BMW F 650

Heebo

Tuollaisia bongasin nettimotosta pari kappaletta. Vuosimalli tais olla jotain -93 tai -96. Kertokaas jotain kyseisestä mallista. Onko kenelläkään kokemuksia? Itteä vähän kiinnostaisi ensi pyöräksi ostaa tommonen ku ei oo hirveän hintava, kuutiotilavuuskin kohtuu maltillinen joten varmaan edullinen vakuutus? Vai miten on? Kertokaa ajatuksia, ja ehdottakaa jotain muuta jos on mielessä!

8

2787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bemuveteraani

      Pyörä on aika laadukas tekele, helppo käsitellä, sopivalla varustuksella myös pitkänmatkanpyöränä kohtuullinen. Hyvät jarrut omassa sarjassaan. Lisävarusteita löytyy mutteivat ole ihan halpoja, esim Touratech, Wüdo ja Wunderlich. Jokatapauksessa hyvä valinta ensimmäiseksi pyöräksi.Ehkäpä joku tietää kertoa lisää.

    • tuollainen myynnissä

      Vuosimalli on -98, ajettu n. 30 tkm ja pyörässä hyvät varusteet ja kulutusosat uusia. Pyörä vielä Tax-Free mutta suomessa. Hintaluokka 3500€. Jos kiinnostaa, jätä tänne sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä. Jos jätän omani niin tyhjänkysyjiä riittää.

      • 2500,-

        joten tuskin tyhjänkysyjiä kovin paljoo olisi.

        Tuleehan siinä hiukan hakukuluja, mutta eipä montaa satasta per pyörä, kun itse hakee vaikka useamman kerralla. Saa halvemmalla ja kympin vähemmän ajetun.

        Minä haen omani itse myöhemmin. -05 malleja, muutaman tonnin ajettuja irtoaa jo E4500,-


      • pyörässä
        2500,- kirjoitti:

        joten tuskin tyhjänkysyjiä kovin paljoo olisi.

        Tuleehan siinä hiukan hakukuluja, mutta eipä montaa satasta per pyörä, kun itse hakee vaikka useamman kerralla. Saa halvemmalla ja kympin vähemmän ajetun.

        Minä haen omani itse myöhemmin. -05 malleja, muutaman tonnin ajettuja irtoaa jo E4500,-

        on seuraavat varusteet niin vaikuttaisikohan tuo hintaan: Uudet kulutusosat, siis renkaat, ketjut, rattaat, huolto/öljyt. Lisäksi Wunderlich-satula, uusi ruostumaton pakoputkisto alusta loppuun,kahvanlämmittimet ja paremmat kahvansuojukset, öljynlämmön mittari, merkkikohtainen tankkilaukku kiinnitysosineen, ym. Aikuiselta ihmiseltä, kolaroimaton ja kaatamaton, täysin naarmuton.
        Hae sinä vaan vaikka uusi, minun ei täällä paikanpäällä asuessani tarvitse liikkeissä kierrellä ja ostaa, mikä muille ei ole kelvannut. Parhaat pyörät löytyvät suoraan alkuperäiseltä omistajalta. Hyvien etsiminen kestää aina kauan mutta lopulta se yleensä löytyy.


      • fundoro
        pyörässä kirjoitti:

        on seuraavat varusteet niin vaikuttaisikohan tuo hintaan: Uudet kulutusosat, siis renkaat, ketjut, rattaat, huolto/öljyt. Lisäksi Wunderlich-satula, uusi ruostumaton pakoputkisto alusta loppuun,kahvanlämmittimet ja paremmat kahvansuojukset, öljynlämmön mittari, merkkikohtainen tankkilaukku kiinnitysosineen, ym. Aikuiselta ihmiseltä, kolaroimaton ja kaatamaton, täysin naarmuton.
        Hae sinä vaan vaikka uusi, minun ei täällä paikanpäällä asuessani tarvitse liikkeissä kierrellä ja ostaa, mikä muille ei ole kelvannut. Parhaat pyörät löytyvät suoraan alkuperäiseltä omistajalta. Hyvien etsiminen kestää aina kauan mutta lopulta se yleensä löytyy.

        Laitappa Nivalan miehelle yhteystietoa BMW 650F kiinnostaa.tv.Timo puh.0400686045


    • Unsci

      On sen verran kokemusta ko. pyörästä, että ajoin sellaisella kaksi kertaa Lappiin ja takaisin.
      Fantastista pyörässä on pieni kulutus n. 5 litraa nopeuden ollessa keskim. 120 km/h.
      Erittäin hyvä ajettavuus myös huonoilla teillä ja potkuakin löytyy tarvittaessa. Ajo asento minulle 180 cm oli ehkä hivenen liian ahdas, siis jalat olivat ihmeellisessä perhosasennossa. Ehkä ajoasentoa voi korjata jollain korotussarjalla tms.
      Ensipyöräksi helppo ja tyylikäs pyörä. Suosittelen!

      • Funduro

        Pyörässä on porrastettu satula ja ahdas ajoasento on helppo korjata korottamalla satulan etuosaa asiantuntevassa verhoiluliikkeessä. Hinta jää alle 200 jörön.


    • kesämopo

      itselläni on tuo pyörä vm.97 ja olen ollut tyytyväinen valintaan.menee myös kaks päällä varusteineen ja sillä pääsee myös hiekkateitäkin eikä ole liian painava käsitellä pieni kulutus 4-5lit sadalla toki jos pelkkää matkapyörää haluaa
      niin joku yamahan fjr on parempi vaihtoehto tai isot bemarit mut käyttö vähän rajoittuu hyville teille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe