POSTIKORTIT

kalailijan hameilija

Oletteko saaneet Margaritalta lähettämänne postikortit perille?
Postitin 13.1 le Flamboya-hotellin pikkupuodin kautta 14 korttia leimattuina. Jotenkin kummastuttaa, kun ei ole nippu ehtinyt vielä Suomeen asti kolmessa viikossa. Thaimaa hoiti homman 4:ssä päivässä edellistalvena.

10

1728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turvatyyny

8 viikkoa menee helposti, mutta jos on ymmärtänyt laittaa nuo lentopostimerkinnät, niin ehkä voi hiukan nopeutua.

• hurtta

Ei tosiaankaan ole ennen joulua postittamiani postikortteja vieläkään näkynyt...Ehkäpä kerkiävät juhannukseksi!

• been there

Eli viikolla 3 lähettämäni kortti tuli perille tänään.

• Nasse63

Kortit Pueblo Cariben postilaatikkoon 16.12.2006, perille kortit saapui 29.1.2007.

• ?????

Laitoin 4 pv tammikuuta leimalla varustetut kortit lentopostilaatikkoon saarikierroksen yhteydessä käytyyn helmimyymälään eivätkä ole vieläkään saapuneet perille. Eli aikaa on kulunut jo 6 viikkoa! ....on mitä odotella ;D

• ?????

Eikä ole vieläkään tulleet perille !!! Aikaa kulunut kohta kolme kuukautta. Tais mennä ne rahat jonkun paikallisen taskuun eivätkä DHL:lle .

• ??????

Eivät ole kortit vieläkään tulleet perille! Aikaa kulunut nyt yli 4 kk:tta!!! Tässä välissä on ehditty käymään Intiassakin ja sieltä kortit tuli 5:ssä päivässä.

• Matkailijatar

Joo, niin meni aikaa postissa.Emme yleensä edes lähettele kortteja, joten ei niitä kukaan edes odotellut, mutta kas kun alkoivat ihmiset kiitellä JOULUKORTEISTA, jotka tulivat Venezuelasta...

• Porlamar

Korttien tulo kestää jopa 3kk!! Saman hotellin puotiin minäkin laitoin..kyllä ne aikanaan sieltä on tullut...manjana...! Olemme tottuneet Suomessa kaiken tapahtuvan nopeasti..latinot käyvät eri rytmissä ..salsaa jne.!

• hameilija

Eipä ole tulleet kortit perille vieläkään. Ystävät vihjasivat minun bailanneen niin kovasti, etten muistanut korttirumbaa, tai sitten ehdoteltiin minun pudottaneen ne roskalaatikkoon postilaatikon sijaan. Viimeisin villi arvio oli minun "margariittalla" jouheutettu kädenjälkeni suurpiirteisyys l. jotain osoitteista unohtui. Joopajoo. Katsotaan vielä, sitten laitan reklaamia hotellin johdolle. Hotellin kauppahan se korttini vastaanotti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe