miten tunnistaa?

utelias lesbo

Hei! miten te homot tunnistatte toiset homot?
tai oletteko ikinä ihastuneet hetero mieheen?
Miten miehet selvittää että onko kiinnostuksen kohde homo vai hetero? vai onko se vaan niin päälle päin loistavaa?
Itse en nää mitään eroon miesten kesken.

20

4310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että,

      joku on sinusta kiinnostunut? Eiköhän se siitä lähde. Jos toinen ei ole sinusta kinnostunut ei hänen seksuaalisella suuntautumisella ole mitään väliä, vai onko?

    • merkki

      Paljastava lause:
      "annatko kännynymeron nyt vai heti?"

      Jotain kiinnostusta toisella silloin on, muttei tästäkään selviä, onko se seksuaalista.

    • monesti kertonut

      eli se kun huomaa jonkun katsovan sinua sekunnin murto-osan liian pitkään.

    • keskustelusta

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000312&posting=22000000023329011

      "Olen aivan varma, että me homot tunnistamme homon helpommin kuin heterot. Joillain heteroillakin tämä taito tosin on. Olen aiemminkin sanonut homoissa olevan erilailla pukeutuvia ja ulkonäöstä huolehtivia ihmisiä. Ne on enemmän sellaisia olemukseen ja pieniin eleisiin perustuvia juttuja mistä homon saattaa tunnistaa. Kasvokkain homon kohdatessa taas tulee sellainen tunne, että tässä on toinen samanlainen. "

    • pitkäjätkäjahomo

      - pälyilevä katse, ei itsevarma
      - liian lyhyt ja siisti tukka, istuvat farkut
      - maastohousut/sänkipää
      - liian värikäs vaatetus
      - rohkeat tai naisten aurinkolasit
      - tykkää kissoista
      - musiikkimaku
      - muuten trendipelle
      - ei kovin rento olemus/aina siisti

      • tuntomerkit

        itsellä luulisin olevan

        - pälyilevä katse, ei itsevarma
        - liian värikäs vaatetus
        - rohkeat aurinkolasit
        - musiikkimaku levyhyllystä löytyy pettarit, queen, morrissey jne.
        - aina siisti


      • j-a-p-p-e
        tuntomerkit kirjoitti:

        itsellä luulisin olevan

        - pälyilevä katse, ei itsevarma
        - liian värikäs vaatetus
        - rohkeat aurinkolasit
        - musiikkimaku levyhyllystä löytyy pettarit, queen, morrissey jne.
        - aina siisti

        - ei pälyilevä vaan enemmänkin "syön sut" - katse
        - siisti tukka
        - tykkää kissoista
        - muuten trendipelle (ja vähän muutenkin pelle) ;)
        - aina siisti (paitsi aamuisin)


    • ----

      Entä se korvarengas vasemmassa korvassa

      • j-a-p-p-e

        se taitaa ennemminkin olla jo nykymuotia,
        jonka perusteella ei ko. päätelmää uskalla tehdä ;)


      • ---
        j-a-p-p-e kirjoitti:

        se taitaa ennemminkin olla jo nykymuotia,
        jonka perusteella ei ko. päätelmää uskalla tehdä ;)

        Siis on ollut mutta ei oo enä? Herää kysymys laittaisiko hetero korvarenkaan jos se on ollut homojen tapa ?


      • aika vanha tapa
        --- kirjoitti:

        Siis on ollut mutta ei oo enä? Herää kysymys laittaisiko hetero korvarenkaan jos se on ollut homojen tapa ?

        miesten kultainen korvarengas toisessa korvassa ei ole mikään uusi asia, muistaakseni se on ollut esim. Sveitsissä talonpoikaissäädyn eli maanviljelijöiden käyttämä koru jo 1700-luvulla


      • j-a-p-p-e
        aika vanha tapa kirjoitti:

        miesten kultainen korvarengas toisessa korvassa ei ole mikään uusi asia, muistaakseni se on ollut esim. Sveitsissä talonpoikaissäädyn eli maanviljelijöiden käyttämä koru jo 1700-luvulla

        En kieltänytkään edellisessä viestissäni, etteikö se joskus ole ollut homouden merkki... mm. merimiehilläkin... Mutta nykymaailmassa on noita korvarenkaita niin heteroilla kuin homoillakin, joten siinä asiassa se on kyllä mielestäni menettänyt merkityksen... Mutta tämä vain mun mielipide :)


      • ....
        j-a-p-p-e kirjoitti:

        En kieltänytkään edellisessä viestissäni, etteikö se joskus ole ollut homouden merkki... mm. merimiehilläkin... Mutta nykymaailmassa on noita korvarenkaita niin heteroilla kuin homoillakin, joten siinä asiassa se on kyllä mielestäni menettänyt merkityksen... Mutta tämä vain mun mielipide :)

        Minulla on oikeassa korvassa neljä rivissä ja industrial (rustolävistys joka menee kahden tai useamman reijän läpi), vasemmassa korvassa 7mm venytys ja kaksi muuta korvista.


      • j-a-p-p-e
        .... kirjoitti:

        Minulla on oikeassa korvassa neljä rivissä ja industrial (rustolävistys joka menee kahden tai useamman reijän läpi), vasemmassa korvassa 7mm venytys ja kaksi muuta korvista.

        ja jos jollakin muulla on myös - niin eihän se siitä homoa tee :D


    • utelias...

      Mut toimittekote suoraan ..siis esim jos jossain näätte jonkun kiinostavan näkösen miehen niin menettekö te avoimiesti vaan juttelee. vai venttailetteko te ja katotte mitä se mies tekee? ja odotatte hyvää saumaa?
      Siis oletteko te suoraa toimintaa ku taas naiset yleensä venaa ja kattelee kauankii sivusta. Tunnen tosin ehkä yhen lesbon joka menee ihan suoraan puhumaan. ite kans katelen enemmän ku toimin. hih :D

      • Hååkana

        Hei Herran tähren, ootko sä vasta maahanmuuttanut, vaikka kirjoitat noin hyvää suomea? Ei homous aja yli suomalaista luonteenlaatua. Mitään ei sanota eikä tehdä, vaikka kuinka kiinnostais. Vasta kännissä, ja silloinkin kun on liian myöhäistä.


    • Anonyymi

      Kuinka lesbon maanviljelijän tunnistaa, onko sillä kissa sylissä ja tykkää kissoista??

    • Anonyymi

      Lesbo saa ihmetellä sitä, miten pojat kiihottuvat toisistaan!🤐

    • Anonyymi

      Vetämällä toiselta mieheltä housut alas ja iskemällä munaan kiinni. Varma keino!

    • Outo kysymys… miten hetero etsii paria? Samalla tavalla ja myös lgbt-ihmisetkin

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      326
      1041
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      46
      667
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe