Angered

Silvia..

Onko täällä ketään Angeredissa asuvia tai muualla Göteborgissa? Itse asun Eriksbo:ssa

16

4129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Centrumissa

      Hei asun Angered Centrumissa.

      • Pub "Bordet"

        vieläkö on voimissaan?


      • bordet
        Pub "Bordet" kirjoitti:

        vieläkö on voimissaan?

        Mihinkäs Bordet olisi lähtenyt kun porukkaa riittää ja uutta vaan tulee.


      • Silvia..

        ole aika rauhatonta asua..ainakin kesällä?


      • Silvia..
        Pub "Bordet" kirjoitti:

        vieläkö on voimissaan?

        Bordetin ohi kun käytiin kaupassa, siihen viereen on aukasta halpa ruokakauppa, Netto.
        Olen minäkin siellä Bordetissa joskus käyny mutta siitä on aikaa..


      • ihan torilla
        Silvia.. kirjoitti:

        ole aika rauhatonta asua..ainakin kesällä?

        En asu ihan torin vieressä, enkä halunnut, kun siinä voi olla aika meteli. Tämä alue on niin iso, että löytyy hiljaisuuttakin. Olen asunut monessa paikkaa Angeredissa, myös Eriksbossa, niin tämä on mielestäni paras paikka, että taidan lähteä täältä jalat edellä.
        Kävin justiin Netossa ja parissa muussa paikassa, niin matka täältä siihen apteekin kulmalle on aika hiljaista.


      • edelliseen
        Silvia.. kirjoitti:

        ole aika rauhatonta asua..ainakin kesällä?

        Siinä torin lähellä missä viheralue ja lammikko on, niin juopot viihtyy ja metelöivät. Asukkaat pohjakerroksissa valittaa, että juopot kusevat heidän ulkopaikoille.


      • Silvia..
        edelliseen kirjoitti:

        Siinä torin lähellä missä viheralue ja lammikko on, niin juopot viihtyy ja metelöivät. Asukkaat pohjakerroksissa valittaa, että juopot kusevat heidän ulkopaikoille.

        istuvan ainakin kesäisin, samoin sen servicehusin edessä..
        Mulla asuu yhet tutut Angered centrumissa, et kai vaan sinä ole jompikumpi heistä, A tai T..?


      • kumpikaan
        Silvia.. kirjoitti:

        istuvan ainakin kesäisin, samoin sen servicehusin edessä..
        Mulla asuu yhet tutut Angered centrumissa, et kai vaan sinä ole jompikumpi heistä, A tai T..?

        En ole kumpikaan, eivät ole kirjaimet lähellekään.


      • Eriksbo
        Silvia.. kirjoitti:

        istuvan ainakin kesäisin, samoin sen servicehusin edessä..
        Mulla asuu yhet tutut Angered centrumissa, et kai vaan sinä ole jompikumpi heistä, A tai T..?

        Onko Eriksbon asunnot jo bostadsrätt?


      • Silvia..
        Eriksbo kirjoitti:

        Onko Eriksbon asunnot jo bostadsrätt?

        on bostadsrätteja nykyjään..me ei asuta niissä vaan omakotitalossa tien toisella puolella.


      • LH85
        Silvia.. kirjoitti:

        on bostadsrätteja nykyjään..me ei asuta niissä vaan omakotitalossa tien toisella puolella.

        Eikö vain että siellä on joku suomalainen vanhainkoti? itse asun skövdessä mut harkinnassa muuttaa gbg:hen ja sen vuoksi vain kyselen


      • Anonyymi
        bordet kirjoitti:

        Mihinkäs Bordet olisi lähtenyt kun porukkaa riittää ja uutta vaan tulee.

        Jep. Mun nuoruusmesta. 1990-2005.sit muutin Suomeen. T. Nina Lukkonen.


    • Likipitäin onnellinen mies

      Angeredista olen! Ja viihdyn tässä ihmisten väen kirjossa. Hammarkulle karnevaali on hienoin juhla mitä elämssäni olen käynyt nyt jo liki parikymmentä kertaa. Täällä on kaunis ja vaihteleva luonto. Voi liikkua urheilutossuissa joka suunnalla.Monien kasvot ovat onnelliset joita kohtaan! Onneksi en ole yksin kokemiseni kanssa!

    • Anonyymi

      Minä. Olen muuttanut pois 2005. Lapsen takia.

    • Anonyymi

      Angeredissa asuin ensin Gårdstenissä 1990-1995 sit muutin Bergsjön ja asuin siellä 1998 asti. Sit taas Angeredin Lövgärdet Iin 2005 asti. Sit muutimme Suomeen kun lapsi oli kaksi vuotias.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe