Edullinen saunatila tampereella?

katja06

Olen järjestämässä polttareita ensi kesäksi ja haussa olisi mahdollisimman edullinen saunatila Tampereen alueelta. Saunaan pitäisi mahtua noin 10 saunojaa. Onko kellään ideoita?

10

6453

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en paljon osaa auttaa

uimahallin sauna taitaa olla halvin, mutta tuskin sitä taroitit vai kuinka?

Hinnoista en paljonkaa teirä mutta saunoja on esim

-Rantatiellä (nimeä en muista ei taira olla musta suuresti apua)
      mutta katso googlesta ja laita tampereen saunat hakusanaksi.

• katja06

joo, olen kyllä googlannu netissä aika paljon saunoja etsiessäni, joten toivonkin tällä viestillä saavani tietoa saunoista joita ei niin paljoa mainosteta. Ne kun yleensä on niitä halvimpia..

• siistit tilat

Poliisilaitoksen ja Ortodoksikirkon väliin jää vaalea talo oik. puolen, kun tullaan poliisilta päin. Siellä on tosi siistit saunatilat takkoineen ja pikkukeittiöineen. En vaan tiedä, kuka vuokraa, mutta siinä ovessa voisi lukea...
      Olen ollut siellä parikin kertaa kavereitten polttareissa. Lisäksi paikka on lähellä kaupungin ravintoloita, eli on on kävelty jatkoille.

• minnamaija

Hei,

Tampereen lääketieteellinen kandidaattiseura vuokraa Tampere-talon vierestä todella tyylikästä ja edustavaa saunatilaa, joka on mielestäni myös edullinen. Oltiin yhden kaverin polttareissa siellä n 1 kk sitten, ja oli tosi hieno tila! Baareihin tosi lyhyt kävelymatka, ja autolliset löytää parkkitilaa läheltä.
      Tällaisesta osoitteesta:
      www.uta.fi/jarjestot/tlk

• kaaso

Tossa jo joku aikasemmin puhui Sorin saunasta. Olen myöskin ollut siellä,siistit tilat ja todellakin lyhyt matka kaupungille. Hinta muistaakseni 250€, ja ulkona pitää olla klo 24. Muita vaihtoehtoja vois olla esim. Koskikeskuksen katolla oleva sauna. Oikeen viihtysä paikka myös. Hinta samaa luokkaa ja sama poistumisaika. Sit on viel Kaupinojan sauna, jos haluaa olla järven rannalla. Hinta oli kai 230€ (2v. sitten) Sieltä tulee keskustaan matkaa pari kilsaa. Jos haluaa jotain todella ihanaa ja perinteistä, suosittelen Rajaportin saunaa Pispalassa.

• kapu7

Kristilla Kaukajärvellä, hyvät yhteydet.
      Polttarit, pikkujoulut, häät, syntymäpäivät.

Tampereella nääs.

• kapu7
      • kapu7

halpa sauna tampere

• index1

• saunaparoni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5313
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4667
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      150
      1655
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1446
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1270
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1094
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      206
      987
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      64
      939
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      839
    Aihe