mitä teen ??!! hamsterini ei saa silmiään auki ne ovat jonkinlaisessa rähmässä
miten voisin auttaa sitä ??
olen hirmu huolissani siitä !!!
se kulkee sokeana ympäri häkkiä ..
se on 2½ vuotta vanha .,.
se ei muutenkaa ole enää ''normaali''
se ei syö kunnolla yms.
:'(
auttakaa äkkii !!!
Apuaa !!!!!!!
7
449
Vastaukset
Keitä vettä ja anna sen jäähtyä. Sitten kostuta vanulappua tms. veteen ja pyyhi sillä hamsterin silmiä. Se poistaa rähmän ja avaa silmät.
Katso hamsterin suuhun. Ylipitkät hampaat voivat olla yksi syy huonoon syömiseen. Myös jokin sairaus voi olla siihen syynä.- paralla
on varmaan joku sairaus, tai ihan vanhuus vaivaa. oma hamsterinikin kuoli ihan yllättäen. toivottavasti hamsusi kuitenkin paranee.
- jadesha
ja jos mikään ei auta, niin ottaisin yhteyden eläinlääkäriin. Aika vanhahan hamsteri jo on, että saattaa kyllä vanhuuskin painaa.
- jelppaaja
Minulla oli samavika 3vuotiaana pyyhin silmäni "unirievulla" puhtaaksi.
Joten se kostealla kangaspalalla pyyhkiminen kyllä auttaa! - Iduska
Apua mun hamsteri ei aukaise silmiään se vain juoksee ympärihäkkiä sokeana apua auttakaa !!!!!!!!!!!!!!!!!
- Iduska
Se on vasta 1wee
- Sedä
Iduska kirjoitti:
Se on vasta 1wee
Soita eläinlääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483