Osaako joku neuvoa, mistä saisi jenkkisänkyyn kunnolliset hengittävät suojat, ettei kissojen kynnet uppoaisi heti runkopatjaan/joustinpatjaan.
Netanttilasta on loppu tikatut suojukset, jotka maksoivat n. 30e sänkyyn kokoa 120x200. En tiedä, tilataanko niitä lisää. Pelkät froteiset suojukset eivät taida kynsille riittää.
Runkopatjan / joustinpatjan suojus
6
2778
Vastaukset
- frotee
eikä kyl muukaan jos ne haluaa repiä. isoista liikkeistä saa jenkkeihin helmalakanaa, jonka voit teettää sohva kankaista. maksaa kyl paljon enemmän. miten olis ylä ja ala osaan omat 160 (?)cm kuminauha suoja lakanat?
mutta tosiaan kaiken ne rikki saa..- charita
tulee turhan kalliiksi - hyvä idea sinänsä - mutta tällä hetkellä olen varautunut froteesuojuksiin tavalliseen helmalakanaan. Jostain keskustelupalstalta luin, että joku oli laittanut suojuksen sisään pahvit. Melkoinen urakka!
Ne Anttilan tikatut kiinnostaa, joten sinne on soitettava heti huomenna, josko tilaavat vielä. - Launa
charita kirjoitti:
tulee turhan kalliiksi - hyvä idea sinänsä - mutta tällä hetkellä olen varautunut froteesuojuksiin tavalliseen helmalakanaan. Jostain keskustelupalstalta luin, että joku oli laittanut suojuksen sisään pahvit. Melkoinen urakka!
Ne Anttilan tikatut kiinnostaa, joten sinne on soitettava heti huomenna, josko tilaavat vielä.Niin...itselläni kaksi kissaa ja runkopatjasänky. Tällähetkellä on riittänyt vallan mainiosti patjaan tarkoitettu froteinen suojus sekä helmalakana. Ja minä kolutuan kissojani....suihkepullo jossa vettä. Suihkautan ja sanon ei....kyllä kissakin oppii.
- charita
Launa kirjoitti:
Niin...itselläni kaksi kissaa ja runkopatjasänky. Tällähetkellä on riittänyt vallan mainiosti patjaan tarkoitettu froteinen suojus sekä helmalakana. Ja minä kolutuan kissojani....suihkepullo jossa vettä. Suihkautan ja sanon ei....kyllä kissakin oppii.
Tiedän kokemuksesta, mutta 1 kolmesta kissastani repi suht ripeästi yhden runkopatjan kulman hajalle. (En ole aina vahvimassa.)Onneksi se oli huuto.netistä parilla kympillä ostettu kehno sänky.
Tänään sain tilattu niitä tikattuja suojuksia Anttilasta. Jippii. Ehkäpä ostan valmiiksi aaltopahviakin ison rullallisen... Eiköhän sillä ja aik. viestini arsenaalilla saa pidettyä sängyn kondiksessa; jos ne nyt sieltä Suomi-soffasta koskaan sitä tuovat, hah haa. Kovastihan täällä on peloteltu, mutta olen toiveikas ja kerron kokemuksiani sitten myöh. - kokeilin tuota
Launa kirjoitti:
Niin...itselläni kaksi kissaa ja runkopatjasänky. Tällähetkellä on riittänyt vallan mainiosti patjaan tarkoitettu froteinen suojus sekä helmalakana. Ja minä kolutuan kissojani....suihkepullo jossa vettä. Suihkautan ja sanon ei....kyllä kissakin oppii.
Menee vähän off topic, mutta kerron silti: Kokeilin tuota sumutinpullokikkaa ja luulin, että se toimi: en enää koskaan nähnyt kissani raapivan runkopatjaa. Eräänä kauniina päivänä kuitenkin totuus paljastui: runkopatjan kulma helmalakanan alta on raavittu täysin rikki. Kissa oli oppinut raapimaan sitä ainoastaan silloin, kun en ole sumutinpulloineni paikalla! Viisas ja oppivainen eläin...
Asiaan liittyen: froteinen patjansuojus näyttää viehättävän kissoja erityisesti karkean pintansa ansiosta, joten suosittelen ennemmin jotain tiukkaan pingotettua sileäpintaista kangasta (jonka alle myöskään ei pääse raapimaan).
- Launa
Minulla on ollut parhaimmillaan viisi kissaa. Ja tuo sama runkopatjasänky ollut, parin vuoden välein olen petarin uusinut. Tarkistin tänään tuon runkopatjan sivut, kulmat...ei näy tuhoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841