Voiks pelei pelata jos ei omista ite mut kaveri omistaa tai siis sillee. No vaik jotain että meet kaverille jolla on nyt vaikka metroid prime hunters
ja sit lataat sen sun dssälle jotenki?! Voiko näin tehä oon jostai kuullu et vois?!!11
Voiko?
4
329
Vastaukset
- Vanha Pelaaj
Ensinnäkin, kannattaisi laittaa heti otsikkoon, mitä asia koskee, niin useampi ihminen kiinnostuu asiastasi! Se on ihan sitä varten siinä se otsikko.
"Voiks pelei pelata jos ei omista ite mut kaveri omistaa tai siis sillee. No vaik jotain että meet kaverille jolla on nyt vaikka metroid prime hunters ja sit lataat sen sun dssälle jotenki?!"
Olipas se vaikeasti ilmaistu! Yksinkertaisemmin tarkoitat siis kysyä, voiko NDS-pelejä pelata moninpeliä, vaikka vain yhdellä pelaajista olisi peli.
Moninpelejä voi pelata näin, mikäli peliin on ohjelmoitu tällainen ominaisuus. Metroid Prime Huntersissa sellainen on. Samoin Mario Kartissa ja monessa muussa pelissä.
Selkeät ja nopeat ohjeet kaverilta lataamiseen löydät NDS-laitteesi ohjekirjasta! - MissTiger
Voiko dsi:llä pelata yhden kortin monipeliä? Olen miettinyt asiaa jo jonkin aikaa.
- Liten omistaja
Voiko 3DS peleja pelata DSlitellä?
- Erkinpaskamutterion2
Joo siis tottakai VOI!!! Mieti nyt 3DS PElejä voi pelata ds litellä.. Noniin nyt kenenkään ei tarvitse ostaa 3DS konsolia koska niitä pelejä voi pelata DS LITELLÄ!!! SIIS WAU!!! OSTA nyt kaikki 3ds pelit kaupoista osta osta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1548329KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327412Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512557- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811520