Onko kukaan koskaan huomannut oman lemmikin outoa käytöstä. Itse huomaan joskus kun pieni koirani tuijottaa eteensä ikään kuin siinä olisi jotain ja murisee ja haukkuu samalla pelokkaasti. Katse saattaa joskus kääntyä, ikään kuin jokin pieni ja näkymätön liikkuisi siinä. Itse en nähnyt siinä yhtikäs mitään vaikka tarkkaan katselin ja olin aika hämilläni.
Muitakin outoja asioita on tullut koettua, mutta en niihin yleensä kiinnitä huomiota kun ovat melko vaatimattoman pieniä.
Laittakaa omia kokemuksia näkymättömistä ilmiöistä, joita vain eläimet näkevät.
koira haukkuu ja murisee "tyhjälle"
18
7643
Vastaukset
- hyiiiik..
seurasi kukkakärpästä tai jokin muu pikku kärpänen se oli. Arvaa menikö ikä ja terveys selvittää mtä ihmettä se näkee. Menin makaan katin viereen ja siinä huomasin mitä se seuraa! Alko ihtiäki jo pelottaan et mikäö on oikein homman nimenä.
- ihan samoin
heh mitään ei ollut eikä ääniä kuulunut ja tämä oli ainoa kerta sen elämässä. Murisi karvat pystyssä kymmenen minuuttia minun viereeni..ja sen jälkeen lopetti mutta kulki hyvin varovaisesti siihen paikkaan missä näki jotain.
Jännä juttu.. :) - lapsuudenkodissa
koira murisi ja haukkui tyhjälle häntä koipien välissä! Ystävälläni on myös vastaava kokemus...nämä ovat käsittääkseni melko yleisiä juttuja!
- hurlu
Jänskää, tässähän on hyvä idea, koulutetaan entiset metsästyskoirat aavejahtiin ;P
- ghostgirll
koirat on vaan sellasii,itselläni on pystykorva ja se haukkuu räksyttää vaikka mitä!!!!
- kun eläin
todella kohdistaa katseensa johonkin kuten kissani aivan uskomaton..kauhea murina ja pelko pitkän aikaa eikä muulloin tehnyt niin...ei kertaakaan.
Lenkillä ollessani tapasin yhden pikkupojan joka hiveli kädellään tyhjää kohdistaen kätensä ylös samaan pisteeseen kysyin sen äidiltä mitä se noin tekee niin äiti vastasi että se nyt vaan saa usein tuollaisia harhoja/visioita outo juttu sekin..en ole muilla lapsilla nähnyt moista ja tätini vakavasti sairaana ollessa hän kysyi miksi tuo tuossa seisoo vaikkei ketään siinä ollutkaan...ja on minullakin joskus ollut tunne etten ole yksin. Tiedä noista mutta voi niissä jotain piilläkin.
- 4 koiraa
haukkuivat kans tyhjää nurkkaa. Menin siihen paikkaan mitä haukkuivat, niin tuli inhoittava olotila, kuin kylmänväristys ja jotain muuta. Kokeile seuraavan kerran itse.
- mystigue
että aluksi kuului askeleita. vaikka valot olivat huoneessa päällä. sitten kilpikonnani sai sätkyn kun askel äänet pysähtyivät kun seinään konnan altaan viereen:D että noin.
- saa sätkyn?
Mitä se tekee?
Meillä oli kotona koira joka joskus ei uskaltanut mennä eteiseen vaan murisi siinä ja tuijotti sine pimeään hetken ja painui sitten sohvan taakse piiloon... talossa on muutenkin kaikkea kummaa. mutta siellä ei oikeastan voi kummitella muut kun isomummuni ja vaarini ja mummoni(joka nuorena siellä myös tietenkin asui). Isomumon entinen makuuhuone Oli ja on minun huoneenani kun käyn siellä ja se on aina hyytävän kylmä vaikka ei olisi edes pakkasta. Ainoastaan oikein kuumana kesäyönä sielläkin on lämmintä...mutta lattia on aina kylmä. Kotona asuessani minulla oli kani siinä huoneessa ja joskus öisin se sai hepulikohtauksia(tömisteli jalallaan ja veti rundia häkissä niin että heräsin)
Kyllä eläimet aistii jotain mitä me ei. siksi niitä on hyvä olla turvana, osaa sitten ainakin oikeaan suuntaan sanoa että nyt riitti tältä illalta kiitos!
