Kirkan kuolema johdatteli ajatukseni kauas 60-luvun loppupuolelle.Ja kuinka meillä jää kiitokset sanomatta ihmisille heidän eläessä.
Niinpä nyt haluankin esittää Kiitokseni Dannylle,Katri-Helenalle ym.ym jotka aikoinaan olitte jollain lailla mukana Ison D-porukoissa.
Paljon ihania muistoja on nyt noussut mieleeni niistä lavakeikoista joita kävimme katsomassa.
Kiitos teille kaikille 60-70 luvun artisteille, muistelkaamme yhdessä Kirkaa.
Hetki lyö, viime hetki lyö.....
Kiitos Danny,K-H ym.....
60-luvun nuori
1
436
Vastaukset
- NYT hieman yli -50
En voi muuta kuin yhtyä tuohon sun kirjotuksees.Mielestäni kauniisti ajateltu:-)Minulla on myös paljon ihania muistoja noilta ajoilta.Kun käytiin kavereiden kans,esim:Kirkaa ja Dannya kattoon,kun olivat Oulussa keikalla.Hienoja muistoja tuo mieleen näin vuosien jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k964086Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k262862Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2282142Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552075- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945- 71944