Joka kerta kun olen pyytänyt sähkömiehen veneeseeni kaveri on vetänyt uudet piuhat. Ennestäänkin niitä on käyttämättöminä vaikka minkä verran edellisten omistajien jäljiltä.
Vaikka olen kuinka yrittänyt sanoa että hyödynnetään niitä entisiä joutilaita piuhoja niin ei muuta kuin uuden piuhan vetoon. Voi sitä ähinää ja ähellystä ja hintahan on suolainen kun pitää tehdä illalla salassa vaki työnantajalta (jolle on tullut luvattua ettei kilpaile työnantajansa kanssa) ja ylityöhän on kallista, kun eukkokin soittaa vähän väliä että alahan tulla jo. Ja sitten sulakkeet palaa ja on muuta häikkää. Voivoi tuota sähkömiesten tasoa Suomessa!
Sähkärit vaaraksi huviveneille
7
1187
Vastaukset
kun tämä yksi kusipää jaksaa katkeroitunutta tilitystään jakaa ilmeisesti aina kun pääsee jostakin lautasta lomille ???
- on tämä sellainen
lastentarha tämä palsta että taidan kadota taas vähäx aikaa...Josko olisi jotain järkeviä aiheita ja KESKUSTELUJA kun tulen uudestaan zekkaamaan ajan x kuluttua. On aika moni aihe koluttu täällä ja tuntuu että menee vähän väkisin vääntämiseksi tällä hetkellä...
Lastentarhalla en muuten tarkoita että täällä olisi vain merikoulun junnut tarinoimassa. Kyllä niitä typeriä juttuja tulee näköjään ihan ikään,sukupuoleen ja seilausvuosiin katsomatta.
Se on moro! :) - taidakkaan
olla lautta tai yleensä alus mistä tuo kaveri vapaakävelylle pääsee.
Huviveneilyä vastaan minulla ei sinänsä ole mitään. Se minua närästää että kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa, eikä mitään oikein haluta valvoa kunnolla. Alin yhteinen nimittäjä on se että rahat riittää veneeseen, sillä pääsee jo vesille. Sanoohan jo järkikin että lopputulos ei ole häävi.
- Olen sähkömies
Ja vielä sähkömiehen poika.Nimellinen koulutus on insinööri ja minulla on vene.
Ei ole riemulla rajaa kun yrittää selvittää oman uudehkon veneen piuhotushistoriaa.Veneisiin on muuten yleensä asennettu jo uutuuttaan varajohtoja.Ongelma onkin siinä,ettei vetoja ole merkitty,tai jos ne on otettu käyttöön,ei ole muistettu laittaa piirustuksiin.
Oman turvallisuuden takia on syytä selvittää veneen tärkeimmät johtosarjat,sijainnit ja kunto.
Erota moottorin sähköt erilleen ja hupisähköt erilleen.Moottorin starttiakuista ei tule ottaa virtaa hupigrammariin jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106