Oletteko saaneet Margaritalta lähettämänne postikortit perille?
Postitin 13.1 le Flamboya-hotellin pikkupuodin kautta 14 korttia leimattuina. Jotenkin kummastuttaa, kun ei ole nippu ehtinyt vielä Suomeen asti kolmessa viikossa. Thaimaa hoiti homman 4:ssä päivässä edellistalvena.
POSTIKORTIT
10
1728
Vastaukset
- turvatyyny
8 viikkoa menee helposti, mutta jos on ymmärtänyt laittaa nuo lentopostimerkinnät, niin ehkä voi hiukan nopeutua.
- hurtta
Ei tosiaankaan ole ennen joulua postittamiani postikortteja vieläkään näkynyt...Ehkäpä kerkiävät juhannukseksi!
- been there
Eli viikolla 3 lähettämäni kortti tuli perille tänään.
- Nasse63
Kortit Pueblo Cariben postilaatikkoon 16.12.2006, perille kortit saapui 29.1.2007.
- ?????
Laitoin 4 pv tammikuuta leimalla varustetut kortit lentopostilaatikkoon saarikierroksen yhteydessä käytyyn helmimyymälään eivätkä ole vieläkään saapuneet perille. Eli aikaa on kulunut jo 6 viikkoa! ....on mitä odotella ;D
- ?????
Eikä ole vieläkään tulleet perille !!! Aikaa kulunut kohta kolme kuukautta. Tais mennä ne rahat jonkun paikallisen taskuun eivätkä DHL:lle .
- ??????
Eivät ole kortit vieläkään tulleet perille! Aikaa kulunut nyt yli 4 kk:tta!!! Tässä välissä on ehditty käymään Intiassakin ja sieltä kortit tuli 5:ssä päivässä.
- Matkailijatar
Joo, niin meni aikaa postissa.Emme yleensä edes lähettele kortteja, joten ei niitä kukaan edes odotellut, mutta kas kun alkoivat ihmiset kiitellä JOULUKORTEISTA, jotka tulivat Venezuelasta...
- Porlamar
Korttien tulo kestää jopa 3kk!! Saman hotellin puotiin minäkin laitoin..kyllä ne aikanaan sieltä on tullut...manjana...! Olemme tottuneet Suomessa kaiken tapahtuvan nopeasti..latinot käyvät eri rytmissä ..salsaa jne.!
- hameilija
Eipä ole tulleet kortit perille vieläkään. Ystävät vihjasivat minun bailanneen niin kovasti, etten muistanut korttirumbaa, tai sitten ehdoteltiin minun pudottaneen ne roskalaatikkoon postilaatikon sijaan. Viimeisin villi arvio oli minun "margariittalla" jouheutettu kädenjälkeni suurpiirteisyys l. jotain osoitteista unohtui. Joopajoo. Katsotaan vielä, sitten laitan reklaamia hotellin johdolle. Hotellin kauppahan se korttini vastaanotti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882