Vasta silloin ...

Rellutar

Kun olen väsynyt kaikkeen,
kun elämän syvät uurteet
painavat ihollain
silloin läsnäoloasi kaipaan

olisit todellisempi kuin minä.

Kuunkehrä kasvoillasi
syleilyssäsi heräisin
olisin, olisin jälleen.

Enkä ainoallakaan sanallani
pystyisi kyllin kertomaan
humalluttavan hellyytesi
uudelleensyntymiseeni saattavaa voimaa
en !

Vasta silloin
kun pystymme aistimaan
toistemme sykähtävät liikkeetkin
vasta silloin
voimme olla odottamatta
kaipaamatta enää mitään.

Silloin ja aikamme lopun
kiittäisimme vain Luojaa,
elämästä joka olisi meissä
uurteemme painoitta vastakkain

Silloin vasta
voisimme sanoa ääneen
rakkaus on.

10

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TöllinLiisa

      Ne särmät kun on hiottu,
      harmoonisuuss vallitsee.

      Pitkän yhteisen taipaleen ,
      sen myötä toinen kuin avoin kirja.
      Sen itse koin,ylimääräinen
      vaisto ,mitä miehen sisällä oli.

      Runossas kypsän viinin maku.

      "Silloin ja aikamme lopun
      kiittäisimme vain Luojaa,
      elämästä joka olisi meissä
      uurteemme painoittain vastakkain".

      Tuohon vielä .
      Edesmennyt harvoin lauloi,
      mut joskus .
      "Rupsahda rauhassa rakkaani".

      Rakastakaa toisianne ,niin kauan
      kun saatte toisenne pitää.
      Tämä on minun sanomani.Liisa

      • - Rellu -

        Kun elämän särmät on hiottu, sen myötä tulleet
        murheet " uurteet " siliää ja kun ihminen löytää
        rakkauden toisen kanssa, toisen pystyy tuntemaan
        lähes tietämään ja aistimaan hänen sanansa ja
        liikkeensä - rakkaus on sellaista.

        Kypsän viinin maku varmasti tulee iän myötä,
        se siirtyy teksteihini mitä todennäköisimmin
        useimpiin.

        " Rupsahda rauhassa rakkaani " on oivallinen
        ja rakastavan sanoma.

        Lämmin kiitos Liisa sinulle, me olemme kokeneet
        jo niin paljon näihin vuosikymmeniimme, sinä ja
        minä.

        Hyvää viikonloppua.


      • Ämkoo*

        Tuossa runossasi on takuuvarmasti
        viisaita ajatuksia...


      • - Rellu -
        Ämkoo* kirjoitti:

        Tuossa runossasi on takuuvarmasti
        viisaita ajatuksia...

        siis jälleen :)

        Onhan siinä, ken ne oivaltaa - ei näämmä
        kovinkaan moni ole niitä ymmärtänyt, kai ?

        Lunta on jälleen tullut, ei kun kolaamaan.


    • Sinä sen osaat. Ihanaa,,,,,,,,,,lumipyryistä iltaa

      • - Rellu -

        kiitos sinullekkin.

        Juu, onhan tuota tullut kiitettävästi.

        Leppoisaa viikonvaihdetta.


    • *MURUKULTA*

      Kovin taas on syvällistä
      tekstiä, hyvää sellaista!

      Talvinen pvä uusineen
      haasteineen edessä..eiku
      'sarvista' vain kiinni! :)
      Mukavia touhuja pvääsi, R ! :)

      • - Rellu -

        niin, elämä antaa aiheita syvällisiin teksteihin
        ja rakkaus moninaisine kiemuroineen.

        Kiitos myös sinulle.

        Jo vain, lumitöihin tästä on sännättävä tuota
        pikaa, varmaan sielläkin.

        Harrastukset taitaa sinua kutsua, joten luomis-
        intoa kovasti.


    • silloin...

      löysit sanoja, joita mietin ja pohdin...

      yritän löytää ..

      annoit ajateltavaa..

      ei mulla kommentoitavaa oo...

      60:)

      • Rellu_

        hyvä niin, jos annoin ajateltavaa.

        Ehkä " vasta silloin " on vain ja ainoastaan
        runossa rönsyilyä, ei välttämättä totisinta
        totta. Todellisuudessa rakkauden tunnustaa ja
        läsnäolon voi aistia huomattavasti aiemmin. Minä
        vain näissä runoissani en ehkä ajattele kaikkea
        loppuun asti :(

        Mutta, kommentoithan sinä :)

        Kiitos myös tästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe