Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voi.........

hevon............

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/eilat.html

On jollain kaunisnaamalla taas oikeutta haukkua koko maa. Minä en ainakaan löytänyt kuin positiivisia puolia tuosta maasta ja tämä kaikkitietävä rillipää yrittää murskata kaiken - älkää menkö sinne höpinöillään.
Mikä tätä pikkupoikaa oikein vaivaa? Olen käynyt Israelissa jo kolme kertaa ja rakastunut.


Voi nössönpössönpössön:

"Hiukan ennen matkaamme oli Eilatissa ollut maanjäristys. Se oli aiheuttanut kuolemantapauksiakin, mutta ilmeisesti vanhoille ihmisille sydänkohtausten takia. Olimme hiukan eri mieltä keskenämme ja muiden suomalaisten kanssa siitä, esiintyikö pieniä järistyksiä matkamme aikana vai oliko kyseessä lentokoneiden aiheuttama tärinä. Joka tapauksessa hotellissamme oli runsaasti pieniä halkeamia, joita korjailtiin, ja viereinen hotelli (Shulamit Gardens) oli poissa käytöstä maanjäristyksen vaurioiden takana, ja meille kerrottiin, että sitä ehkä ei voida korjata vaan se puretaan."

"Coral Beachin lähellä sijaitsee myös Texas Ranch, jonne emme menneet sisälle, koska se näytti olevan jotain elokuvaa varten rakennettu kulissialue, jossa tuskin oli muuta nähtävää kuin ne kulissit. Kyseisestä paikasta hiukan sisämaahan päin on ns. strutsifarmi, jolla on kolme (3) huonokuntoista strutsia ja muutamia muita eläimiä, jotka olivat hyvin huonosti hoidettuja, mm. pienissä häkeissä pidettyjä aaseja, joiden kaviot olivat kasvaneet epämuotoisiksi."


Olen käynyt noissa paikoissa useita kertoja, puutteita toki on, mutta tunkekaa te viheriöt vaan sitä porkkanaa nassuunne ja olkaa hiljaa, kiitos!

3

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiaan melko

      negatiivistä oli sanoma. Eikös matkalaiset olleet vähän tyhmiä itse. Ensinnäkin viileydesä, niin veden kuin ilmankin suhteen pitäisi olla itsestään selvyys että myös Israelissa on tuollloin talvi. Siis HALOO; kylmää!!!!!!!!! Itse olen työskennellyt kibbutsilla lähes puolivuotta, viettänyt kuukauden lähellä Tel Avivia ja ollut lukuisia kertoja turistina Israelissa. Kyllä noi bongareiden mielipide- kirjoitukset on vähän vinksahtaneet. Kaikki kaunis jäi kirjoittamatta. Meilläkin oli perheenä kun vietimme kuukauden maassa nii 5-vuotias mukana sekä kaksi isompaa poikaa. Eikä tuollaisia "murheita" ollut.

      PS: Missäs tälläinen kirjoitus on julkaistu?????????

      • tuo

        ole 10 vuotta vanha juttu?


      • oli yksitoikkoista

        ja tarkoitushakuista rupattelua. Itse olen käynyt myös monta kertaa Israelissa ja minulla on vain myönteisiä muistoja. Mm. kibbutsilla, lähellä Jerusalemia olin tuolloin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe