahkoamiseen. koen sen rentoutumiseksi ja omaksi ajaksi, jonka vietän omien ajatusteni kanssa. muutamaa kohteliasta sanaa saunassa lukuunottamatta en edes puhu siellä jos mulle ei puhuta, olen kuin omassa kuplassani (työ on sosiaalista, uinti on vastapainoa). enkä jaksaisi 24/7 suhdetta missään nimessä.

ja miehelläni on omat liikuntaharrastuksensa (sulkapallo ja satunnaisempi jalkapallo), joissa hän käy viettämässä aikaa miesporukassa.

• Padamppa
        valmeNtaja. kirjoitti:

en nyt sanonut, että juoksijat ja uimassa kävijät eivät voisi olla pareja. parina olo ei liittynyt niinkään tähän vaan yhdessä harrastaminen. sitten ihmetellään ettei ole yhteisiä asioita tai usein ne eivät sitten liity liikuntaan, josta itse puhuin.

vielkään selvinnyt miksi se uinti ois se ainoa ja oikea yhdessäolon muoto?

Kyllä mä mielummin olen yhdessä ihan oikeesti. Vaihtoehto että satunnaisesti näkee toisen hallilla kuulostaa kornilta tavalta "harrastaa yhdessä".

• Viridienne

...erikseenkin!

Olen aina harrastanut uintia eikä minulla koskaan ole ollut riittävän hyvin uimataitoista miestystävää - ei pysy perässä. Sitä paitsi miksi pitäis juuri uida yhdessä...ei kaikki käy juoksemassa tms. yhdessä.

• ACVJ

Onko taloudellisesti ajatellen älykästä käydä uimassa? Maksaa paljon. Jos hankkii puntit niin saa enemmän lihaksia ilmaiseksi ( punttien osto)
        joilla vetää turpaan vittumaisia paskiaisia.

Lihasmassaa ja jätkä pitää turpansa kiinni ja etsii kynistä........jos tekee sen virheen että tulee aukomaan lihasmassamiehelle naamaansa niin saa nenäänsä tavalla jollaista ei ollut tajunnutkaan olevan olemassakaan.

Juoksulenkeillä kestävyyyttä juosta vittumainen tyyppi kiinni.

Juoksukunnolla kusipäävittuilija kiinni juostaan, lihasmassalla piestään.

• meikku
        ACVJ kirjoitti:

Onko taloudellisesti ajatellen älykästä käydä uimassa? Maksaa paljon. Jos hankkii puntit niin saa enemmän lihaksia ilmaiseksi ( punttien osto)

Lihasmassaa ja jätkä pitää turpansa kiinni ja etsii kynistä........jos tekee sen virheen että tulee aukomaan lihasmassamiehelle naamaansa niin saa nenäänsä tavalla jollaista ei ollut tajunnutkaan olevan olemassakaan.

Oletko syönyt liikaa steroideja?

• lääkkeesi...
        ACVJ kirjoitti:

Kuntoa hankitaan oman terveyden vuoksi.

Lihasmassan kasvatuksesta ei ole mitään käytännön iloa.

En ole koskaan tavannut v-maisia tyyppejä, ellet sitten ole sellainen.

Tarkoititko, että pitäisi treenata väkivaltatilanteiden varalle? Itse en ole sellaisiin tilanteisiin joutunut sitten 70-luvun alun jälkeen. ( Silloin olinkin pikkupoika, jollaiset turpaanvedosta puhuvatkin, en ole koskaan nähnyt aikuisen lyövän ketään. )

• vili

kyse on puhtaasta treenaamisesta, niin oma mimmi voi suosiolla jäädä kotio. eiks noita serena reissuja voi myöhemminkin heittää. jos meinaa jotain aikaa saada niin kaverit mukaan.

• uimarinainen

käyn monta kertaa viikossa uimassa yksin, en tosiaan kaipaa sinne miestäni mukaan, miksi sen pitäis tulla mukaan kun se ei tykkää uida matkaa, enkä edes haluis et sille pitäs pitää seuraa....tule enemmän uitua kun menee yksin. ja se on mulle sellasta omaa aikaa...

