omatoimimatka thaimaahan

soile

hei!tulimme juuri phuketista lomalta ja ajattelemme jo seuraavaa lomaa.kaikki puhuu kuinka edullista on mennä omat. sinne mutta miten.katselin lentohintoja meitä on 3 aikuista ja 1 lapsi niin esim sas:n lento jouluksi on 7597 kun taas finnmatkoilla 5000 molemmin puolin
ja siihen kuuluuvat sekä majoitus et hotelli.miten ihmeessä joku onnistuu meneen sinne halvasti???

3

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläkai sinne aika vaikee on halvalla päästä. Varsinkaan jouluksi. Tarvii asian harrastamisen lisäksi paljon hyvää tuuriakin. Mutta jos innostus riittä, niin vaikka tota KLM:ää kandee pitää silmällä. Eivät vielä antaneet joululle tarjoushintoja ja voi olla ettei niitä tuukkaan, mutta marras- joulukuun vaihteeseen myövät 690€ verot lentoa Helsinki Amsterdam Bangkok. Sieltä sit vaikka Air Asia Bangkok Phuket. Hintaa moiselle kertyis koko poppoollta 3480€.
      Varsinkin jos tarkoituksena on majailla kokoloma vaikkapa Phuketissa, niin tuskin kannattaa alkaa voimisteleen noiden varausten kanssa. Toinen juttu, jos aikoo liikuskella enämpi ympäriinsä, niin sillon sitä säästöö syntyy kun voi varailla majapaikat sieltäsun täältä, eikä tarvii maksella päällekkäisiä majoituksia.
      Jos jostain sattuu löytään samanmoisia tarjouksia kuin Finskillä oli matkamessujen yhteydessä Sanghaihin ja Mubaihin (hinta jotain 450€), niin sillon sitä voi jo sanoo edulliseksi, mutta tuskin ilmestyy joulunseutuun sellasta.

      Terkut: Pera

    • 6 kertaa

      tosinkin lapsilla lomat on sesonki aikana ,mutta ei sekään aina niin kallista ole 1700€ 4viikkoa per henki on mahdollista kun tilaat matkan heti kun ne tulee myyntii (viimeksi talvilomat toukokuussa ) ja nyt kohta jo myynnissä (kysy matkatoimistoilta) kiireesti mutta itse olen mennyt 500€ pelkät lennot ja 10€ yö pienissä hotelleissa ja guesthouseissa ja suoralla lennolla :)

    • omatoimimatkan tehnyt

      Silloin kun me matkan suunnittelimme ei vielä Tui lentänyt suoraan Phuketiin, joten ei ollut tuollaista mahdollisuutta.

      Oletko muuten katsellut esim. asiaroom:sta tai kysellyt suoraan samoista hotelleista hintoja, joissa Finnmatkat on? Tosin Phuketissa on kyllä niin paljon parempiakin hotelleja kun Finnmatkat tarjoaa.... Mutta jos se tuntuu turvallisemmalta ja helpommalta.

      Itse kun suunnittelin matkaamme huomasin, että useissa hotelleissa lapset olivat ilmaisia. Joten hotellit ovat yllättävän halpoja kun itse varaa. Minä varasin ison huoneiston (3 mh, noin 120 neliöisen), jossa oli oma uima-allas helmikuussa 2 viikoksi ja huoneiston hinta oli 1400 e / 2 viikkoa. Isovanhemmat tulivat samaan huoneistoon (tilaa olisi ollut isommallekin porukalle), joten puolitimme tuon hinnan. Olisin maksanut aivan maltaita samantasoisesta jonkun matkatoimiston kautta.

      Joten ottamalla vaikkapa vain lennon Finnmatkoilta ja järkkäämällä itse majoituksen saatat saada aivan upean huoneiston samalla hintaa, kun saat kahden tähden hotellihuoneen Finnmatkoilta. Monet hotellit tulevat hakemaan suoraan lentokentältä, joten sekään ei ole ongelma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe