vietät tämän viikonlopun?
miten mies
25
1318
Vastaukset
- mukavasti...
soffalla
- Jompe
vain päästä yli siitä, että nokka vuotaa ja kurkkua aristaa. Tshuu.
- - milla -
täällä ja töihin pitää silti lähteä, vaikka pää on pumpulissa. Pikaista paranemista!:)
- Jompe
- milla - kirjoitti:
täällä ja töihin pitää silti lähteä, vaikka pää on pumpulissa. Pikaista paranemista!:)
Pidä vaan hyvällä omatunnolla rokulipäivä :)
Ainakin jos olet jollain palvelualalla, eihän asiakkaille saa pärskiä... - - milla -
Jompe kirjoitti:
Pidä vaan hyvällä omatunnolla rokulipäivä :)
Ainakin jos olet jollain palvelualalla, eihän asiakkaille saa pärskiä...*mä joka päivä töitä teen...*
Pakko kun pakko. :( - Jompe
- milla - kirjoitti:
*mä joka päivä töitä teen...*
Pakko kun pakko. :(sitten vaan, jos ei muuta voi (muistan jonkun tutun manailleen samaa, kun oli pakollisia harjoitteluja rästissä).
Ehkä sopiva douping auttaa sielläkin, vetäsin kupillisen finrexin-juomaa ja helpotti ainakin hetkeksi. - - milla -
Jompe kirjoitti:
sitten vaan, jos ei muuta voi (muistan jonkun tutun manailleen samaa, kun oli pakollisia harjoitteluja rästissä).
Ehkä sopiva douping auttaa sielläkin, vetäsin kupillisen finrexin-juomaa ja helpotti ainakin hetkeksi.tuon finnrexin metsästykseen, muistelisin että jossain lipaston laatikossa pitäisi olla..ja eikun töihin! Rauhallista lauantai-iltaa sinulle! :)
Sohvalla. Ehkä. Saatan käydä kameran kanssa pihalla.
- - milla -
vai tilannekuvausta?
- milla - kirjoitti:
vai tilannekuvausta?
Kaupunkiympäristöä, arkkitehtuuria, graffiteja, kaikkea kivaa mihin kävelyllä voi törmätä.
- - milla -
DorkaM kirjoitti:
Kaupunkiympäristöä, arkkitehtuuria, graffiteja, kaikkea kivaa mihin kävelyllä voi törmätä.
hauskalta. Hienoa, että löytyy ihmisiä, joilla on mielekäs harrastus. Mukavaa kuvailua!:)
- oluttuopin
ääressä. Sunnuntaina punttisalille tms. liikuntaa ja sen jälkeen seksipalveluun rentoutumaan. Loppuilta kevyttä kotihommaa.
- - milla -
onko sinulla jokin vakipaikka missä käyt?
- vuoden
- milla - kirjoitti:
onko sinulla jokin vakipaikka missä käyt?
vaihteessa törmäsin tosi mielenkiintoiseen tyttöön ja toistaiseksi on homma toiminut hyvin.
- tietty.
magneettikenttiin liittyviä sovelluksia.
koffin herrasmies-salkun, netti pokerin ja tän palstan seurassa. Baariin ei nappaa lähteä ja näin ollen ei kenenkään kaverinkaan luokse koska kaikki muut lähtee kuitenkin baanalle. Sitäpaitsi kämpillä saa kuunnella mieleistään musaa ja tehdä muutenkin mitä lystää, mä oon loppupeleissä aika vitun anti-sosiaalinen tapaus,viihdyn helvetin hyvin yksin kämpillä salkkuni ja läppärini kanssa :-)
- asiaa:=)
Mihin sitä naisia edes tarvitaan kun ihmisiä on muutenkin liikaa?
asiaa:=) kirjoitti:
Mihin sitä naisia edes tarvitaan kun ihmisiä on muutenkin liikaa?
nyt ihan totakaan mieltä oo, nainen ei nyt vaan päässy tänä vkl tänne enkä mä sinne.
- - milla -
yrmio kirjoitti:
nyt ihan totakaan mieltä oo, nainen ei nyt vaan päässy tänä vkl tänne enkä mä sinne.
tämä 'kaukosuhteessa' oleminen on persuuksista.
:(
- vmn30
Katselen jalkapalloa TV:stä, syön hyvin ja illalla otan muutaman siiderin sillä uudenvuodenaaton jälkeinen baarittomuus (ei tipaton tammikuu) päättyy tänään. :)
Mitään kaatokännejä ei voi kuitenkaan missään nimessä ottaa, sillä huomenna pitää klo 17 mennä polttamaan kalorit salilla. Tänään ja huomenna töissä. Tänään tehdään viikon kotityöt, huomenna harrastetaan lähitaistelua, lämmitetään sauna ja nautitaan äpärillinen virvoikkeita.
- Hossi-68
Viikonlopun vietän ihan pelkästään rentoutuen ja ulkoillen. Sen verran paljon on taas tullut tuo duunia väännettyä et nyt on hengähdystauko paikallaan.
Eilinen ehtoo meni kalsarikännin puolelle telkkua katsellessa. Tänään sit suunnitelmat on vähän auki, mökkeileen piti ensiksi lähtee mut taidan jättää väliin. Ehtoolla saunan jälkeen vois katsella mihin mieli vie, jääkö kotiin vai lähtiskö kylille heittään läppää ? Siinäpä pulma. - Mr. Rehellinen
Pakoilen imuria eli siivouspäivä menossa. Illalla lenkille ja saunakaljalle, kahta enempää ei voi ottaa, koska olen lupautunut sunnuntaina heti aamusta koululle tekemään harkkatyötä.
- väliaika
pilkiltä, nyt syödään paistettua siikaa
muuten kotosalla saunailtaa ja huomenna varmaan viikkosiivous (tai voihan sen siirtää taas ens viikonloppuun) Lasten kanssa puuhastelua, leffan katselua, ruoan laittoa, lumitöitä ja saunomista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483299
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592638Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831514- 771498
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651445- 911150
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086