Minkäkokoista kuljetuskoppaa suosittelette kahdelle kissalle? Niin että vielä aikuisinakin sopivat samaan?
Tarkoitus olisi hankkia 2 kissanpentua. Toivoisin, että sopivat molemmat samaan koppaan vielä aikuisina, jos niitä tarvitsee jonnekin joskus kuljettaa. Vai miten te, joilla on useampi kissa olette järjestäneet asian? Onko jokaisella erillinen kantokoppa?
Suositelkaa kokoja, merkkejä/malleja... Kertokaa myös mitä olette maksaneet?
ps. Jos jollain on tämmöinen myynnissä, kertokaa...
Kuljetuskoppa kahdelle
6
5221
Vastaukset
- missuliinit
Heips
Mulla on kaksi kissaa ja ne sopivat mainiosti yhteen isoon koppaan. Tarkkaa kokoa en nyt muista, mutta on se noin 2 kertaa isompi kuin yhden kissan koppa.
Hankaluudeksi tulee paino, joten kopan kahvan pitää olla tosi kestävä. Mun kissat painaa yhteensä 12 kiloa, joten on siinä raahaamista... - alma
Mulla on kahdelle kissalle sellainen pienelle koiralle tarkoitettu koko. Hyvin mahtuu ja kyllähän kaverit tykkääkin olla aika vierekkäin.
Merkkiä en muista mutta kyseessä on sellainen tavallinen ruma muoviloota. Ruma mutta käytännöllinen pestä jos jotain vahinkoja sattuu tms. Ostaessasi tarkasta että ovi on tukeva ja helppo lukita, mutta vaikea kissan avata sisältäpäin. - Sanneli
Minulla on kaksi kissaa, joista toinen suuri Maine Coon. Kantokoppana Atlas 30 johon mahtuu kaksi pientä kissaa. Nyt kun Coonini on kasvanut suuren kissan mittoihin, kulkee se Atlas 30:ssä yksinään ja maatiaiskissani pienemmässä kopassa. Atlas kuljetuskoppia löytyy eläinkaupoista ja niitä on monen kokoisia. En ole varma löytyykö Atlas kokoja suurempia, kuin tuo 30. Olen todennut, että kahden kopan raahaaminen on käytännöllisempää painon takia. Mutta jos kissat ovat pieniä (maatiaisia) niin ei muuta kuin samaan koppaan (jos lyhyt matka ja jos vain pärjäävät keskenään).
- Mie ja 2 kissaa
Ostimme pennuille kiireessä kantokopan sen enempää ajattelematta. Mahtuivat hyvin samaan koppaan, mutta nyt kun ovat vajaan vuoden ikäisiä, ei kolli mahtuisi sinne kunnolla yksinkään...
Kun olen lemmikkieläinkaupoissa koppia katsellut, niin edes toiseksi pienin mahdollinen ei riitä kahdelle mukavaan matkustukseen, vaan koppa pitää olla todella iso.
Sen vuoksi moni 2 kissan omistaja mieluummin kantaa kissansa eri kopissa, kevyempää kuin kantaa yhtä isoa...
Itse aion ostaa velj.Keskiseltä hyvän kantokopan, johon mahtuvat mukavasti. Maksaa siellä muistaakseni n.15e, kun taas eläinkaupassa vastaavan kokoisesta saa pulittaa yli n.35e. - niina
Meillä on clipper merkkinen kuljetuslaatikko jossa matkustaa kaksi kisua, ja hyvin sinne sopivat. Tiedän että tällä merkillä on ainakin kolmee eri kokoa olevia kuljetuslaatikoita. hintaa en kyllä enää muista, mutta ei se mitään ihan mieleettömän paljoo maksanut.
- lepu
jos kuljette pitkiä matkoja, niin ostakaa sellainen missä eläimet mahtuvat istumaan ja liikkumaan. esim. kevytmetallihäkit ovat hyvä vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841