- koira murisee
meillä kanssa on pieni terrieri kotona, rupeaa ihan itseäänkin pelottaa kun tuolla iltamyöhällä valvon yksinäni olohuoneessa ja koira haukkuu ja murisee eteisessä ovelle jonka takana ei ainakaan PITÄISI olla mitään.
ja sitten välillä koira myös heiluttaa häntää ja oikein odottaa että milloin sieltä tulee vieraita. siinä sitten herkkänä ihmisenä istun peloissani ja puhelen koiralle että "noniin, hyvä hyvä, tulehan nyt tänne äidin syliin.."
pelottavaa, täytyy myöntää. - rintamamiestalo
mulla kävi niin että olin siskoni luona yötä ( asuu 50-luvun rintamamiestalossa) nukuin alakerrassa sohvalla, heräsin siihen kun siskon Amerikancockerspanieli haukkui keittiön ovella, keittiöön oli syttynyt valot koira haukkui varmaankin noin 15 minuuttia kunnes oli pakko mennä katsomaan, mutta siellä ei ollut ketään...
- näkymätöntä
Lapsena huoneessa ollessani kissani saattoi alkaa seuraamaan jotain näkymätöntä joka meni pitkin kattoa ja seiniä ja välillä maassa ja lopulta minun viereeni. Oli kyllä aika pelottava kokemus.
- Aksuvk
mun buldogi haukkuu ovella joka päivä kun se on sohvalla niin se hyppää pois ja mene oven eteen haukkuumaan ja seisomaan ja joskus se tulee pois vaan herkkupaloilla.
- O.Orbi
Kissat tutkivat mielellään orbeja. Ks:
https://www.youtube.com/watch?v=CIofugsX3-M- matto_orbi
Meillä orbit olivat maton alla piilossa, ja kissa kaivoi ne esiin. Ks:
https://www.youtube.com/watch?v=Tkhof1Tf65Q - RTktjk
minun koirani alkoi murista ja haukkua pelokkaasti tyhjää
kun katsoin sinne niin en huomannut mitään se voisi olla haamu henki tai joku
- henkimaailmaon
Kyllä eläinkin voi aistia henkimaailmaa, mutta koiran ja kissan aistimaailma on paljon voimakkaampi kuin ihmisellä. Ja pitää muistaa myös että eläimenkin nuppi voi sumeta ja nähdä harhoja. Meillä oli aikoinaan vanha kolli ja varsinkin herättyään se poloinen saattoi sähistä ja katsoa peläten nurkkia. Monesti sitä huvittuneena naureskeltiin, että Janne-pappa taas hourailee.
Ainakin tämä vaha kissamme osasi pelätä myös kuolemaa. Meille hankittiin koiranpentu ja sillä oli jonkinlainen kehityshäiriö ja luultavasti kasvain aivoissa.
Lyhyen elämänsä aikana koira oli harvinaisen viisas ja sosiaalinen yksilö ja kiintyi ja ystävystyi kissan kanssa. Nukkuivat vierekkäin ja kulkivat jopa metsällä yhdessä kun kolli tappoi myyriä ja antoi kaverin niitä syödä.
Sitten eräänä aamuna Tami ei enää herännytkään nukkumasijoiltaan ja äiti oli aavistanut pahinta kissan käytöksen perusteella. Äidin herättyä kissa oli tullut luokse katsoen kohti kaksikon nukkumapaikkaa astumatta aseltakaan sinnepäin. Kissa oli kaukaa kiertänyt koiravainajan ei enää suostunut lähihyvästelyyn.
Olen kuullut monta tapausta lemmikin vaistoamisesta omistajan kuoleman, vaikka etäisyyttä on ollut kilometrejä ja jopa satoja ja itsellänikin on yksi kokemus, kun hoidin vierasta koiraa. - hiffififfi
kyseessä on aavekarhu joka väijyy lapsia jonka koira on huomannut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336