Niin, tietääkö kukaan onko tuolla Ozzyn tulevalla keikalla, 6.6, ollenkaan ikärajaa? Ja sitten vielä pieni hölmö kysymys, johon tietämätön ei tiedä vastausta: Kun ne liput haluaa puhelimen kautta "tilata" r-kioskille, ja noutaa sieltä, niin miten se tapahtuu? Sanotaanko sinne vain että "haluan liput ozzyn keikalle", ja ne lähettää ne minulle läheisimmälle R-kioskille, josta voin ne puhelimessa saamallani "koodilla" noutaa. Ja maksetaanko ne tiketit sitten ärrälle vai pankkisiirrolla Lippupalveluun? HELPPiä, kiitos!
Ozzyn keikasta....
3
1100
Vastaukset
- ei tietoa
mutta kun varaat lipun saat varausnumeron. Voit noutaa lipun mistä tahansa R-kioskista varausnumerolla. Maksat lipun samaan paikkaan.
Pidähän kiirettä, näyttää siltä että liput on kohta myyty.- drake v.
Varasin lipun jo klo 9.10;). Here I come prince of the fucking darkness!!!! Todellakin, uskomatonta kuinka nopeasti ne meneevät...
- Whatnot
drake v. kirjoitti:
Varasin lipun jo klo 9.10;). Here I come prince of the fucking darkness!!!! Todellakin, uskomatonta kuinka nopeasti ne meneevät...
Itse olin parin kaverin kanssa seittemästä asti jonottamassa, onneks saatiin sit kans hyvät paikatki. :D Upeeta tosiaan päästä kattomaan sitä, kuhan ei vaan peruttais tällä kertaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 60752
- 43704
- 49654
- 45653
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516