• Viridienne

...että tuon Kollin kanssa vielä mennään yhdessä uimaan. Semmoset maauimalat ja järvenrantakylpylät on ihania kesällä.

Mulla vaan uiminen on niin pitkänajan harrastus - olen aina uinut. Nimenomaan matkaa. Siinä sitten voi ottaa intervalleja tai potkuja, eri lajeja...ihan mitä huvittaa. Ei tartte välittää muitten menemisistä, muuta kuin väistellä radalla menijöitä. Olen sillon joskus nuorempana ollut 'joukkueessa' niin, että sitä porukalla uimistakin on kokeiltu.

Minä nautin uimisesta. Satasella! Voin lähteä pikälle lenkille järvellekin tai pulikoida tuttavien lasten kanssa hallissa, ihan sama. Vesi on minun elementtini.

• Vaimo käy yksin uimassa, koska minua ei kiinnosta sulloutua sille yhdelle radalla 27 muun kuntouimarin kanssa.

Uin sitten taas kesällä yksin järvessä. Ai miksi yksin. Järvivesi on vaimolle liian kylmää.

• tuulettumaaaan

Monilla on sormus ja näin, mutta ihmettelen mikseivät parit harrasta yhdestä sitä. Eli miehet miksi ette ota naistanne mukaan uimaan? Jääkö nainen silloin vaan kotiin. Lähinnä tarkoitan tällaista viikoittaista uimassa käyntiä. Naisetkin voivat vastata mikseivät ota miestään mukaan. "

Kai se riittää jos näkee oman miehensä pärstän jo 24/7 joka päivän?
        Naisille ihanaa päästä ulos ilman omaa miestä.siis välillä yksinkin!

• Daila
        tuulettumaaaan kirjoitti:

Monilla on sormus ja näin, mutta ihmettelen mikseivät parit harrasta yhdestä sitä. Eli miehet miksi ette ota naistanne mukaan uimaan? Jääkö nainen silloin vaan kotiin. Lähinnä tarkoitan tällaista viikoittaista uimassa käyntiä. Naisetkin voivat vastata mikseivät ota miestään mukaan. "

Kai se riittää jos näkee oman miehensä pärstän jo 24/7 joka päivän?
        Naisille ihanaa päästä ulos ilman omaa miestä.siis välillä yksinkin!

Ei jukolauta, miksei uida voi ihan issekseen.

Uinti kuuluu sarjaan EI SEURUSTELULAJI, joita ovat myös pyöräily ja hiihto.

Mikään oo nii raivostuttavaa kun pariskunta uintiradalla hiihtoladulla pyörätiellä; pitää olla

• uimarinainen
        Daila kirjoitti:

Ei jukolauta, miksei uida voi ihan issekseen.

Uinti kuuluu sarjaan EI SEURUSTELULAJI, joita ovat myös pyöräily ja hiihto.

Mikään oo nii raivostuttavaa kun pariskunta uintiradalla hiihtoladulla pyörätiellä; pitää olla

et mikään ei oo niin raivostuttavaa kun radalla vierekkäin uiva pariskunta ja pahimmassa tapauksessa pitää jäädä pussailemaan jonnekiin keskelle rataa...eikä välitetä yhtään siitä mahtuuko muita uimaan, vaan pakko uida vierekkäin.

• ap.
        uimarinainen kirjoitti:

et mikään ei oo niin raivostuttavaa kun radalla vierekkäin uiva pariskunta ja pahimmassa tapauksessa pitää jäädä pussailemaan jonnekiin keskelle rataa...eikä välitetä yhtään siitä mahtuuko muita uimaan, vaan pakko uida vierekkäin.

ehkä sitten päädymme tulokseen, että on hyvä uida yksin :D tykkään itse kyllä ottaa kaverin mukaan. silloin toinen aina kannustaa uimaan enemmän. =P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      148
      3299
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2638
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      30
      2080
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1514
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      77
      1498
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      365
      1445
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      91
      1150
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1086
    Aihe