Wicked Weasel

Moger

Hei!
Onko kenelläkään kokemuksia suomeen tilaamisesta kyseisestä bikinifirmasta? www.wickedweasel.com

8

1633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUSA

      Eipä noi ainakaan paljoa peitä. Varaudu vierailemaan Tullissa ja maksamaan päälle tulli ALV 22%

      • Moger

        Eli oletteko tilanneet suomeen.


      • JUSA
        Moger kirjoitti:

        Eli oletteko tilanneet suomeen.

        Ei sopineet mulle. Eikä noita kai kukaan muutenkaan viittis pitää rantsulla päällä... ehkä sitten makuuhuoneeseen....

        - JUSA


      • Moger
        JUSA kirjoitti:

        Ei sopineet mulle. Eikä noita kai kukaan muutenkaan viittis pitää rantsulla päällä... ehkä sitten makuuhuoneeseen....

        - JUSA

        Älä nyt käsitä väärin, mutta oisko ne tarkoitettu naisille? Nimestä päätellen olet mies. Ja tässä oli nyt lähinnä tarkoitus selvittää suomeen tilaamisessa ilmeneviä ongelmia kokemuspohjalta. Ei siis bikininkäyttögalluppi.


      • JUSA
        Moger kirjoitti:

        Älä nyt käsitä väärin, mutta oisko ne tarkoitettu naisille? Nimestä päätellen olet mies. Ja tässä oli nyt lähinnä tarkoitus selvittää suomeen tilaamisessa ilmeneviä ongelmia kokemuspohjalta. Ei siis bikininkäyttögalluppi.

        Onko ne ihan oikeasti vain naisille ;)

        Mä pidin koko asiaa vitsinä. Ei pystynyt olemaan nauramatta, kun miehisellä mielenkiinnolla katsoin niitä. Tilaamallahan sä näät tuleeko ne vai ei. VISA:lla tilatessa voi olla aika huoleti rahan suhteen. Jos ei tuotteet tule et myöskään mitään maksa. Otat vain yhteyttä Luottokuntaan ja kerrot asiasta. Mutta edelleen varaudu esittelemään ostostasi Tullin tädeille ja sedille.

        - JUSA


      • Moger
        JUSA kirjoitti:

        Onko ne ihan oikeasti vain naisille ;)

        Mä pidin koko asiaa vitsinä. Ei pystynyt olemaan nauramatta, kun miehisellä mielenkiinnolla katsoin niitä. Tilaamallahan sä näät tuleeko ne vai ei. VISA:lla tilatessa voi olla aika huoleti rahan suhteen. Jos ei tuotteet tule et myöskään mitään maksa. Otat vain yhteyttä Luottokuntaan ja kerrot asiasta. Mutta edelleen varaudu esittelemään ostostasi Tullin tädeille ja sedille.

        - JUSA

        Tai ironiaa, miksi sitä nyt sanotaan. Enpä usko että tullin tätit ja sedät ovat kiinnostuneet muutaman sadan gramman vaatepaketista. Tilataanhan sitä visaa vinguttaen dvd-leffoja ja cd-levyjä netistä koko ajan. En ole kuullut koskaan että joku olisi joutunut jälkiselvittelyihin kyseisistä ostoksista. Vai onko sinulla muuta tietoa.


      • JUSA
        Moger kirjoitti:

        Tai ironiaa, miksi sitä nyt sanotaan. Enpä usko että tullin tätit ja sedät ovat kiinnostuneet muutaman sadan gramman vaatepaketista. Tilataanhan sitä visaa vinguttaen dvd-leffoja ja cd-levyjä netistä koko ajan. En ole kuullut koskaan että joku olisi joutunut jälkiselvittelyihin kyseisistä ostoksista. Vai onko sinulla muuta tietoa.

        Vaatteista ne vasta kiinnostuneita ovat, kun vaatteet tulevat EU-alueen ulkopuolelta. Jostain tietyistä maista tilattaessa on oltava lupa tuoda maahan, koska vaatteista on tietyt kiintiöt. Tuo kiinnostuneisuus riippuu ihan siitä, mitä paketin tulliselvitykseen kirjoitetaan. Yleensä nuo yhden DVD:n lähetykset tulee läpi, mutta tietyistä osoitteista tilatut lähetykset jää tulliin. Tulliin jää jopa EU-alueelta tilattuja paketteja, jos lähettäjä on vain oikea (epäilyttävä sisältö). Kerran jos Tullin kanssa asioi, niin todennäköisesti tulet asioimaan useamminkin. Mutta eiköhän ne bikinit läpi tule. Eipä ne kalliit ole, joten ainakin voi kokeilla. Tänään todistin jopa sen, että Tullin virkailija alkoi aukomaan Amazonista tilattuja CD-levyjä, koska ne olisivat voineet olla piraatteja ??!!! Niinkuin Amazon möisi piraattilevyjä ja se rähmäs käsillään ne levyt vielä sormenjälkiä täyteen.

        - JUSA


    • Laatukamaa

      Hyvin toimi, muijalle tilasin, eikä menny veroja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe