Runkopatjan / joustinpatjan suojus

Charita

Osaako joku neuvoa, mistä saisi jenkkisänkyyn kunnolliset hengittävät suojat, ettei kissojen kynnet uppoaisi heti runkopatjaan/joustinpatjaan.

Netanttilasta on loppu tikatut suojukset, jotka maksoivat n. 30e sänkyyn kokoa 120x200. En tiedä, tilataanko niitä lisää. Pelkät froteiset suojukset eivät taida kynsille riittää.

6

2797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frotee

eikä kyl muukaan jos ne haluaa repiä. isoista liikkeistä saa jenkkeihin helmalakanaa, jonka voit teettää sohva kankaista. maksaa kyl paljon enemmän. miten olis ylä ja ala osaan omat 160 (?)cm kuminauha suoja lakanat?
      mutta tosiaan kaiken ne rikki saa..

• charita

tulee turhan kalliiksi - hyvä idea sinänsä - mutta tällä hetkellä olen varautunut froteesuojuksiin tavalliseen helmalakanaan. Jostain keskustelupalstalta luin, että joku oli laittanut suojuksen sisään pahvit. Melkoinen urakka!

Ne Anttilan tikatut kiinnostaa, joten sinne on soitettava heti huomenna, josko tilaavat vielä.

• Launa
        charita kirjoitti:

tulee turhan kalliiksi - hyvä idea sinänsä - mutta tällä hetkellä olen varautunut froteesuojuksiin tavalliseen helmalakanaan. Jostain keskustelupalstalta luin, että joku oli laittanut suojuksen sisään pahvit. Melkoinen urakka!

Ne Anttilan tikatut kiinnostaa, joten sinne on soitettava heti huomenna, josko tilaavat vielä.

Niin...itselläni kaksi kissaa ja runkopatjasänky. Tällähetkellä on riittänyt vallan mainiosti patjaan tarkoitettu froteinen suojus sekä helmalakana. Ja minä kolutuan kissojani....suihkepullo jossa vettä. Suihkautan ja sanon ei....kyllä kissakin oppii.

• charita
        Launa kirjoitti:

Niin...itselläni kaksi kissaa ja runkopatjasänky. Tällähetkellä on riittänyt vallan mainiosti patjaan tarkoitettu froteinen suojus sekä helmalakana. Ja minä kolutuan kissojani....suihkepullo jossa vettä. Suihkautan ja sanon ei....kyllä kissakin oppii.

Tiedän kokemuksesta, mutta 1 kolmesta kissastani repi suht ripeästi yhden runkopatjan kulman hajalle. (En ole aina vahvimassa.)Onneksi se oli huuto.netistä parilla kympillä ostettu kehno sänky.

Tänään sain tilattu niitä tikattuja suojuksia Anttilasta. Jippii. Ehkäpä ostan valmiiksi aaltopahviakin ison rullallisen... Eiköhän sillä ja aik. viestini arsenaalilla saa pidettyä sängyn kondiksessa; jos ne nyt sieltä Suomi-soffasta koskaan sitä tuovat, hah haa. Kovastihan täällä on peloteltu, mutta olen toiveikas ja kerron kokemuksiani sitten myöh.

• kokeilin tuota
        Launa kirjoitti:

Menee vähän off topic, mutta kerron silti: Kokeilin tuota sumutinpullokikkaa ja luulin, että se toimi: en enää koskaan nähnyt kissani raapivan runkopatjaa. Eräänä kauniina päivänä kuitenkin totuus paljastui: runkopatjan kulma helmalakanan alta on raavittu täysin rikki. Kissa oli oppinut raapimaan sitä ainoastaan silloin, kun en ole sumutinpulloineni paikalla! Viisas ja oppivainen eläin...
        Asiaan liittyen: froteinen patjansuojus näyttää viehättävän kissoja erityisesti karkean pintansa ansiosta, joten suosittelen ennemmin jotain tiukkaan pingotettua sileäpintaista kangasta (jonka alle myöskään ei pääse raapimaan).

• Launa

Minulla on ollut parhaimmillaan viisi kissaa. Ja tuo sama runkopatjasänky ollut, parin vuoden välein olen petarin uusinut. Tarkistin tänään tuon runkopatjan sivut, kulmat...ei näy tuhoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5171
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2839
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2478
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1819
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1334
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1298
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe