Onko vaihtoehtoja mistä sais miukumauku -merkin. kun Atl Gr -näppäimellä sitä ei jostain syystä tule. Näppäin pitäis olla kunnossa ja puhdas. Missä voisi olla vikaa-vikaa?
miukumauku
9
11619
Vastaukset
- ...
alt gr:n sijasta alt ctrl
Jos Alt Gr 2 ei toimi, kokeile perinteistä asciikoodia; Alt 64 (numeronäppäimillä)
- mursu3
hä siis siihen kenttään mulla tulee vaan et 642
- tanan pelle per...
mursu3 kirjoitti:
hä siis siihen kenttään mulla tulee vaan et 642
Hei DORKA!
Jospa se silloin YLI KUUSI VUOTTA SITTEN toimi eri tavalla...?
- on oltava FIN
Tarkista että sulla on suomenkielinen tekstipalvelu ja syöttökieli valittuna.
Tehtäväpalkissa oikealla hiiren napilla ja sieltä työkalurivit - kielipalkki. Jos on FIN. on ok. Jos ei niin näpäytä tämän päällä ja valitse asetukset. määritä sitten FIN. - kmeaho
vaihda näppiksen kieleksi englanti UK.... niillä on @ samassa paikkaa, missä suomalaisilla on Ä...
onhan se rasittavaa aina keskenkaiken kirjoituksen vaihtaa kieltä, mutta ton pitäis auttaa ainaskin siihen asti kun sun ongelma selviää...toinen hätätila ratkaisu on käyttää [at] mikä taas on englantilainen nimitys merkille. - gfhghg
kopio se joltain nettisivulta ja sit ctrl v
- Vastaaja3123
Eipä varmaa saanu tässä 9 vuoden aikana vastausta :P
- Autocorrectilla
File - Options - Mail - Editor options - Autocorrecte options
[at] --> @
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108