Onko vaihtoehtoja mistä sais miukumauku -merkin. kun Atl Gr -näppäimellä sitä ei jostain syystä tule. Näppäin pitäis olla kunnossa ja puhdas. Missä voisi olla vikaa-vikaa?
miukumauku
9
11950
Vastaukset
- ...
alt gr:n sijasta alt ctrl
Jos Alt Gr 2 ei toimi, kokeile perinteistä asciikoodia; Alt 64 (numeronäppäimillä)
- mursu3
hä siis siihen kenttään mulla tulee vaan et 642
- tanan pelle per...
mursu3 kirjoitti:
hä siis siihen kenttään mulla tulee vaan et 642
Hei DORKA!
Jospa se silloin YLI KUUSI VUOTTA SITTEN toimi eri tavalla...?
- on oltava FIN
Tarkista että sulla on suomenkielinen tekstipalvelu ja syöttökieli valittuna.
Tehtäväpalkissa oikealla hiiren napilla ja sieltä työkalurivit - kielipalkki. Jos on FIN. on ok. Jos ei niin näpäytä tämän päällä ja valitse asetukset. määritä sitten FIN. - kmeaho
vaihda näppiksen kieleksi englanti UK.... niillä on @ samassa paikkaa, missä suomalaisilla on Ä...
onhan se rasittavaa aina keskenkaiken kirjoituksen vaihtaa kieltä, mutta ton pitäis auttaa ainaskin siihen asti kun sun ongelma selviää...toinen hätätila ratkaisu on käyttää [at] mikä taas on englantilainen nimitys merkille. - gfhghg
kopio se joltain nettisivulta ja sit ctrl v
- Vastaaja3123
Eipä varmaa saanu tässä 9 vuoden aikana vastausta :P
- Autocorrectilla
File - Options - Mail - Editor options - Autocorrecte options
[at] --> @
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 104991
- 96834
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455