Onko mustavalkoisia sakemanneja olemassa vai onko pelkkiä beigejä ku näin yhen elokuvan niin siinä oli semmonen ja siinä sanottiin että se oli sakemanni. Haluaisin tietää koska se oli niin kauniin näköinen että voisin ostaa sellaisen.
halaisin tietää
20
983
Vastaukset
- olet.....
Musta-valkoista ohjelmaa?
- halaisin tietää
ihan värillinen se oli ku siin oli toinen sakemanni joka oli beige
- Jaana vaan
mustavalkoisia saksanpaimenkoiria olemassa.
Saanko udella millaisessa ohjelmassa näit ko.koiran? - olemassakaan
mustavalkoisia eikä edes beigejä. Eikä kaikkee mtä telkassa sanotaan, kannata uskoa. Googlettamalla löydät varmaan sakemannin rotumääritelmän, josta voit lukea värit.
- semmosia ole
Mutta valkoinen paimenkoira on rotu erikseen.
- oletko valmis
ottamaan rodun, joka kaipaa paljon liikuntaa ja koulutusta. oletko muutenkin valmis olemaan koiran kanssa, etkä vain perusteella "se on kaunis, haluan sellaisen"?
nimittäin näitä tapauksia on liikaa, joissa vaan halutaan eläin, kun se on niin söpö. kun arki koittaa, eläin kasvaa ja tulee eläinlääkärikuluja, ruoka kuluja, ulkoiluja huonossa säässä,pissat, kakat, oksennukset ja karvat lattialla,arjen ongelmia yms yms ja sitten niitä hylätään tai annetaan puolitutulle ja eläin joutuu kiertolaiseksi.
aina kannattaa miettiä tarkkaan haluaako todella eläimen ja onko valmis tekemään enemmän kuin nyt arkena tekee.
ja kirjastosta kirjoja, joista voi paremmin tutustua eläimen ominaisuuksiin,pitoon, ongelmiin yms.
toivottavasti olet valmis ottamaan ison vastuun, saat rakkauden tuhansia kertoja suurempana takaisin!- Nimetön
mulla on ollut yksitoista koiraa aikasemmin ja tiedän kaiken tarvitsevan. Kaikki on ollu eri rotuisia ett kokemusta on
- hyvä niin
Nimetön kirjoitti:
mulla on ollut yksitoista koiraa aikasemmin ja tiedän kaiken tarvitsevan. Kaikki on ollu eri rotuisia ett kokemusta on
sain viestistäsi sen kuvan että haluat koiran pelkän haluamisen perusteella. valitettavasti näitäkin ihmisiä löytyy, jolloin ollaan pahoissa ongelmissa koirien kanssa ja kun ei pärjätäkään, laitetaan koira kiertoon tai pilataan se muutoin.
mutta sinulle toivotan onneaa koiran etsintään! - Nimetön
hyvä niin kirjoitti:
sain viestistäsi sen kuvan että haluat koiran pelkän haluamisen perusteella. valitettavasti näitäkin ihmisiä löytyy, jolloin ollaan pahoissa ongelmissa koirien kanssa ja kun ei pärjätäkään, laitetaan koira kiertoon tai pilataan se muutoin.
mutta sinulle toivotan onneaa koiran etsintään!ja tiedän sen mun entinen kaveri oli sellainen, mutta minä en pystyisi antamaan koiraani pois sama olisi mun hevoselle se olisi tosi vaikeaa. Kiitos sinulle informaatiosta se oli tosi mukavaa.
- Yu-cauts
Ihme, ettei tätä ole vielä mainittu. USA:ssa eräälle yksilölle (syntynyt 2000) sattui geenimutaatio, jonka seurauksena syntyi dominoiva osittain valkoista väriä aiheuttava geeni. No syntynyt väritys ei ole tietenkään hyväksytty saksanpaimenkoiralla, joten siitä on pitänyt ruveta kehittämään uutta rotua "Panda Shepherd". Ja kauppa käy varmasti...
