Kel onni on..

Sanin

..se onnen kätkeköön, vai? ;)

12

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blackwomans

      Jos on onnellinen se pitää näyttää toisille:)
      Mä ainakin oon onnellinen,hyvässä parisuhteessa ,ok duunit.lapseni kanssa menee hyvin,terveyttä riittävästi,toimeentulossa ei moittimista ja voin kertoa rakastavani häntä.

      Saan myös vastarakkautta.

      Miksi onnea pitäisi kätkeä?

      Eihän sitä tarvitse kaikille suureen ääneen kuuluttaa,tai laittaa julistetta selkäänsä missä lukee tässä kulkee onnellinen nainen.

      Riittä kun itsellä on hyvä olla ja on onnellinen:))

      • miksi pitäis kätkeä.. 'Kateus on kansantauti',jos siinä vastausta..
        Nää kun näitä vanhoja sananparsia, ja ajat muuttuneet :)


    • ...ngg

      kannattaako kylillä toitottaa, että täppää on,
      millä mällätä (ja saada Anna Almuset ja Veikko
      Vippiset liikkeelle)?

      ;D

      • .. kehumattakin jos mällää,
        että mammona ois onni ;)


      • ...ngg
        Sanin kirjoitti:

        .. kehumattakin jos mällää,
        että mammona ois onni ;)

        Muistaakseni Wal-Martin omistaja kulki töihin
        kauhtuneessa flanellipaidassa ja tavallisella
        lava-pick-up'illa. Oli sentään aikanaan maailman
        rikkaimpia miehiä.

        Ei mammona aina ole kuvaava sana.

        ;)


      • ...ngg kirjoitti:

        Muistaakseni Wal-Martin omistaja kulki töihin
        kauhtuneessa flanellipaidassa ja tavallisella
        lava-pick-up'illa. Oli sentään aikanaan maailman
        rikkaimpia miehiä.

        Ei mammona aina ole kuvaava sana.

        ;)

        .. mällännyt, ilmeisesti muut arvot..
        Ajattelinkin, että olit piruillasi laittanut
        tuon pätäkän siihen ;))


    • (.)Y(.)

      Eivät, ikävätkään asiat katoa,
      ellei, niitä tuoda esille.. ;)

      • Haluaa suojella sitä, ettei katoais kuten ikävät
        asiat ;))


    • tuffe

      on se joskus täälläkin niin mukavaa lukea onnellisista parisuhteista, vaikkei niihin juttuihin pahemmin mitään kommentoitavaa ole :/ Silti, kiva kun on niitäkin :) Ja mistä me muut muuten haaveilisimme, ellei niitä olisi :))

      • Positiivisesta näkökulmasta!
        Tosi mukava 'nähdä' muutenkin :))


    • umpisolmu

      ...onnellisuutta on vähän mahdotontakin kätkeä...se tuppaa paistamaan läpi kuitenkin...
      Onnellinen pari... kyllä sen huomaa eleistä ja ilmeistä... Mennäänkö peräkanaa naamat rutussa vai kuljetaanko rinnakkain ja toinen huomioiden :)) Ne pienet eleet...
      Turha meuhkaaminen on sitten ihan eri asia :)

      Liekö tuon vanhan sananlaskun ajatuksena ollut, jotain että ei pidä piehtaroida onnellisuudessaan, ottamatta huomioon sen mahdollista katoavaisuutta... Eli pidetään ja vaalitaan suojassa.... Sehän on sitten jo vallan eri juttu :))

      • ..varmaankin niinkin, miten kohtaa/kohtelee muita
        ihmisiä.
        Vaalia suojassa, aika kauniisti sanottu :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe