Hei! miten te homot tunnistatte toiset homot?
tai oletteko ikinä ihastuneet hetero mieheen?
Miten miehet selvittää että onko kiinnostuksen kohde homo vai hetero? vai onko se vaan niin päälle päin loistavaa?
Itse en nää mitään eroon miesten kesken.
miten tunnistaa?
20
4115
Vastaukset
- että,
joku on sinusta kiinnostunut? Eiköhän se siitä lähde. Jos toinen ei ole sinusta kinnostunut ei hänen seksuaalisella suuntautumisella ole mitään väliä, vai onko?
- merkki
Paljastava lause:
"annatko kännynymeron nyt vai heti?"
Jotain kiinnostusta toisella silloin on, muttei tästäkään selviä, onko se seksuaalista. - monesti kertonut
eli se kun huomaa jonkun katsovan sinua sekunnin murto-osan liian pitkään.
- keskustelusta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000312&posting=22000000023329011
"Olen aivan varma, että me homot tunnistamme homon helpommin kuin heterot. Joillain heteroillakin tämä taito tosin on. Olen aiemminkin sanonut homoissa olevan erilailla pukeutuvia ja ulkonäöstä huolehtivia ihmisiä. Ne on enemmän sellaisia olemukseen ja pieniin eleisiin perustuvia juttuja mistä homon saattaa tunnistaa. Kasvokkain homon kohdatessa taas tulee sellainen tunne, että tässä on toinen samanlainen. " - pitkäjätkäjahomo
- pälyilevä katse, ei itsevarma
- liian lyhyt ja siisti tukka, istuvat farkut
- maastohousut/sänkipää
- liian värikäs vaatetus
- rohkeat tai naisten aurinkolasit
- tykkää kissoista
- musiikkimaku
- muuten trendipelle
- ei kovin rento olemus/aina siisti- tuntomerkit
itsellä luulisin olevan
- liian värikäs vaatetus
- rohkeat aurinkolasit
- musiikkimaku levyhyllystä löytyy pettarit, queen, morrissey jne.
- aina siisti - j-a-p-p-e
tuntomerkit kirjoitti:
itsellä luulisin olevan
- liian värikäs vaatetus
- rohkeat aurinkolasit
- musiikkimaku levyhyllystä löytyy pettarit, queen, morrissey jne.
- aina siisti- ei pälyilevä vaan enemmänkin "syön sut" - katse
- siisti tukka
- tykkää kissoista
- muuten trendipelle (ja vähän muutenkin pelle) ;)
- aina siisti (paitsi aamuisin)
- ----
Entä se korvarengas vasemmassa korvassa
- j-a-p-p-e
se taitaa ennemminkin olla jo nykymuotia,
jonka perusteella ei ko. päätelmää uskalla tehdä ;) - ---
j-a-p-p-e kirjoitti:
se taitaa ennemminkin olla jo nykymuotia,
jonka perusteella ei ko. päätelmää uskalla tehdä ;)Siis on ollut mutta ei oo enä? Herää kysymys laittaisiko hetero korvarenkaan jos se on ollut homojen tapa ?
- aika vanha tapa
--- kirjoitti:
Siis on ollut mutta ei oo enä? Herää kysymys laittaisiko hetero korvarenkaan jos se on ollut homojen tapa ?
miesten kultainen korvarengas toisessa korvassa ei ole mikään uusi asia, muistaakseni se on ollut esim. Sveitsissä talonpoikaissäädyn eli maanviljelijöiden käyttämä koru jo 1700-luvulla
- j-a-p-p-e
aika vanha tapa kirjoitti:
miesten kultainen korvarengas toisessa korvassa ei ole mikään uusi asia, muistaakseni se on ollut esim. Sveitsissä talonpoikaissäädyn eli maanviljelijöiden käyttämä koru jo 1700-luvulla
En kieltänytkään edellisessä viestissäni, etteikö se joskus ole ollut homouden merkki... mm. merimiehilläkin... Mutta nykymaailmassa on noita korvarenkaita niin heteroilla kuin homoillakin, joten siinä asiassa se on kyllä mielestäni menettänyt merkityksen... Mutta tämä vain mun mielipide :)
- ....
j-a-p-p-e kirjoitti:
En kieltänytkään edellisessä viestissäni, etteikö se joskus ole ollut homouden merkki... mm. merimiehilläkin... Mutta nykymaailmassa on noita korvarenkaita niin heteroilla kuin homoillakin, joten siinä asiassa se on kyllä mielestäni menettänyt merkityksen... Mutta tämä vain mun mielipide :)
Minulla on oikeassa korvassa neljä rivissä ja industrial (rustolävistys joka menee kahden tai useamman reijän läpi), vasemmassa korvassa 7mm venytys ja kaksi muuta korvista.
- j-a-p-p-e
.... kirjoitti:
Minulla on oikeassa korvassa neljä rivissä ja industrial (rustolävistys joka menee kahden tai useamman reijän läpi), vasemmassa korvassa 7mm venytys ja kaksi muuta korvista.
ja jos jollakin muulla on myös - niin eihän se siitä homoa tee :D
- utelias...
Mut toimittekote suoraan ..siis esim jos jossain näätte jonkun kiinostavan näkösen miehen niin menettekö te avoimiesti vaan juttelee. vai venttailetteko te ja katotte mitä se mies tekee? ja odotatte hyvää saumaa?
Siis oletteko te suoraa toimintaa ku taas naiset yleensä venaa ja kattelee kauankii sivusta. Tunnen tosin ehkä yhen lesbon joka menee ihan suoraan puhumaan. ite kans katelen enemmän ku toimin. hih :D- Hååkana
Hei Herran tähren, ootko sä vasta maahanmuuttanut, vaikka kirjoitat noin hyvää suomea? Ei homous aja yli suomalaista luonteenlaatua. Mitään ei sanota eikä tehdä, vaikka kuinka kiinnostais. Vasta kännissä, ja silloinkin kun on liian myöhäistä.
- Anonyymi
Kuinka lesbon maanviljelijän tunnistaa, onko sillä kissa sylissä ja tykkää kissoista??
- Anonyymi
Lesbo saa ihmetellä sitä, miten pojat kiihottuvat toisistaan!🤐
- Anonyymi
Vetämällä toiselta mieheltä housut alas ja iskemällä munaan kiinni. Varma keino!
Outo kysymys… miten hetero etsii paria? Samalla tavalla ja myös lgbt-ihmisetkin
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852