Olin -90 -luvulla SPR:n ensiapuryhmässä. Eräs yli viisikymppinen kirvesmies ei osannut sanoa ei, kun häntä kyseltiin päivystämään. Kerrankin olimme raveissa ja seurasin hänen turhautunutta oloaan. Hän kysyikin vahingossa ääneen, että kuinkahan täällä jaksaisi olla katselijana?
Järkyttävää vapaaehtoisuutta
8
3344
Vastaukset
- on sulle
tapauksesta traumat jäänyt, kun vieläkin mietityttää.
- Vesa
muuta.
- Voi kauheeta
Vesa kirjoitti:
muuta.
Miesparka.
- Vesa
...jatkui siten, että joitain päiviä myöhemmin kerroin paikalla olleelle ryhmänjohtajalle, ettei k.o. henkilö halua päivystää raveissa. Edelleen myöhemmin oli ryhmän kokoontuminen. Ensiapuopettaja totesi tuolloin, että jollakin on paha olla ja ettei tarvita kuppikuntia. Toisin sanoen, joku haluaa raivata ihmisiä tieltään. Vuosien varrella kirjeissäni olen mm. spekuloinut mainitun kommentin yhteyttä minuun. Sitä ei ole myönnetty, eikä liioin kiellettykään.
- ???????????
Vieläkin siellä raviradalla päivystämässä.
Oot melko järkyttävä tyyppi, jos et mee edes välillä tuuraamaan sitä. - jokumyös
..niinpä..raivata tiettyjä ihmisiä pois tieltään..luulenpa kokemuksen ansiosta voivani olla hieman samaa
mieltä..jotain sellaista siinä on mukana. jospa elämässä toiset ihmiset vaan ovat kyllin fiksuja manipuloimaan toisia monin eri tavoin. tapahtuu melko usein juuri ryhmissä...teet sitten vapaaehtoisena jotain ja jos kyseessä ovat mahdollisesti vierasmaalaiset he nauraen ilmestyvät paikalle ja pokkana jotkut varastavat
sitten vielä kaupan hyllyltä..kun heitä kai kohdellaankin hyväntahtoisesti..ehkä se ei vieläkään riitä..
karseaa valtapeliä..
- hiton kauan
täällä joutuu vielä päivystämään?
Miksei kukaan tee mitään, tää on
järkyttävää. - en tajunnut
Minusta aivan luonnollista väsymistä. Ei kaikkia ravit kiinnosta. Silti voi hyvää hyvyyttään lupautua. Harmi, että sanoi sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665505Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti882808- 2742571
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä202027Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2491658Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571273Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131163- 881135
- 901126