POSTIKORTIT

kalailijan hameilija

Oletteko saaneet Margaritalta lähettämänne postikortit perille?
Postitin 13.1 le Flamboya-hotellin pikkupuodin kautta 14 korttia leimattuina. Jotenkin kummastuttaa, kun ei ole nippu ehtinyt vielä Suomeen asti kolmessa viikossa. Thaimaa hoiti homman 4:ssä päivässä edellistalvena.

10

1759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turvatyyny

8 viikkoa menee helposti, mutta jos on ymmärtänyt laittaa nuo lentopostimerkinnät, niin ehkä voi hiukan nopeutua.

• hurtta

Ei tosiaankaan ole ennen joulua postittamiani postikortteja vieläkään näkynyt...Ehkäpä kerkiävät juhannukseksi!

• been there

Eli viikolla 3 lähettämäni kortti tuli perille tänään.

• Nasse63

Kortit Pueblo Cariben postilaatikkoon 16.12.2006, perille kortit saapui 29.1.2007.

• ?????

Laitoin 4 pv tammikuuta leimalla varustetut kortit lentopostilaatikkoon saarikierroksen yhteydessä käytyyn helmimyymälään eivätkä ole vieläkään saapuneet perille. Eli aikaa on kulunut jo 6 viikkoa! ....on mitä odotella ;D

• ?????

Eikä ole vieläkään tulleet perille !!! Aikaa kulunut kohta kolme kuukautta. Tais mennä ne rahat jonkun paikallisen taskuun eivätkä DHL:lle .

• ??????

Eivät ole kortit vieläkään tulleet perille! Aikaa kulunut nyt yli 4 kk:tta!!! Tässä välissä on ehditty käymään Intiassakin ja sieltä kortit tuli 5:ssä päivässä.

• Matkailijatar

Joo, niin meni aikaa postissa.Emme yleensä edes lähettele kortteja, joten ei niitä kukaan edes odotellut, mutta kas kun alkoivat ihmiset kiitellä JOULUKORTEISTA, jotka tulivat Venezuelasta...

• Porlamar

Korttien tulo kestää jopa 3kk!! Saman hotellin puotiin minäkin laitoin..kyllä ne aikanaan sieltä on tullut...manjana...! Olemme tottuneet Suomessa kaiken tapahtuvan nopeasti..latinot käyvät eri rytmissä ..salsaa jne.!

• hameilija

Eipä ole tulleet kortit perille vieläkään. Ystävät vihjasivat minun bailanneen niin kovasti, etten muistanut korttirumbaa, tai sitten ehdoteltiin minun pudottaneen ne roskalaatikkoon postilaatikon sijaan. Viimeisin villi arvio oli minun "margariittalla" jouheutettu kädenjälkeni suurpiirteisyys l. jotain osoitteista unohtui. Joopajoo. Katsotaan vielä, sitten laitan reklaamia hotellin johdolle. Hotellin kauppahan se korttini vastaanotti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4905
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3646
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3443
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2798
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2670
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2620
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1693
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1536
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1428
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1311
    Aihe