luottamus mennyt

+++

olemme kohta nelikymppinen aviopari ja nykyään pääsemme melko vapaasti kulkemaan ja viettämään omaa elämäämme.olemme sopineet,että liika mustasukkaisuus eisaisi olla esteenä,että molemmat saavat tietyn vapauden hieman flirttailla mutta kuitenkaan siinä ei saisi mennä liian pitkälle.tarina jonka nyt kerron on tosi viime syksyltä ja vaimoni ei tiedä että näin koko tapahtuman,vaikka asia on kyllä vaivannut minua koko ajan.olimme viime syksynä eräässä tapahtumassa syrjäisellä paikkakunnalla.paikalla oli paljon tuttuja ja olimme jokainen vuokranneet omat mökit päärakennuksen läheltä.päärakennuksssa pidimme juhlat.oli tanssit ja karaoket ja ihmiset tanssivat ja seurustelivat keskenään.vaimoni öli yllättävän tiiviisti erään melko komean miehen seurassa.aloin hieman sivusilmällä seurailemaan heidän seurustelua.ilta kului ja ihmiset alkoivat juopumaan ja totta kai tunnelmakin tuli intiimisemmäksi.illalla tanssiessani erään naisen kanssa huomasin kuinka vaimoni ja sama mies tanssivat hitaita ja pari oli liimautunut tiiviisti toisiinsa.Olin kyllä hieman mustasukkainen, koska he olivat olleet ehkä liiankin tiiviisti toisissaan kiini.Silloin päätin ,että katson tilanteen loppuun tapahtui sitten mitä tahansa.teeskentelin humalaisempaa kuin mitä todellisuudessa olin.kello oli noin yksi yöllä,kun sanoin vaimolleni,että minua alkoi nukuttamaan, että lähtisin mökilleni.vaimoni sanoi minulle,että mene nukkumaan hän sanoi tulevansa kohta perässä.mökkimme sijaitsi hieman ylempänä,josta minulle avautui suora näköyhteys päärakennukseen.Katselin ikkunasta illan kulkua ja huomasin kuinka vaimoni ja mies tulivat terassille tupakalle.he polttelivat ja yhtä-äkkiä mies alkoi suudella vaimoani joka yllätys yllätys vastasi miehen suudelmaan.Tämän jälkeen he juttelivat jotakin ja vaimoni alkoi lähestymmän mökkiäni. Hyppäsin sänkyyn ja aloin teeskennellä nukkuvaa.Vaimoni avasi oven ja huusi nimeäni kysyen että nukutko.En vastannut mitään ja teeskentelin olevani syväässä unessa jolloin kuulin kuinka ovi sulkeutui.nousin ylös ja katsoin kun vaimoni käveli polkua alas miehen luokse,joka odotteli alhaalla.Oli aivan pimeää myöhä syksyinen yö janäin kaukaa kahden hahmon kävelevä etäänpänä olevaa mökkiä kohden.Saavuttuaan oven kohdalle he katsoivat taaksseen jolloin hyppäsin kiven taakse piiloon.Pari astui sisään ja sulki oven jaseuratessani mökkiä kohden tunsin mustasukkaisuuta ja olin myös oudolla tavalla kiihottunut,koska tiesin mitä tuleman piti.Saavuin hiljaa oven kohdalle ja näin ikkunasta kuinka pöytälammppu syttyi ja verhot vedettiin ikkunan eteen.Lähdin hiipien kiertämmään mökkiä ja huomasin pienen ikkunan joka oli myös raollaan.Asetuin hiljaa ikkunan taakse josta minulla oli suora näköyhteys sisäälle.He laittoivat radion päälle josta tuli hidas kappale.Mies pyysi vaimoani tanssimaan jolloin hän kysyi ,että nukkuiko miehesi.Vaimoni vastasi;että nukkui kuin tukki,eikä varmaankaan heräisi ennen aamua.Tunsin kuinka sydän hakkasi rinnassani luulin että se kuuluisi sisälle saakka.Tanssin aikana miehen otteet kävivät rohkeammiksi,eikä vaimonikaan estellyt.Katsoin kuinka käsi nosteli hänen hametta paljastaen sukkahousut ja stringit.Mies alkoi riisumaan hänen paitaansa jättäen vain rintaliivit.Samalla hän nosti hammeen ylemmäksi.Käsi hakeutui sukkahousujen alle yhä lähemmäksi hänen häpyään.Yhtä-äkkiä hän kallisti vaimoni sängylle ja tarttui vaimoni sukkahousuista kiinni rullaten niitä alas.katselin kuinka pää hävisi vaimoni haarojen väliin ja kieli alkoi tutkimusretken vaimoni pillussa.Mies riisui itseään javaimoni riisui samalla hameensa.Nåin kuika kookas elin seisoi juhlakunnossa valmiina työntymään vaimooni.Silloin vaimoni sanoi;kondomi onko sinulla niitä.Mies sanoi olevansa puhdas.Vaimoni sanoi että kyllä hän sen uskoo,mutta ehkäisy.Mies kysyi,etkö käytä mitään.Vaimoni vastasi että olemme käyttäneet kondomia ehkäisynä.Mies sanoi,ettei hänellä ole.Vaimoni sanoi ettei hän uskalla olla ilman koska kiertokin on hieman vaarallisessa kohdassa.Pari jatkoi hyväilyä ja näin kuika tilanne oli karkaamassa käsistä.Miehen kyrpä oli ainavain lähenpänä tunkeutumaan vaimmoni.Yhtä-äkkiä vaimoni avasi sääriään ja sanoi,että saat tulla hetkeksi sisääni jos lupaat olla varovainen etkä varmasti purkautuisi hänen sisälleen.Luulin pyörtyväni tilanteen kiihottavuuden johdosta.Mies alkoi työntelyn ja näin kuinka vaimoni takapuoli vastasi joka työntöön.Naiminen kiihtyi kiihtymistään kuulin kuinka vaimoni huohotuksen seasta sanoi miehelle että muista ei sisään.Mies laittoi loppukirin päälle javaimoni vastasi joka työntöön joustavasti mukana.Näin kuinka liike pysähtyi ja mies alkoi täristä vaimoni takapuoli jatkoi liikettä samalla sanoen ota pois ota pois.Peli oli pelattu kyrpä sylki lastiaan yhä syvemmälle vaimoni sisään.Hetken kuluttua mies nousi vaimoni päältä näin kuinka limainen elin luiskahti ulos.Myös vaimoni nousi ylös ottaen pöydaältä paperia kuivaten sillä alapäätään.Silloin poistuin paikalta.Menin mökillemme ja puolen tunnin päästä saapui myös vaimoni jälleen kysyen,että nukutko.Hän tuli viereeni ja nukahti.Aamulla hän oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.Matkalla kotiin hän pyysi pysäyttämään apteekin kohdalla valittaen päänsärkyä,mutta arvelin,että ostokset eivät olleet pelkästään päänsärkytabletteja.En tiedä kauanko jaksan pitää asiaa omana tietona.Onko muilla luottamus koskaan mennyt puolisoonne?

4

15321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoittajalle

      "Onko muilla luottamus koskaan mennyt puolisoonne?"

      Ei ole.

      PS. Opettele käyttämään kappalejakoa ja laita tyhjä väli aina välimerkin jälkeen.

      • Kysehän oli uskottomuudesta

        tuon kertomuksen luonne oli se mitä tapahtuu tavattoman usein nykyään..
        Vastattaan kirjoittajalle. Ennen seurusteltuani huomasin naisissa sen osasen jota tykkäsivät paljon harjoittavan eli tuon ruumin kulttuurin toisilla miehillä. Itse olen yhden naisen mies tällä kertaa ja näin olen viihtynyt..Minusta kukin tekevät kuinka itse haluavat..Minä en tuollaista hommaa antaisi anteeksi,koska jos nainen alussa vaati kondomin käyttöä tuntemattomalta mieheltä olisi siinä myös pysyttävä. Jokaisellehan vahinkoja sattuu,mutta aikuisia ihmisiähän tässä silti ollaan..
        Ni. Herra 40v


      • joku apina
        Kysehän oli uskottomuudesta kirjoitti:

        tuon kertomuksen luonne oli se mitä tapahtuu tavattoman usein nykyään..
        Vastattaan kirjoittajalle. Ennen seurusteltuani huomasin naisissa sen osasen jota tykkäsivät paljon harjoittavan eli tuon ruumin kulttuurin toisilla miehillä. Itse olen yhden naisen mies tällä kertaa ja näin olen viihtynyt..Minusta kukin tekevät kuinka itse haluavat..Minä en tuollaista hommaa antaisi anteeksi,koska jos nainen alussa vaati kondomin käyttöä tuntemattomalta mieheltä olisi siinä myös pysyttävä. Jokaisellehan vahinkoja sattuu,mutta aikuisia ihmisiähän tässä silti ollaan..
        Ni. Herra 40v

        jooturhaavittuiluatuostakielenkäytöstämuaeiainakaanyhtäänhäirinnyettäseoliihanputkeenkirjoitettu


      • aaabrt

        mitä sä oikein valitat? suahan kiinnostaa kun jakorasiasi antelee muille, taisit runkkailla tota kirjoittaessas enemmän kun ennen. lisäksi jos sulla ei vaimos kanssa seiso niin me emme voi auttaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe