Angered

Silvia..

Onko täällä ketään Angeredissa asuvia tai muualla Göteborgissa? Itse asun Eriksbo:ssa

16

4227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Centrumissa

Hei asun Angered Centrumissa.

• Pub "Bordet"

vieläkö on voimissaan?

• bordet
        Pub "Bordet" kirjoitti:

vieläkö on voimissaan?

Mihinkäs Bordet olisi lähtenyt kun porukkaa riittää ja uutta vaan tulee.

• Silvia..

ole aika rauhatonta asua..ainakin kesällä?

• Silvia..
        Pub "Bordet" kirjoitti:

vieläkö on voimissaan?

Bordetin ohi kun käytiin kaupassa, siihen viereen on aukasta halpa ruokakauppa, Netto.
        Olen minäkin siellä Bordetissa joskus käyny mutta siitä on aikaa..

• ihan torilla
        Silvia.. kirjoitti:

En asu ihan torin vieressä, enkä halunnut, kun siinä voi olla aika meteli. Tämä alue on niin iso, että löytyy hiljaisuuttakin. Olen asunut monessa paikkaa Angeredissa, myös Eriksbossa, niin tämä on mielestäni paras paikka, että taidan lähteä täältä jalat edellä.
        Kävin justiin Netossa ja parissa muussa paikassa, niin matka täältä siihen apteekin kulmalle on aika hiljaista.

• edelliseen
        Silvia.. kirjoitti:

Siinä torin lähellä missä viheralue ja lammikko on, niin juopot viihtyy ja metelöivät. Asukkaat pohjakerroksissa valittaa, että juopot kusevat heidän ulkopaikoille.

• Silvia..
        edelliseen kirjoitti:

Siinä torin lähellä missä viheralue ja lammikko on, niin juopot viihtyy ja metelöivät. Asukkaat pohjakerroksissa valittaa, että juopot kusevat heidän ulkopaikoille.

istuvan ainakin kesäisin, samoin sen servicehusin edessä..
        Mulla asuu yhet tutut Angered centrumissa, et kai vaan sinä ole jompikumpi heistä, A tai T..?

• kumpikaan
        Silvia.. kirjoitti:

Mulla asuu yhet tutut Angered centrumissa, et kai vaan sinä ole jompikumpi heistä, A tai T..?

En ole kumpikaan, eivät ole kirjaimet lähellekään.

• Eriksbo
        Silvia.. kirjoitti:

Onko Eriksbon asunnot jo bostadsrätt?

• Silvia..
        Eriksbo kirjoitti:

Onko Eriksbon asunnot jo bostadsrätt?

on bostadsrätteja nykyjään..me ei asuta niissä vaan omakotitalossa tien toisella puolella.

• LH85
        Silvia.. kirjoitti:

on bostadsrätteja nykyjään..me ei asuta niissä vaan omakotitalossa tien toisella puolella.

Eikö vain että siellä on joku suomalainen vanhainkoti? itse asun skövdessä mut harkinnassa muuttaa gbg:hen ja sen vuoksi vain kyselen

• Anonyymi
        bordet kirjoitti:

Mihinkäs Bordet olisi lähtenyt kun porukkaa riittää ja uutta vaan tulee.

Jep. Mun nuoruusmesta. 1990-2005.sit muutin Suomeen. T. Nina Lukkonen.

• Likipitäin onnellinen mies

Angeredista olen! Ja viihdyn tässä ihmisten väen kirjossa. Hammarkulle karnevaali on hienoin juhla mitä elämssäni olen käynyt nyt jo liki parikymmentä kertaa. Täällä on kaunis ja vaihteleva luonto. Voi liikkua urheilutossuissa joka suunnalla.Monien kasvot ovat onnelliset joita kohtaan! Onneksi en ole yksin kokemiseni kanssa!

• Anonyymi

Minä. Olen muuttanut pois 2005. Lapsen takia.

• Anonyymi

Angeredissa asuin ensin Gårdstenissä 1990-1995 sit muutin Bergsjön ja asuin siellä 1998 asti. Sit taas Angeredin Lövgärdet Iin 2005 asti. Sit muutimme Suomeen kun lapsi oli kaksi vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      44
      2369
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      274
      2289
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      118
      1624
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1330
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1267
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1167
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      141
      1150
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1039
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1007
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      970
    Aihe