Värin mukaan jalostaminen vaan ei yleensä ole hyvä muiden ominaisuuksien kannalta.
http://www.pandashepherds.com/index.html- Jaana vaan
Olipas tuo koira metkan näköinen! Kuitenkin osittain ihan "normaaliakin" väritystä turkissa.
Näin sitä voi oppia joka päivä uutta,enpä tuota aiemmin ollut nähnytkään.Tietysti siitä koitetaan saada uusi buumi aikaiseksi. - ...................
taas väri buumi! eka valkoinen ja nyt panda!!!! voi elämä...
- Nimetön
tuota minä olen etsinyt olen tosi kiitollinen tästä. Tiedätkö mistä maasta näitä saa? jos tiiät olisin tosi kiitollinen
- halaisin tietää
aika paljon sakemanneista. Mistä tiedät niin paljon? saanko kysyä
- Yu-cauts
halaisin tietää kirjoitti:
aika paljon sakemanneista. Mistä tiedät niin paljon? saanko kysyä
Tietoa saksanpaimenkoirasta löytyy internetistäkin valtavasti, kun vain osaa etsiä. Hyviä paikkoja ovat esimerkiksi kasvattajien kotisivut sekä keskustelufoorumit, molemmista myös ulkomaiset. Sukutaulutietokantoja saksanpaimenkoirille löytää netistä useita. Saksanpaimenkoira on niin laaja rotu, ettei siitä voi koskaan tietää tarpeeksi, joten yritän itsekkin koko ajan oppia uutta.
- Nimetön
Yu-cauts kirjoitti:
Tietoa saksanpaimenkoirasta löytyy internetistäkin valtavasti, kun vain osaa etsiä. Hyviä paikkoja ovat esimerkiksi kasvattajien kotisivut sekä keskustelufoorumit, molemmista myös ulkomaiset. Sukutaulutietokantoja saksanpaimenkoirille löytää netistä useita. Saksanpaimenkoira on niin laaja rotu, ettei siitä voi koskaan tietää tarpeeksi, joten yritän itsekkin koko ajan oppia uutta.
te jotka juuri annoitte minulle informaatiota niin suuri kiitos. Oli tosi mukavaa kuuulla muidenkin mielipiteitä ja tietoja hyviä jatkoja kaikille.
- Laikku8
Facebookissa Kuonomäen rescuet, Espanjasta tullut rescue taitaa olla tämän kaltainen kun saksanpaimenkoiramixinä tuli meille ja luonne kuin sakemannilla.
- eivaarannetamuita
Mä en ottais semmosta reckueta, kun mietin et se voi tuoda suomeen koirille jonkun tarttuvan taudin.Siitä on nyt ollut uutisissakin, että on ihan todellinen uhka.
Mitä pelastamista se sellainen on, että vaarantaa muiden koirien ja ihmistenkin terveyden tuomalla reckuen suomeen?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/05/terveydesta-ja-sairaudesta-ei-puhuttu-mitaan-katukoiria-maahantuovat - sakutsakuja
Sekarotuinen on aina sekarotuinen, ei voi verrata edes rotukoiraan, kun ei ole rekisteröintipapereita.
Taustoja ei tiedetä, eikä terveydestäkän, joten ei todellakaan ei suositeltavaa. - hfhkklkk
eivaarannetamuita kirjoitti:
Mä en ottais semmosta reckueta, kun mietin et se voi tuoda suomeen koirille jonkun tarttuvan taudin.Siitä on nyt ollut uutisissakin, että on ihan todellinen uhka.
Mitä pelastamista se sellainen on, että vaarantaa muiden koirien ja ihmistenkin terveyden tuomalla reckuen suomeen?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/05/terveydesta-ja-sairaudesta-ei-puhuttu-mitaan-katukoiria-maahantuovatJärkkyä, tauteja niistä tulee🤮
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391