mielipiteitä/faktaa..

Nimetön

Olen pähkäillyt jonkin aikaa mikä olisi minimi asunnon koko dogin hankkimiseen. Tietty pohjaratkaisukin vaikuttaa. Tähän hetkiseen asuntoon ei mahdu (30m2)mutta seuraavaan sitten joku kaunis päivä.. Tuli peuhattua entisen koiran kanssa porukoiden luona asuessa paljon ulkona, eli tarkoituksena muutenkin viettää mahdollisimman paljon aikaa lenkkeillen ja muuten luonnossa.

4

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ___^^

      koirahan ei sinänsä katso sitä asunnon kokoa koska sisällähän se ei lenkkeile... tykkään itse että koirilla on myös sisällä riittävästi liikkuma tilaa mutta riehuma leikit jätetään pihalle...että pää asiahan se olisi että koiralla on sopivan kokoinen nukkuma/ rauhoittumis paikka, ruoka paikka, ja myös pientä liikkumis tilaa että koira mahtuu kunnolla kääntyilemään...että itse sinänsä voit katsoa että sopiiko sinun kotiisi tämmöinen pieni suuri jättiläinen.

      • 5628

        silloin kun minä otin nämä meidän jättiläisen niin asun 50m2 asunnossa. kunnes muutettiin isomapaa ja aivan hyvin pärjättiin.
        Eihänne vie sen enempää tilaa kun sen sun sohvan verran heh heh:)
        paljon vaan vapaata liikuntaa niin se sitten rauhoittuu sinne omalle paikalle mikä se nyt sitten satuu olemaan...


      • minä vain
        5628 kirjoitti:

        silloin kun minä otin nämä meidän jättiläisen niin asun 50m2 asunnossa. kunnes muutettiin isomapaa ja aivan hyvin pärjättiin.
        Eihänne vie sen enempää tilaa kun sen sun sohvan verran heh heh:)
        paljon vaan vapaata liikuntaa niin se sitten rauhoittuu sinne omalle paikalle mikä se nyt sitten satuu olemaan...

        Juuh, samaa mieltä kuin edelliset. Eli ei se koira siellä sisällä lenkkeile ja tarvitse sitä tilaa niin kauheasti. Mä tein selväksi pienestä asti että sisällä riehumiset ei oo sallittuja. Ja asuin melkein vuoden kahden dogin kanssa 41neliön kämpässä ja hyvin sovittiin. Mä luulen että se olen minä joka sitä tilaa tartteen enemmän ympärilleni :D Nykyään asun kolmiossa missä on n.80neliöö ja koirilla oma huone.


    • Kosti-doggi

      Hei, arvelet, ettei doggi mahdu 32 neliön asuntoon... Pojallani on i s o doggiuros (säkä 95 cm), juuri kaksi vuotta täyttänyt - molemmat pojat asuvat sulassa sovussa vähän alle 30 neliön yksiössä kerrostalossa. Ja hyvin sujuu! Ei koira sisällä ihmeen paljon puuhailutilaa tarvitse - kunhan vain se pääsee touhuilemaan kaikenmoista tarpeekseen ulkona!
      Mukavia talvipäiviä sinulle!

      -mummo-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe