Angered

Onko täällä ketään Angeredissa asuvia tai muualla Göteborgissa? Itse asun Eriksbo:ssa
164498
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Hei asun Angered Centrumissa.

Äänestä
  • vieläkö on voimissaan?

Äänestä

• Pub "Bordet" kirjoitti:

vieläkö on voimissaan?

Mihinkäs Bordet olisi lähtenyt kun porukkaa riittää ja uutta vaan tulee.

Äänestä

• ole aika rauhatonta asua..ainakin kesällä?

Äänestä

• Pub "Bordet" kirjoitti:

vieläkö on voimissaan?

Bordetin ohi kun käytiin kaupassa, siihen viereen on aukasta halpa ruokakauppa, Netto.
    Olen minäkin siellä Bordetissa joskus käyny mutta siitä on aikaa..

Äänestä

• Silvia.. kirjoitti:

ole aika rauhatonta asua..ainakin kesällä?

En asu ihan torin vieressä, enkä halunnut, kun siinä voi olla aika meteli. Tämä alue on niin iso, että löytyy hiljaisuuttakin. Olen asunut monessa paikkaa Angeredissa, myös Eriksbossa, niin tämä on mielestäni paras paikka, että taidan lähteä täältä jalat edellä.
    Kävin justiin Netossa ja parissa muussa paikassa, niin matka täältä siihen apteekin kulmalle on aika hiljaista.

Äänestä

• Silvia.. kirjoitti:

ole aika rauhatonta asua..ainakin kesällä?

Siinä torin lähellä missä viheralue ja lammikko on, niin juopot viihtyy ja metelöivät. Asukkaat pohjakerroksissa valittaa, että juopot kusevat heidän ulkopaikoille.

Äänestä

• edelliseen kirjoitti:

Siinä torin lähellä missä viheralue ja lammikko on, niin juopot viihtyy ja metelöivät. Asukkaat pohjakerroksissa valittaa, että juopot kusevat heidän ulkopaikoille.

istuvan ainakin kesäisin, samoin sen servicehusin edessä..
    Mulla asuu yhet tutut Angered centrumissa, et kai vaan sinä ole jompikumpi heistä, A tai T..?

Äänestä

• Silvia.. kirjoitti:

Mulla asuu yhet tutut Angered centrumissa, et kai vaan sinä ole jompikumpi heistä, A tai T..?

En ole kumpikaan, eivät ole kirjaimet lähellekään.

Äänestä

• Silvia.. kirjoitti:

Onko Eriksbon asunnot jo bostadsrätt?

Äänestä

• Eriksbo kirjoitti:

Onko Eriksbon asunnot jo bostadsrätt?

on bostadsrätteja nykyjään..me ei asuta niissä vaan omakotitalossa tien toisella puolella.

Äänestä

• Silvia.. kirjoitti:

on bostadsrätteja nykyjään..me ei asuta niissä vaan omakotitalossa tien toisella puolella.

Eikö vain että siellä on joku suomalainen vanhainkoti? itse asun skövdessä mut harkinnassa muuttaa gbg:hen ja sen vuoksi vain kyselen

Äänestä

• bordet kirjoitti:

Mihinkäs Bordet olisi lähtenyt kun porukkaa riittää ja uutta vaan tulee.

Jep. Mun nuoruusmesta. 1990-2005.sit muutin Suomeen. T. Nina Lukkonen.

Äänestä

Angeredista olen! Ja viihdyn tässä ihmisten väen kirjossa. Hammarkulle karnevaali on hienoin juhla mitä elämssäni olen käynyt nyt jo liki parikymmentä kertaa. Täällä on kaunis ja vaihteleva luonto. Voi liikkua urheilutossuissa joka suunnalla.Monien kasvot ovat onnelliset joita kohtaan! Onneksi en ole yksin kokemiseni kanssa!

Äänestä

Minä. Olen muuttanut pois 2005. Lapsen takia.

Äänestä

Angeredissa asuin ensin Gårdstenissä 1990-1995 sit muutin Bergsjön ja asuin siellä 1998 asti. Sit taas Angeredin Lövgärdet Iin 2005 asti. Sit muutimme Suomeen kun lapsi oli kaksi vuotias.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Silvia.. kirjoitti:

Onko täällä ketään Angeredissa asuvia tai muualla Göteborgissa? Itse asun Eriksbo:ssa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu