Huippuvalmennuksen kurssille menevät?

onko teitä?

Ihan rehellisiä mielipiteitä kaipaan, en mitään mainostekstejä. Eli tilanne on se, että olen alkanut epäröidä Huippuvalmennuksen kurssille menoa kaikkien näiden juttujen perusteella. Olen jopa ajatellut vaihatavani toiseen järjestäjään kokonaan toiselle paikkakunnalle. Haluaisin kuulla mielipiteitänne aiheesta, koska kysymys on kuitenkin melko suuresta summasta.

3

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutor

Mikäli sinulla on epävarma tunne kyseisestä kurssinjärjestäjästä, peru kurssi. Kevät on täynnä epävarmuutta lukemisen ja oman onnistumisen suhteen muutenkin, joten ei siihen enää mitään lisäongelmia tarvita. Yritä perua, se on ystävän neuvo. Onnea pääsykokeeseen joka tapauksessa!

• entinen huippuvalmennuksen ...

Itselläni oli samat tuntemukset kuin sinulla ja lopulta pitkän harkinnan ja päänsäryn jälkeen peruin kurssin. Tulin juuri tuohon samaan tulokseen, etten kaipaa lisästressiä siitä, hoitaako valmennuskurssi kunnolla asiansa... Aika paljon erilaista sählinkiä yrityksellä on ollut, mm. taloussotkut, epämääräiset tiedot perustamisvuodesta, vääriä materiaaleja etc... Lisäksi muutama tutun tuttuni on käynyt vuosi sitten huippuvalmennuksen lääkis kurssin ja olivat pettyneitä..

Tosin itse uskon että on mahdollista, että kurssi on todella onnistunutkin. Meinaan niitä tyytyväisiäkin löytyy... Kuitenkin senkin uhalla, että missaan loistavan kurssin, peruin sen, sillä en kaipaa epävarmuutta... toivon että ratkaisuni oli oikea.

Sitäpaitsi monia muitakin kursseja on olemassa, enkä ole yhdestäkään muusta puhuttaneen niin paljon negatiivisessa sävyssä kuin huippuvalmennuksesta...

• McBain

Tuli kanssa peruttua kurssi, meni 2 viikkoa ja silti en saanut rahoja tililleni. Vasta uhkailu oikeustoimilla puri.
        Kyllä kannattaa harkita vakavasti muita, huippuvalmennuksella ei selvästikään tarpeeksi resursseja homman pyörittämiseen ja tehdään katteettomia lupauksia varsinkin kalliilla kursseilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      41
      3757
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      79
      3623
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      119
      3323
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2787
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2154
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2038
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2032
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1659
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      68
      1268
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1125
    Aihe